HTML

Sofoblog

A reklám vergődése - magvas gondolatok az átalakuló marketingkommunikációról.

Iratkozz fel RSS-re:

Kövess Tumblrön:

Nincs megjeleníthető elem

Kövess Twitteren:

Kövess Twitteren:

    Kattints ide a követéshez!

    Kövess Facebookon:

    Utolsó kommentek

    Címkék

    2007 (1) adósságrendező hitel (1) adschool (1) adwords (2) ad contrarian (1) android (1) apple (1) ashton kutcher (1) atl (1) badár (1) bavaria (1) bbdo (1) bee cool (1) bicikli (1) bioptron (1) blog (5) bluetooth (3) bob hoffmann (1) boci boci tarka (1) bogusky (1) bp (1) budapest bank (2) bullshit (1) cadbury (1) cannes (1) célzás (1) cenzúra (1) chrispin porter (1) citylight (3) clear channel interact (1) clp (1) cnn (1) coca cola (1) coca cola light (1) dairy milk (1) david holmes (1) demokrácia (1) dízel (1) duffy (1) dugnám blog (1) ebay (1) electricity (1) emese (1) facebook (1) fairtrade (1) fesztivál (2) flashmob (1) fogyasztó (10) fogyasztói társadalom (1) g1 (1) galaxy (2) gerillamarketing (4) ginger (1) google (5) gyakornok (1) heineken (2) hello you (1) hibrid (1) hitel expressz (1) honda (1) iga (1) image váltás (1) imázs (1) im a mac (1) im a pc (1) influenzakommandó (1) inside adwords (1) insight (1) internet (4) iphone (2) kampány (1) karácsony (1) karaoke (1) kommunikáció (7) könyvtár (1) konzol (1) környezetvédelem (1) közösségi kommunikáció (2) közösségi közlemény (1) közösségi média (14) kreatív (1) laboratory ideas (1) let it shine (1) mac (1) made (1) márka (1) marketing (16) marketingkommunikáció (14) marketing interakció tervezés (1) matchbox (1) matrica (1) média (18) metál (1) mézes vilmos (1) microsoft (1) mobil (10) mobilmarketing (6) mobil marketing (3) mr t (1) mszp (1) mtv (1) nátha (1) népszavazás (1) netvibes (1) nhs (1) nivea (1) nordstrom (1) no thanx (1) ogilvy (1) online (15) online videó (4) on demand (1) óriásplakát (2) pc (2) philips (1) pioneer (1) pirate tv (1) platform (1) podcast (2) pos (1) pr (9) press release (1) prius (1) qr kód (1) recesszió (1) red bull (1) reform (1) reklám (38) reklámkonferencia (1) rosszfiú (1) sajtóközlemény (2) scam (1) smokefree (1) smr (1) snickers (1) social media (7) social media manager (2) social media release (1) social network (5) sofokleves (1) sör (1) southwest airline (1) szabadság (1) szakmai brekkek (1) szépség (1) sziget (2) szilvee (1) szőke (1) tcr (1) terminator (1) tömegkommunikáció (10) tömegmédia (1) törzsek (1) toyota (1) trysumer (1) tryvertising (1) tumblr (1) tv (2) twitter (9) t mobile (1) ügyfél (1) ügynökség (1) uk (2) upc (1) vállalat (2) válság (1) veeple (1) videó (5) video (1) videojáték (1) videomegosztó (1) vilmos (1) vírus (1) vlog (1) vlogging (1) vod (1) vodafone (1) vodcast (2) vodcasting (1) wave (1) web 2.0 (2) we buy any car (1) wom (1)

    "Új én"?

    2007.12.26. 20:15 Sofokles

    Most megy a Made az MTV-n. Valami középiskolás amcsi kiscsajből csinálnak "jó nő"-t. Smink, ruha, tánc, ilyesmi, nem is ez a lényeg, hanem az a mondat, ami a műsorban hangzott el a leányzó szájából: "Izgulok, hogy tetszik-e a többieknek az _új énem_."

    "Új én"... Mi az, hogy "új én"? Az én folyamatosan változik, és alakul, holnapra nem lesz "új énem". Az énemet én alakítom a saját impresszióim, és a környezetem által felém tükrözött kép ismeretében. Nem kapom.

    De hát ugye ez a siker titka ma: legyél szép, szexi, okos, miegymás. Persze ezzel nem mondtam újat, mindenhonnan ez folyik, ugyebár. És itt jön a képbe a rengetegszer föltett kérdés, hogy ez a média által folyamatosan sulykolt ideál mennyire káros, vagy káros-e egyáltalán? Mert ugye lehet fröcsögni, hogy fogyasztói társadalom, erkölcsi romlás, önértékelési zavarok, színvonaltalan média, elbutult tömegek. De sajnos az sem megoldás, ha elefántcsonttoronyba vonulsz, és megveted ezt az egészet, ami körülötted folyik: lenézel mindenkit, aki elolvas egy Blikket, vagy megnéz egy Fókuszt, megveszi magának a Retro farmert, a legtrendibb Zara, Retro, Mango, Springfield vagy nemtom milyen cuccokat, mert az most mekkora kúl már. hiába mondod azt, hogy neked nem kell ez a fertő, ez az önkifejezés, amit úgy diktálnak beléd. Neked a belső fontos, meg a hagyományos értékek: a vallás, a család, a közösség; vagy az ideálok, mint romantikus férfi, törékeny nő, önkifejezés, hogy légy önmagad mindentől függetlenül.

    Csak sajnos a világ közben körberöhög, és elhúz melletted. A fogyasztói társadalmat nem érdeklik a különcök, akik nem képesek beilleszkedni az új rendszerbe. Mert a világ a fogyasztói társadalomé.

    Szólj hozzá! · 1 trackback

    Címkék: mtv fogyasztói társadalom made

    A bejegyzés trackback címe:

    https://sofokles.blog.hu/api/trackback/id/tr28275754

    Trackbackek, pingbackek:

    Trackback: Coaching process 2018.02.26. 19:23:24

    A Corvinus Egyetem esete Szél Bernadettel - Örülünk, Vincent?

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása