HTML

Sofoblog

A reklám vergődése - magvas gondolatok az átalakuló marketingkommunikációról.

Iratkozz fel RSS-re:

Kövess Tumblrön:

Nincs megjeleníthető elem

Kövess Twitteren:

Kövess Twitteren:

    Kattints ide a követéshez!

    Kövess Facebookon:

    Utolsó kommentek

    Címkék

    2007 (1) adósságrendező hitel (1) adschool (1) adwords (2) ad contrarian (1) android (1) apple (1) ashton kutcher (1) atl (1) badár (1) bavaria (1) bbdo (1) bee cool (1) bicikli (1) bioptron (1) blog (5) bluetooth (3) bob hoffmann (1) boci boci tarka (1) bogusky (1) bp (1) budapest bank (2) bullshit (1) cadbury (1) cannes (1) célzás (1) cenzúra (1) chrispin porter (1) citylight (3) clear channel interact (1) clp (1) cnn (1) coca cola (1) coca cola light (1) dairy milk (1) david holmes (1) demokrácia (1) dízel (1) duffy (1) dugnám blog (1) ebay (1) electricity (1) emese (1) facebook (1) fairtrade (1) fesztivál (2) flashmob (1) fogyasztó (10) fogyasztói társadalom (1) g1 (1) galaxy (2) gerillamarketing (4) ginger (1) google (5) gyakornok (1) heineken (2) hello you (1) hibrid (1) hitel expressz (1) honda (1) iga (1) image váltás (1) imázs (1) im a mac (1) im a pc (1) influenzakommandó (1) inside adwords (1) insight (1) internet (4) iphone (2) kampány (1) karácsony (1) karaoke (1) kommunikáció (7) könyvtár (1) konzol (1) környezetvédelem (1) közösségi kommunikáció (2) közösségi közlemény (1) közösségi média (14) kreatív (1) laboratory ideas (1) let it shine (1) mac (1) made (1) márka (1) marketing (16) marketingkommunikáció (14) marketing interakció tervezés (1) matchbox (1) matrica (1) média (18) metál (1) mézes vilmos (1) microsoft (1) mobil (10) mobilmarketing (6) mobil marketing (3) mr t (1) mszp (1) mtv (1) nátha (1) népszavazás (1) netvibes (1) nhs (1) nivea (1) nordstrom (1) no thanx (1) ogilvy (1) online (15) online videó (4) on demand (1) óriásplakát (2) pc (2) philips (1) pioneer (1) pirate tv (1) platform (1) podcast (2) pos (1) pr (9) press release (1) prius (1) qr kód (1) recesszió (1) red bull (1) reform (1) reklám (38) reklámkonferencia (1) rosszfiú (1) sajtóközlemény (2) scam (1) smokefree (1) smr (1) snickers (1) social media (7) social media manager (2) social media release (1) social network (5) sofokleves (1) sör (1) southwest airline (1) szabadság (1) szakmai brekkek (1) szépség (1) sziget (2) szilvee (1) szőke (1) tcr (1) terminator (1) tömegkommunikáció (10) tömegmédia (1) törzsek (1) toyota (1) trysumer (1) tryvertising (1) tumblr (1) tv (2) twitter (9) t mobile (1) ügyfél (1) ügynökség (1) uk (2) upc (1) vállalat (2) válság (1) veeple (1) videó (5) video (1) videojáték (1) videomegosztó (1) vilmos (1) vírus (1) vlog (1) vlogging (1) vod (1) vodafone (1) vodcast (2) vodcasting (1) wave (1) web 2.0 (2) we buy any car (1) wom (1)

    Amikor a közösségi média visszaüt...

    2009.07.18. 22:39 Sofokles

    Éppen Facebookoltam, mikor belefutottam a Vodafone UK social ad-jébe a nyitóoldalon. A hirdetés egy eventre visz, ami arról tájékoztat, hogy július 24. és 30. között a brit Vodafone felhasználók ingyenesen használhatják a Facebookot a mobiljukon.

    Az első reakcióm az volt, hogy tökjó, a Vodafone a lehető legokosabb csalit választotta arra, hogy rászoktassa a felhasználóit a mobilnetezésre. (Egyébként itt teljesen normális dolog mobiltelefonokat meg mobilnetet a Facebookhoz, Twitterhez, meg Flickrhez való hozzáféréssel hirdetni.) De aztán lejjebb gördítettem az oldalt, és elkezdtem olvasni a hozzászólásokat az üzenőfalon. Hát, nagyjából ilyen reakciók érkeztek:

    "Vodafone should give access all the time, not only for a week. Pitiful."

    "only a week!!! come on Orange do it free all the time!!!"

    "About time too, cant wait for contact to end with Vodaphone."

    "orange is better you only have to top up £10 a month and u get 300 free texts and unlimited acces to facebook,bebo and myspace"

    Ez csak a legutolsó 10 hozzászólásból lett kiválogatva a poszt írásának időpontjában, amiből 8 volt negatív és csak 2 pozitív hangvételű. Átmazsolvázva az összes eddigi hozzászólást, a facebookerek nagyjából a vérbe alázzák a Vodafone-t, és az derül ki az egészből, hogy inkább az Orange-ot vagy az iPhone+O2 kombinációt érdemes választani mobilinternetre.

    Na ilyen az, amikor a közösségi média visszaüt.

    2 komment

    Címkék: mobil vodafone közösségi média social media

    A bejegyzés trackback címe:

    https://sofokles.blog.hu/api/trackback/id/tr821253883

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Rabbit · http://rabbitblog.hu 2009.07.18. 22:46:59

    Ez az a közeg, ahol baromira nem érdemes versenyképtelen ajánlattal jelen lenni. Ennyi eszük azért lehetett volna :)

    Diódejó · http://www.festekszer.hu 2009.08.10. 23:43:53

    Hát igen sajnos ez a negatív reklám. Csak ritka az a negatív reklám amelyik eredményt is hoz. Viszont azért ha más közösségi portálok reklámjait tekintjük, pl wiw akkor ők azt csinálják, hogy a bejelentkezési oldalon, alapból nincs lehetőséged arra hogy hozzászólhass mikor a jobb szélem megjelenik a banner és kész. És az üzenőfal csak arrébb van, ahol már kommentelni is lehetne. Na ezt nem szeretném átélni a közösségi oldalammal a www.infoka.hu val mivel ezen nem hagyok a reklámokhoz hozzászólási lehetőséget. Ha valakinek véleménye van a reklámról vagy mondja el annak aki mellette ül, vagy tartsa magában. Ezt a húzást a facebook szerintem még ki fogja küszöbölni valahogy. Mert különben csappannak a reklám megrendelései is! Üdv: Királyfee a www.infoka.hu ról.
    süti beállítások módosítása