HTML

Sofoblog

A reklám vergődése - magvas gondolatok az átalakuló marketingkommunikációról.

Iratkozz fel RSS-re:

Kövess Tumblrön:

Nincs megjeleníthető elem

Kövess Twitteren:

Kövess Twitteren:

    Kattints ide a követéshez!

    Kövess Facebookon:

    Utolsó kommentek

    Címkék

    2007 (1) adósságrendező hitel (1) adschool (1) adwords (2) ad contrarian (1) android (1) apple (1) ashton kutcher (1) atl (1) badár (1) bavaria (1) bbdo (1) bee cool (1) bicikli (1) bioptron (1) blog (5) bluetooth (3) bob hoffmann (1) boci boci tarka (1) bogusky (1) bp (1) budapest bank (2) bullshit (1) cadbury (1) cannes (1) célzás (1) cenzúra (1) chrispin porter (1) citylight (3) clear channel interact (1) clp (1) cnn (1) coca cola (1) coca cola light (1) dairy milk (1) david holmes (1) demokrácia (1) dízel (1) duffy (1) dugnám blog (1) ebay (1) electricity (1) emese (1) facebook (1) fairtrade (1) fesztivál (2) flashmob (1) fogyasztó (10) fogyasztói társadalom (1) g1 (1) galaxy (2) gerillamarketing (4) ginger (1) google (5) gyakornok (1) heineken (2) hello you (1) hibrid (1) hitel expressz (1) honda (1) iga (1) image váltás (1) imázs (1) im a mac (1) im a pc (1) influenzakommandó (1) inside adwords (1) insight (1) internet (4) iphone (2) kampány (1) karácsony (1) karaoke (1) kommunikáció (7) könyvtár (1) konzol (1) környezetvédelem (1) közösségi kommunikáció (2) közösségi közlemény (1) közösségi média (14) kreatív (1) laboratory ideas (1) let it shine (1) mac (1) made (1) márka (1) marketing (16) marketingkommunikáció (14) marketing interakció tervezés (1) matchbox (1) matrica (1) média (18) metál (1) mézes vilmos (1) microsoft (1) mobil (10) mobilmarketing (6) mobil marketing (3) mr t (1) mszp (1) mtv (1) nátha (1) népszavazás (1) netvibes (1) nhs (1) nivea (1) nordstrom (1) no thanx (1) ogilvy (1) online (15) online videó (4) on demand (1) óriásplakát (2) pc (2) philips (1) pioneer (1) pirate tv (1) platform (1) podcast (2) pos (1) pr (9) press release (1) prius (1) qr kód (1) recesszió (1) red bull (1) reform (1) reklám (38) reklámkonferencia (1) rosszfiú (1) sajtóközlemény (2) scam (1) smokefree (1) smr (1) snickers (1) social media (7) social media manager (2) social media release (1) social network (5) sofokleves (1) sör (1) southwest airline (1) szabadság (1) szakmai brekkek (1) szépség (1) sziget (2) szilvee (1) szőke (1) tcr (1) terminator (1) tömegkommunikáció (10) tömegmédia (1) törzsek (1) toyota (1) trysumer (1) tryvertising (1) tumblr (1) tv (2) twitter (9) t mobile (1) ügyfél (1) ügynökség (1) uk (2) upc (1) vállalat (2) válság (1) veeple (1) videó (5) video (1) videojáték (1) videomegosztó (1) vilmos (1) vírus (1) vlog (1) vlogging (1) vod (1) vodafone (1) vodcast (2) vodcasting (1) wave (1) web 2.0 (2) we buy any car (1) wom (1)

    Az első Twitter-per az Egyesült Királyságban

    2009.10.04. 19:27 Sofokles

    Sok mindenben különbözik a brit és a magyar társadalom, az egyik ilyen a Twitter ismertsége és elterjedtsége. Míg otthon még csak egy szűk, geek réteg használja a Twittert, a többség talán még nem is hallott róla. Ezzel szemben az Egyesült Királyságban már a mainstream, nyomtatott médiába is bekúszott a Twitter: teljesen hétköznapi dolognak számít, hogy a Metro-t a Daily Mailt vagy a Sunday Express-t kinyitva az ember szeme beleütközik egy Twitterről szóló cikkbe. Többnyire inkább kisszínes kategóriába tartoznak a csiripelésről szóló hírek, de találkoztam már egész komoly, féloldalas cikkekkel is.

    De a britek olyannyira komolyan veszik a Twittert, hogy nem csupán a médiajelenlét evidens számukra, de megvolt az első Twitter-perük is. Egy blogger beperelt egy twitelőt, aki a blogger identitását ellopva csiripelt álnéven. A bíróság elmarasztaló ítéletet hozott a csiripelővel szemben a személyiségi és szellemi tulajdonhoz fűződő jogokra hivatkozva.

    Magyarországon vajon mikor kezd el cikkezni a nyomtatott sajtó a Twitterről? És vajon hány év múlva lesz meg az első Twitter-perünk?

    2 komment · 1 trackback

    Címkék: uk twitter tömegmédia

    A bejegyzés trackback címe:

    https://sofokles.blog.hu/api/trackback/id/tr691427415

    Trackbackek, pingbackek:

    Trackback: Twitter-per az Egyesült Királyságban 2009.10.05. 20:35:53

    Tegnap olvastam a Sofoblogon, hogy az Egyesült Királyságban megszületett az első Twitter per. A per lényege az, hogy egy blogger beperelt egy Twittelőt, aki a perelő blogger identitását lopta el, és a nevében csiripelt. A bíróság a jogtalanul csiripelő...

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    bishop_a_szintetikus 2009.10.05. 16:20:18

    Szofikám, a legviccesebb részt kifelejtetted: mivel a bíróság sem tudta hirtelenjében beazonosítani az elkövetőt, twitteren küldték ki neki az ítéletet is.

    Sofokles · http://sofokles.blog.hu 2009.10.05. 19:21:13

    @bishop_a_szintetikus:

    A hírt pár napja olvastam a Metro-ban, ott meg ezt nem írták. Tegnap megírtam a bejegyzést, és ma futottam bele a bővebb hírbe: tumblr.com/x0u3e0k2t. Ez van. :)
    süti beállítások módosítása