HTML

Sofoblog

A reklám vergődése - magvas gondolatok az átalakuló marketingkommunikációról.

Iratkozz fel RSS-re:

Kövess Tumblrön:

Nincs megjeleníthető elem

Kövess Twitteren:

Kövess Twitteren:

    Kattints ide a követéshez!

    Kövess Facebookon:

    Utolsó kommentek

    Címkék

    2007 (1) adósságrendező hitel (1) adschool (1) adwords (2) ad contrarian (1) android (1) apple (1) ashton kutcher (1) atl (1) badár (1) bavaria (1) bbdo (1) bee cool (1) bicikli (1) bioptron (1) blog (5) bluetooth (3) bob hoffmann (1) boci boci tarka (1) bogusky (1) bp (1) budapest bank (2) bullshit (1) cadbury (1) cannes (1) célzás (1) cenzúra (1) chrispin porter (1) citylight (3) clear channel interact (1) clp (1) cnn (1) coca cola (1) coca cola light (1) dairy milk (1) david holmes (1) demokrácia (1) dízel (1) duffy (1) dugnám blog (1) ebay (1) electricity (1) emese (1) facebook (1) fairtrade (1) fesztivál (2) flashmob (1) fogyasztó (10) fogyasztói társadalom (1) g1 (1) galaxy (2) gerillamarketing (4) ginger (1) google (5) gyakornok (1) heineken (2) hello you (1) hibrid (1) hitel expressz (1) honda (1) iga (1) image váltás (1) imázs (1) im a mac (1) im a pc (1) influenzakommandó (1) inside adwords (1) insight (1) internet (4) iphone (2) kampány (1) karácsony (1) karaoke (1) kommunikáció (7) könyvtár (1) konzol (1) környezetvédelem (1) közösségi kommunikáció (2) közösségi közlemény (1) közösségi média (14) kreatív (1) laboratory ideas (1) let it shine (1) mac (1) made (1) márka (1) marketing (16) marketingkommunikáció (14) marketing interakció tervezés (1) matchbox (1) matrica (1) média (18) metál (1) mézes vilmos (1) microsoft (1) mobil (10) mobilmarketing (6) mobil marketing (3) mr t (1) mszp (1) mtv (1) nátha (1) népszavazás (1) netvibes (1) nhs (1) nivea (1) nordstrom (1) no thanx (1) ogilvy (1) online (15) online videó (4) on demand (1) óriásplakát (2) pc (2) philips (1) pioneer (1) pirate tv (1) platform (1) podcast (2) pos (1) pr (9) press release (1) prius (1) qr kód (1) recesszió (1) red bull (1) reform (1) reklám (38) reklámkonferencia (1) rosszfiú (1) sajtóközlemény (2) scam (1) smokefree (1) smr (1) snickers (1) social media (7) social media manager (2) social media release (1) social network (5) sofokleves (1) sör (1) southwest airline (1) szabadság (1) szakmai brekkek (1) szépség (1) sziget (2) szilvee (1) szőke (1) tcr (1) terminator (1) tömegkommunikáció (10) tömegmédia (1) törzsek (1) toyota (1) trysumer (1) tryvertising (1) tumblr (1) tv (2) twitter (9) t mobile (1) ügyfél (1) ügynökség (1) uk (2) upc (1) vállalat (2) válság (1) veeple (1) videó (5) video (1) videojáték (1) videomegosztó (1) vilmos (1) vírus (1) vlog (1) vlogging (1) vod (1) vodafone (1) vodcast (2) vodcasting (1) wave (1) web 2.0 (2) we buy any car (1) wom (1)

    I'll buy on eBay

    2009.02.27. 13:31 Sofokles

    Bujtás Attila postolta be a blogjába ezt az eBay vírusvideót: 

     

    Az egy dolog, hogy vicces, és működik (eddig 20.717.576 néző, 35.540 db, zömében pozitív komment jelen pillanatban), de ami fontosabb ennél (és amit Attila is említ), hogy ez egy koros videó. Eredetileg 2006. június 28-án került föl. És azóta folyamatosan növeli a nézettségét több hullámban. És talán ez is alátámasztja azt a már korábban is kifejtett gondolatomat, hogy nem érdemes minden esetben rövidtávú kampányokban gondolkozni. Mert a fogyasztó sem abban gondolkodik. Neki nincs olyan, hogy kampány. Állandó, folyamatos párbeszéd van a fogyasztóiddal, nem pedig hónapról-hónapra cserélődő üzenetek a tévében. Egy jól sikerült vírusvideó - ahogy azt a példa is mutatja - nem csupán egy kampány részeként állja meg a helyét, hanem jóval túlmutathat azon, önálló életre kelhet, és új utakat járhat be. Hosszútávon is képest hatást kifejteni és építeni a márkát. Mert ha egyszer fölkerült az internetre, akkor ott is marad az idők végezetéig. És innentől kezdve már csak a minőségén, tartalmán múlik, meg a közönségen, hogy kialakul-e a hosszan tartó vírushatás. Ha szerencsénk van, igen.

    1 komment

    Címkék: gerillamarketing ebay videó vírus

    A bejegyzés trackback címe:

    https://sofokles.blog.hu/api/trackback/id/tr36969640

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Pikszi · http://afeketezongora.blogspot.com/ 2009.03.02. 21:43:55

    Nahát, észre se vettem, hogy ez egy ilyen vén videó. Talán mert sírva röhögtem, és a könnyek akadályozták az olvasást.
    Én benne vagyok, árasszunk el időzítettbomba-vírusokkal minden csatornát! De előtte hadd leheljek csókot annak a megbízónak a csöpp kacsójára, aki hosszú távra tervez. Vagy... elég az is, ha mutattok róla egy fotót.
    süti beállítások módosítása