Immáron van nekünk mézes Vilmosunk is, nem csak mézes Barackunk, mint ahogy a napokban értesülhettünk a Budapest-szerte kihelyezett CityLightokból. Nem tudom mi volt a célcsoport, de a kreatív alapján maradéktalaul sikerült belőni a 15 éves korosztályt, pedig nekik nem is lehet alkoholt eladni.
Szóval ez a "Bee Cool" szlogen (értitek: "be cool" - haha) ebben a formában, méhecskével (értitek: "bee" - haha) eléggé alácélzott az elméletileg alkoholt vásárló, és Vilmost igen sűrűn fogyasztó huszonéves, főleg egyetemista korosztálynak.
Egyébként külön felhívnám a figyelmet a pimpes Vilmos medálra, plusz a bónusz fülbevalóra a jobb szárnyban. Végülis vicces, csak kicsit saskabarés, izzadtságszagú.
Mézes Vilmos
2008.03.07. 11:58 Sofokles
Szólj hozzá!
Címkék: mézes vilmos bee cool vilmos
A bejegyzés trackback címe:
https://sofokles.blog.hu/api/trackback/id/tr76369733
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
Utolsó kommentek