Éppen Facebookoltam, mikor belefutottam a Vodafone UK social ad-jébe a nyitóoldalon. A hirdetés egy eventre visz, ami arról tájékoztat, hogy július 24. és 30. között a brit Vodafone felhasználók ingyenesen használhatják a Facebookot a mobiljukon.
Az első reakcióm az volt, hogy tökjó, a Vodafone a lehető legokosabb csalit választotta arra, hogy rászoktassa a felhasználóit a mobilnetezésre. (Egyébként itt teljesen normális dolog mobiltelefonokat meg mobilnetet a Facebookhoz, Twitterhez, meg Flickrhez való hozzáféréssel hirdetni.) De aztán lejjebb gördítettem az oldalt, és elkezdtem olvasni a hozzászólásokat az üzenőfalon. Hát, nagyjából ilyen reakciók érkeztek:
"Vodafone should give access all the time, not only for a week. Pitiful."
"only a week!!! come on Orange do it free all the time!!!"
"About time too, cant wait for contact to end with Vodaphone."
"orange is better you only have to top up £10 a month and u get 300 free texts and unlimited acces to facebook,bebo and myspace"
Ez csak a legutolsó 10 hozzászólásból lett kiválogatva a poszt írásának időpontjában, amiből 8 volt negatív és csak 2 pozitív hangvételű. Átmazsolvázva az összes eddigi hozzászólást, a facebookerek nagyjából a vérbe alázzák a Vodafone-t, és az derül ki az egészből, hogy inkább az Orange-ot vagy az iPhone+O2 kombinációt érdemes választani mobilinternetre.
Na ilyen az, amikor a közösségi média visszaüt.
Utolsó kommentek