HTML

Sofoblog

A reklám vergődése - magvas gondolatok az átalakuló marketingkommunikációról.

Iratkozz fel RSS-re:

Kövess Tumblrön:

Nincs megjeleníthető elem

Kövess Twitteren:

Kövess Twitteren:

    Kattints ide a követéshez!

    Kövess Facebookon:

    Utolsó kommentek

    Címkék

    2007 (1) adósságrendező hitel (1) adschool (1) adwords (2) ad contrarian (1) android (1) apple (1) ashton kutcher (1) atl (1) badár (1) bavaria (1) bbdo (1) bee cool (1) bicikli (1) bioptron (1) blog (5) bluetooth (3) bob hoffmann (1) boci boci tarka (1) bogusky (1) bp (1) budapest bank (2) bullshit (1) cadbury (1) cannes (1) célzás (1) cenzúra (1) chrispin porter (1) citylight (3) clear channel interact (1) clp (1) cnn (1) coca cola (1) coca cola light (1) dairy milk (1) david holmes (1) demokrácia (1) dízel (1) duffy (1) dugnám blog (1) ebay (1) electricity (1) emese (1) facebook (1) fairtrade (1) fesztivál (2) flashmob (1) fogyasztó (10) fogyasztói társadalom (1) g1 (1) galaxy (2) gerillamarketing (4) ginger (1) google (5) gyakornok (1) heineken (2) hello you (1) hibrid (1) hitel expressz (1) honda (1) iga (1) image váltás (1) imázs (1) im a mac (1) im a pc (1) influenzakommandó (1) inside adwords (1) insight (1) internet (4) iphone (2) kampány (1) karácsony (1) karaoke (1) kommunikáció (7) könyvtár (1) konzol (1) környezetvédelem (1) közösségi kommunikáció (2) közösségi közlemény (1) közösségi média (14) kreatív (1) laboratory ideas (1) let it shine (1) mac (1) made (1) márka (1) marketing (16) marketingkommunikáció (14) marketing interakció tervezés (1) matchbox (1) matrica (1) média (18) metál (1) mézes vilmos (1) microsoft (1) mobil (10) mobilmarketing (6) mobil marketing (3) mr t (1) mszp (1) mtv (1) nátha (1) népszavazás (1) netvibes (1) nhs (1) nivea (1) nordstrom (1) no thanx (1) ogilvy (1) online (15) online videó (4) on demand (1) óriásplakát (2) pc (2) philips (1) pioneer (1) pirate tv (1) platform (1) podcast (2) pos (1) pr (9) press release (1) prius (1) qr kód (1) recesszió (1) red bull (1) reform (1) reklám (38) reklámkonferencia (1) rosszfiú (1) sajtóközlemény (2) scam (1) smokefree (1) smr (1) snickers (1) social media (7) social media manager (2) social media release (1) social network (5) sofokleves (1) sör (1) southwest airline (1) szabadság (1) szakmai brekkek (1) szépség (1) sziget (2) szilvee (1) szőke (1) tcr (1) terminator (1) tömegkommunikáció (10) tömegmédia (1) törzsek (1) toyota (1) trysumer (1) tryvertising (1) tumblr (1) tv (2) twitter (9) t mobile (1) ügyfél (1) ügynökség (1) uk (2) upc (1) vállalat (2) válság (1) veeple (1) videó (5) video (1) videojáték (1) videomegosztó (1) vilmos (1) vírus (1) vlog (1) vlogging (1) vod (1) vodafone (1) vodcast (2) vodcasting (1) wave (1) web 2.0 (2) we buy any car (1) wom (1)

    A mobil és a kiskereskedelem összefonódása

    2009.03.14. 23:05 Sofokles

    Találtam valami érdekeset itt. Színes-szagos videó, lehet nézegetni. Egy érdekes elképzelés arról, hogy a kiskereskedelem és a mobil hogyan fog összefonódni a jövőben. Vannak benne jó és látványos ötletek, de valószínűleg azért ez így ebben a formában nem annyira egyszerűen…

    1 komment

    Címkék: marketing mobil fogyasztó mobilmarketing

    Tartalmi vs. preferencia alapú célzás

    2009.03.12. 14:54 Sofokles

    Tegnap jelentette be a Google, hogy kicsit továbbcsiszolta a hirdetési rendszerét, és hozzáfogott egy új algorimtus teszteléséhez. Ennek lényege dióhéjban, hogy nem az adott weboldal szövege alapján céloz a rendszer mint eddig, hanem a felhasználó preferenciái alapján, amik a…

    2 komment

    Címkék: google adwords célzás

    Megint az "olvasócsoki"

    2009.03.11. 17:35 Sofokles

    Korábban írtam már a brit Galaxy csoki törekvéséről, miszerint "olvasócsokivá" próbálja brandingelni magát. Megérkezett az egyik új húzásuk, ami egy tök egyszerű nyereményjáték: bepötyögöd a csomagolás belsején található kódot a Galaxy Book Club weboldalán,…

    Szólj hozzá!

    Címkék: marketing galaxy

    "Aggódom, hogy anyukám meghal a dohányzás miatt"

    2009.03.10. 14:40 Sofokles

    Két érdekes CLP-vel találkoztam a minap Bristol központjában sétálva. Mindkettő az NHS (National Health Service - nagyjából az itteni Egészségügyi Minisztérium) dohányzásellenes Smokefree kampányának egy-egy darabja.Általában a dohányzásellenes TCR kampányoknak erősen…

    1 komment

    Címkék: reklám nhs clp smokefree

    A Cadbury és a Fairtrade

    2009.03.09. 07:17 Sofokles

    Mostanában a vállalatok kommunikációjában egyre inkább kezdenek nagyobb hangsúlyt kapni a társadalmi szerepvállalalás, a környezetvédelem és a fenntartható fejlődés témakörei. Persze nyilvánvaló, hogy ez nem azért történik, mert a vállalatvezetők annyira jófejek, és a…

    Szólj hozzá!

    Címkék: blog fairtrade cadbury dairy milk

    süti beállítások módosítása