HTML

Sofoblog

A reklám vergődése - magvas gondolatok az átalakuló marketingkommunikációról.

Iratkozz fel RSS-re:

Kövess Tumblrön:

Nincs megjeleníthető elem

Kövess Twitteren:

Kövess Twitteren:

    Kattints ide a követéshez!

    Kövess Facebookon:

    Utolsó kommentek

    Címkék

    2007 (1) adósságrendező hitel (1) adschool (1) adwords (2) ad contrarian (1) android (1) apple (1) ashton kutcher (1) atl (1) badár (1) bavaria (1) bbdo (1) bee cool (1) bicikli (1) bioptron (1) blog (5) bluetooth (3) bob hoffmann (1) boci boci tarka (1) bogusky (1) bp (1) budapest bank (2) bullshit (1) cadbury (1) cannes (1) célzás (1) cenzúra (1) chrispin porter (1) citylight (3) clear channel interact (1) clp (1) cnn (1) coca cola (1) coca cola light (1) dairy milk (1) david holmes (1) demokrácia (1) dízel (1) duffy (1) dugnám blog (1) ebay (1) electricity (1) emese (1) facebook (1) fairtrade (1) fesztivál (2) flashmob (1) fogyasztó (10) fogyasztói társadalom (1) g1 (1) galaxy (2) gerillamarketing (4) ginger (1) google (5) gyakornok (1) heineken (2) hello you (1) hibrid (1) hitel expressz (1) honda (1) iga (1) image váltás (1) imázs (1) im a mac (1) im a pc (1) influenzakommandó (1) inside adwords (1) insight (1) internet (4) iphone (2) kampány (1) karácsony (1) karaoke (1) kommunikáció (7) könyvtár (1) konzol (1) környezetvédelem (1) közösségi kommunikáció (2) közösségi közlemény (1) közösségi média (14) kreatív (1) laboratory ideas (1) let it shine (1) mac (1) made (1) márka (1) marketing (16) marketingkommunikáció (14) marketing interakció tervezés (1) matchbox (1) matrica (1) média (18) metál (1) mézes vilmos (1) microsoft (1) mobil (10) mobilmarketing (6) mobil marketing (3) mr t (1) mszp (1) mtv (1) nátha (1) népszavazás (1) netvibes (1) nhs (1) nivea (1) nordstrom (1) no thanx (1) ogilvy (1) online (15) online videó (4) on demand (1) óriásplakát (2) pc (2) philips (1) pioneer (1) pirate tv (1) platform (1) podcast (2) pos (1) pr (9) press release (1) prius (1) qr kód (1) recesszió (1) red bull (1) reform (1) reklám (38) reklámkonferencia (1) rosszfiú (1) sajtóközlemény (2) scam (1) smokefree (1) smr (1) snickers (1) social media (7) social media manager (2) social media release (1) social network (5) sofokleves (1) sör (1) southwest airline (1) szabadság (1) szakmai brekkek (1) szépség (1) sziget (2) szilvee (1) szőke (1) tcr (1) terminator (1) tömegkommunikáció (10) tömegmédia (1) törzsek (1) toyota (1) trysumer (1) tryvertising (1) tumblr (1) tv (2) twitter (9) t mobile (1) ügyfél (1) ügynökség (1) uk (2) upc (1) vállalat (2) válság (1) veeple (1) videó (5) video (1) videojáték (1) videomegosztó (1) vilmos (1) vírus (1) vlog (1) vlogging (1) vod (1) vodafone (1) vodcast (2) vodcasting (1) wave (1) web 2.0 (2) we buy any car (1) wom (1)

    BipBip - egy mobilos location based szolgáltatás

    2008.10.09. 05:05 Sofokles

    Kicsit lovagoljunk még a mobilmarketing divathullámon, ahogy már megtettem korábban is. Nemrég indult Dániában egy pofonegyszerű szolgáltatás, a BipBip, aminek a lényege annyi, hogy a szolgáltató küldd egy sms-t a mobilunkra, ha egy általunk kiválasztott termék, az általunk…

    1 komment

    Címkék: mobil mobil marketing reklám

    Veeple - hirdetések videóba ágyazva

    2008.10.08. 05:07 Sofokles

    A videomegosztó oldalak üzemeltetése óriási költségeket emészt föl, egyelőre működő üzleti modell nélkül. A Google is küzd a YouTube-bal, de az AdWords bevezetésén túl ők sem nagyon jutottak (egyébként látott már valaki AdWords hirdetést YouTube-on, mert én nem…

    3 komment

    Címkék: média reklám videó online online videó veeple

    Second hand marketing

    2008.10.07. 05:54 Sofokles

    Van abban valami ironikus, hogy az, ami itthon még csak el sem terjedt, nyugaton már elavultnak számít. Azaz, ami nyugaton már nem megy, az itthon simán működhet a marketingkommunikációban, ahogy Serge Fernenko zsűritag fogalmazott a Kreatív Online-nak a Golden Drum kelet-európai…

    Szólj hozzá!

    Címkék: marketing reklám

    Márkák és vállalatok - irány a közösségi média!

    2008.10.06. 20:08 Sofokles

    85%-a az online közegben aktív amerikaiaknak elvárja, hogy a cégek interakcióba lépjenek velük a közösségi médián keresztül. 43% gondolja azt, hogy a vállalatoknak a közösségi médián keresztül kellene orvosolni a fogyasztók problémáit, és 37% kifejezetten igényelné, hogy…

    Szólj hozzá!

    Címkék: média pr reklám social network online közösségi média

    süti beállítások módosítása