HTML

Sofoblog

A reklám vergődése - magvas gondolatok az átalakuló marketingkommunikációról.

Iratkozz fel RSS-re:

Kövess Tumblrön:

Nincs megjeleníthető elem

Kövess Twitteren:

Kövess Twitteren:

    Kattints ide a követéshez!

    Kövess Facebookon:

    Utolsó kommentek

    Címkék

    2007 (1) adósságrendező hitel (1) adschool (1) adwords (2) ad contrarian (1) android (1) apple (1) ashton kutcher (1) atl (1) badár (1) bavaria (1) bbdo (1) bee cool (1) bicikli (1) bioptron (1) blog (5) bluetooth (3) bob hoffmann (1) boci boci tarka (1) bogusky (1) bp (1) budapest bank (2) bullshit (1) cadbury (1) cannes (1) célzás (1) cenzúra (1) chrispin porter (1) citylight (3) clear channel interact (1) clp (1) cnn (1) coca cola (1) coca cola light (1) dairy milk (1) david holmes (1) demokrácia (1) dízel (1) duffy (1) dugnám blog (1) ebay (1) electricity (1) emese (1) facebook (1) fairtrade (1) fesztivál (2) flashmob (1) fogyasztó (10) fogyasztói társadalom (1) g1 (1) galaxy (2) gerillamarketing (4) ginger (1) google (5) gyakornok (1) heineken (2) hello you (1) hibrid (1) hitel expressz (1) honda (1) iga (1) image váltás (1) imázs (1) im a mac (1) im a pc (1) influenzakommandó (1) inside adwords (1) insight (1) internet (4) iphone (2) kampány (1) karácsony (1) karaoke (1) kommunikáció (7) könyvtár (1) konzol (1) környezetvédelem (1) közösségi kommunikáció (2) közösségi közlemény (1) közösségi média (14) kreatív (1) laboratory ideas (1) let it shine (1) mac (1) made (1) márka (1) marketing (16) marketingkommunikáció (14) marketing interakció tervezés (1) matchbox (1) matrica (1) média (18) metál (1) mézes vilmos (1) microsoft (1) mobil (10) mobilmarketing (6) mobil marketing (3) mr t (1) mszp (1) mtv (1) nátha (1) népszavazás (1) netvibes (1) nhs (1) nivea (1) nordstrom (1) no thanx (1) ogilvy (1) online (15) online videó (4) on demand (1) óriásplakát (2) pc (2) philips (1) pioneer (1) pirate tv (1) platform (1) podcast (2) pos (1) pr (9) press release (1) prius (1) qr kód (1) recesszió (1) red bull (1) reform (1) reklám (38) reklámkonferencia (1) rosszfiú (1) sajtóközlemény (2) scam (1) smokefree (1) smr (1) snickers (1) social media (7) social media manager (2) social media release (1) social network (5) sofokleves (1) sör (1) southwest airline (1) szabadság (1) szakmai brekkek (1) szépség (1) sziget (2) szilvee (1) szőke (1) tcr (1) terminator (1) tömegkommunikáció (10) tömegmédia (1) törzsek (1) toyota (1) trysumer (1) tryvertising (1) tumblr (1) tv (2) twitter (9) t mobile (1) ügyfél (1) ügynökség (1) uk (2) upc (1) vállalat (2) válság (1) veeple (1) videó (5) video (1) videojáték (1) videomegosztó (1) vilmos (1) vírus (1) vlog (1) vlogging (1) vod (1) vodafone (1) vodcast (2) vodcasting (1) wave (1) web 2.0 (2) we buy any car (1) wom (1)

    We buy any car

    2009.05.24. 02:42 Sofokles

    Íme a bizonyíték, hogy lehet pofátlanul egyszerű, szájbarágós reklámból (meg semennyi pénzből) is jót csinálni. Mikor először megláttam itt valamelyik brit csatornán, egyből fölkaptam a fejem, hogy mi a fene ez! Egyből YouTube, és íme, meg is van. Nagyjából olyan, mintha egy…

    2 komment

    Címkék: reklám we buy any car

    Twitter mint marketingkommunikációs eszköz

    2009.05.22. 07:09 Sofokles

    Régóta gondolkozom egy olyan bejegyzésen, amiben elmerengek arról, hogy mire és hogyan használható a Twitter marketingkommunikációs szempontból, ha működőképes egyáltalán. A baj az, hogy általánosan gondolkodva nem lehet egyértelmű következtetést levonni, vagy tanácsot adni.…

    7 komment

    Címkék: marketing twitter közösségi média marketingkommunikáció

    Honda, Toyota és a környezetvédelem mozgófilmen

    2009.05.20. 15:34 Sofokles

    Mostanában azt vettem észre, hogy a két nagy japán autógyár, a Honda és a Toyota egyre nagyobb hangsúlyt fektet környezettudatosságának kommunikálására. Ehhez van nekik egy speciálisan kifejlesztett "barátságos-környezetvédős" szpot-formátumuk, melynek legfőbb…

    Szólj hozzá!

    Címkék: reklám hibrid honda dízel toyota környezetvédelem prius insight let it shine

    Ad Contrarian

    2009.05.18. 06:55 Sofokles

    Valamikor pár hónapja futottam bele Bob Hoffmann e-bookként is elérhető könyvébe, mely a The Ad Contrarian címet viseli. Hoffmann maga is szakmabeli, és saját Hoffman|Lewis Advertising nevű cégét vezeti San Francisco-ban és St. Louis-ban. A 74 oldalas könyv első fejezetében egy…

    Szólj hozzá!

    Címkék: média marketing reklám ad contrarian bob hoffmann

    süti beállítások módosítása