HTML

Sofoblog

A reklám vergődése - magvas gondolatok az átalakuló marketingkommunikációról.

Iratkozz fel RSS-re:

Kövess Tumblrön:

Nincs megjeleníthető elem

Kövess Twitteren:

Kövess Twitteren:

    Kattints ide a követéshez!

    Kövess Facebookon:

    Utolsó kommentek

    Címkék

    2007 (1) adósságrendező hitel (1) adschool (1) adwords (2) ad contrarian (1) android (1) apple (1) ashton kutcher (1) atl (1) badár (1) bavaria (1) bbdo (1) bee cool (1) bicikli (1) bioptron (1) blog (5) bluetooth (3) bob hoffmann (1) boci boci tarka (1) bogusky (1) bp (1) budapest bank (2) bullshit (1) cadbury (1) cannes (1) célzás (1) cenzúra (1) chrispin porter (1) citylight (3) clear channel interact (1) clp (1) cnn (1) coca cola (1) coca cola light (1) dairy milk (1) david holmes (1) demokrácia (1) dízel (1) duffy (1) dugnám blog (1) ebay (1) electricity (1) emese (1) facebook (1) fairtrade (1) fesztivál (2) flashmob (1) fogyasztó (10) fogyasztói társadalom (1) g1 (1) galaxy (2) gerillamarketing (4) ginger (1) google (5) gyakornok (1) heineken (2) hello you (1) hibrid (1) hitel expressz (1) honda (1) iga (1) image váltás (1) imázs (1) im a mac (1) im a pc (1) influenzakommandó (1) inside adwords (1) insight (1) internet (4) iphone (2) kampány (1) karácsony (1) karaoke (1) kommunikáció (7) könyvtár (1) konzol (1) környezetvédelem (1) közösségi kommunikáció (2) közösségi közlemény (1) közösségi média (14) kreatív (1) laboratory ideas (1) let it shine (1) mac (1) made (1) márka (1) marketing (16) marketingkommunikáció (14) marketing interakció tervezés (1) matchbox (1) matrica (1) média (18) metál (1) mézes vilmos (1) microsoft (1) mobil (10) mobilmarketing (6) mobil marketing (3) mr t (1) mszp (1) mtv (1) nátha (1) népszavazás (1) netvibes (1) nhs (1) nivea (1) nordstrom (1) no thanx (1) ogilvy (1) online (15) online videó (4) on demand (1) óriásplakát (2) pc (2) philips (1) pioneer (1) pirate tv (1) platform (1) podcast (2) pos (1) pr (9) press release (1) prius (1) qr kód (1) recesszió (1) red bull (1) reform (1) reklám (38) reklámkonferencia (1) rosszfiú (1) sajtóközlemény (2) scam (1) smokefree (1) smr (1) snickers (1) social media (7) social media manager (2) social media release (1) social network (5) sofokleves (1) sör (1) southwest airline (1) szabadság (1) szakmai brekkek (1) szépség (1) sziget (2) szilvee (1) szőke (1) tcr (1) terminator (1) tömegkommunikáció (10) tömegmédia (1) törzsek (1) toyota (1) trysumer (1) tryvertising (1) tumblr (1) tv (2) twitter (9) t mobile (1) ügyfél (1) ügynökség (1) uk (2) upc (1) vállalat (2) válság (1) veeple (1) videó (5) video (1) videojáték (1) videomegosztó (1) vilmos (1) vírus (1) vlog (1) vlogging (1) vod (1) vodafone (1) vodcast (2) vodcasting (1) wave (1) web 2.0 (2) we buy any car (1) wom (1)

    Beindult a Sofokleves

    2009.05.16. 21:00 Sofokles

    A Twitter után a webkettő újabb csodás vívmányát próbálgatom, a Tumblr-t. Néhány nap ízlelgetés, koncepciókeresés és pimpelés után arra jutottam, hogy ez egy kiváló eszköz arra, amire eddig a Twittert használtam: olyan tartalmak újrapublikálására (legyen az link, kép, videó, akármi), amire nem szánnék egy blogbejegyzést, de megosztásra érdemesnek tartom.

    Ezennel tehát bejelentem, hogy a bétafázisból kilépve immár a publikum által is látogatható a Sofokleves Tumblr-csatorna. Szóval bátran lehet rám föliratkozni, Google Readert etetni az RSS-sel, de aki követ Twitteren, ugyanúgy megkapja a legfrisebb Sofokleves bejegyzéseket, mert ügyesen kimennek a posztok oda is 140 karakterben. (Ám mégicsak az RSS-t ajánlom, mert nem veszik el az igen értékes tartalom a twitter-zajban. :P)

    Egyébként meg a Tumblr-höz képest a Twitter kicsit webmásfél a maga bénázós 140 karakteres limitjével, meg hogy csak linkelni lehet, nem úgy mint a Tumblr-ön, ahová akár embeddelhetek is, írhatok is hozzá, linkelhetek, idézhetek, rakhatok be csetet (!), és miegymás. Persze, mondjuk kicsit másra való a két dolog: Twitteren kiválóan lehet élőközvetíteni eseményeket vagy csevegni (aminek én nem vagyok annyira híve), Tumblr-nél meg jobb eszköz jelenleg nincs tartalom újramegosztásra.

    Egyúttal ajánlom az Addict blog Tumblr-csatornáját is, mely Vámház krt 9. néven szintén a napokban indult be.

    Szólj hozzá!

    Címkék: twitter tumblr sofokleves

    A bejegyzés trackback címe:

    https://sofokles.blog.hu/api/trackback/id/tr331125634

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása