HTML

Sofoblog

A reklám vergődése - magvas gondolatok az átalakuló marketingkommunikációról.

Iratkozz fel RSS-re:

Kövess Tumblrön:

Nincs megjeleníthető elem

Kövess Twitteren:

Kövess Twitteren:

    Kattints ide a követéshez!

    Kövess Facebookon:

    Utolsó kommentek

    Címkék

    2007 (1) adósságrendező hitel (1) adschool (1) adwords (2) ad contrarian (1) android (1) apple (1) ashton kutcher (1) atl (1) badár (1) bavaria (1) bbdo (1) bee cool (1) bicikli (1) bioptron (1) blog (5) bluetooth (3) bob hoffmann (1) boci boci tarka (1) bogusky (1) bp (1) budapest bank (2) bullshit (1) cadbury (1) cannes (1) célzás (1) cenzúra (1) chrispin porter (1) citylight (3) clear channel interact (1) clp (1) cnn (1) coca cola (1) coca cola light (1) dairy milk (1) david holmes (1) demokrácia (1) dízel (1) duffy (1) dugnám blog (1) ebay (1) electricity (1) emese (1) facebook (1) fairtrade (1) fesztivál (2) flashmob (1) fogyasztó (10) fogyasztói társadalom (1) g1 (1) galaxy (2) gerillamarketing (4) ginger (1) google (5) gyakornok (1) heineken (2) hello you (1) hibrid (1) hitel expressz (1) honda (1) iga (1) image váltás (1) imázs (1) im a mac (1) im a pc (1) influenzakommandó (1) inside adwords (1) insight (1) internet (4) iphone (2) kampány (1) karácsony (1) karaoke (1) kommunikáció (7) könyvtár (1) konzol (1) környezetvédelem (1) közösségi kommunikáció (2) közösségi közlemény (1) közösségi média (14) kreatív (1) laboratory ideas (1) let it shine (1) mac (1) made (1) márka (1) marketing (16) marketingkommunikáció (14) marketing interakció tervezés (1) matchbox (1) matrica (1) média (18) metál (1) mézes vilmos (1) microsoft (1) mobil (10) mobilmarketing (6) mobil marketing (3) mr t (1) mszp (1) mtv (1) nátha (1) népszavazás (1) netvibes (1) nhs (1) nivea (1) nordstrom (1) no thanx (1) ogilvy (1) online (15) online videó (4) on demand (1) óriásplakát (2) pc (2) philips (1) pioneer (1) pirate tv (1) platform (1) podcast (2) pos (1) pr (9) press release (1) prius (1) qr kód (1) recesszió (1) red bull (1) reform (1) reklám (38) reklámkonferencia (1) rosszfiú (1) sajtóközlemény (2) scam (1) smokefree (1) smr (1) snickers (1) social media (7) social media manager (2) social media release (1) social network (5) sofokleves (1) sör (1) southwest airline (1) szabadság (1) szakmai brekkek (1) szépség (1) sziget (2) szilvee (1) szőke (1) tcr (1) terminator (1) tömegkommunikáció (10) tömegmédia (1) törzsek (1) toyota (1) trysumer (1) tryvertising (1) tumblr (1) tv (2) twitter (9) t mobile (1) ügyfél (1) ügynökség (1) uk (2) upc (1) vállalat (2) válság (1) veeple (1) videó (5) video (1) videojáték (1) videomegosztó (1) vilmos (1) vírus (1) vlog (1) vlogging (1) vod (1) vodafone (1) vodcast (2) vodcasting (1) wave (1) web 2.0 (2) we buy any car (1) wom (1)

    Majszold a csokinkat olvasás közben

    2009.03.01. 10:10 Sofokles

    Van itt a briteknél ez a Galaxy csoki, ami egyébként Dove, de az Egyesült Királyságban és a Közel-Keleten ezen a márkanéven forgalmazzák. Elég jófajta, viszonylag népszerű is, ahogy észrevettem. De az ízénél sokkal inkább érdekes az, hogy milyen márkává is próbálja építeni magát. Minden tábla csomagolópapírján belül egy regényrészlet található meg egy-egy aktuális bestsellerből. "Loose yourself in a book with Galaxy", azaz "Mélyedj el egy könyvben a Galaxy-val", mondja a szlogen.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    De, itt nem álltak meg, hanem tavaly létrehozták a Galaxy British Book Awards-ot, amin minden évben kiosztanak pár díjat. Az idei április 3-án lesz.

    Igen okos ötlet, hiszen tényleg jó dolog az, ha az ember könyvolvasás közben csokit majszol, miért ne lehetne ez pont a Galaxy? Ügyesen ráéreztek a jó insight-ra, és igyekeznek erre fölépíteni a kommunikációt, ráadásul úgy, hogy közben még együttműködő partnert is találtak hozzá a HarperCollins kiadóvállalat személyében. Jó a Galaxy-nak, mert olvasás közben ezt a márkát fogom fogyasztani (optimális esetben), és jó a kiadónak, mert kiválóan tudja promózni a könyveit a csomagolás belsején. Tökéletes szimbiózis.

    Pluszpont, hogy van Facebook oldal, szóval lehet szociálisan rajongani.

    Szólj hozzá!

    Címkék: marketing galaxy

    A bejegyzés trackback címe:

    https://sofokles.blog.hu/api/trackback/id/tr19972034

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása