Sofoblog - Utolsó kommentek
blfr2@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://sofokles.blog.hu/2009/04/27/most_akkor_tenyleg_mire_jo_a_twitter/full_commentlist/1#c20485205
Válasz erre: Most akkor tényleg: mire jó a Twitter?
2013-08-27T12:10:46+02:00
2013-08-27T12:10:46+02:00
Horváth James
http://blog.hu/user/805312
Kedves nemertõk! <br />
(Elnezest az ekezetek hianya miatt)<br /><br />
Raultok egy motorra es keresitek a kormanykereket...<br />
Kerdezhetnetek hogy minek a radio ha van tv..? <br /><br />
Alulrol epitkezo demokratikus hirFOLYAM, nem par politikus, szerkeszto dont arrol milyen hir jusson el hozzad, hanem forditva...<br />
(Hircsatornak sokszor innen tajekozodnak, mint leggyorsabb - ha sokan tweetelik ua.t egyszerre - leghitelesebb hirforrasok egyike)
https://sofokles.blog.hu/2010/06/01/bizniszem_van_mit_kezdjek_a_foursquare_rel/full_commentlist/1#c10265386
Válasz erre: Bizniszem van, mit kezdjek a Foursquare-rel?
2010-06-24T13:12:03+02:00
2010-06-24T13:12:03+02:00
nikk rivers
http://blog.hu/user/154910
<a href="http://sofokles.blog.hu/2010/06/01/bizniszem_van_mit_kezdjek_a_foursquare_rel?fullcommentlist=1#c10009174" class="reply_nick_47900" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10009174 );">@Hammer</a>: van egyszerűbb (hatékonyabb) módja az "alkalom" kiválasztására: Becsöngetni adományért, pohár vízért, kilesni a postaláda ürítetlenségét, esti fényeket nézegetni, autó parkolásra figyelni, függöny, redőny állása.., illetve ezek kombinációi.<br /><br />
másrészt, ha becsekkolok valahol, nem biztos, hogy üres a házam/ nincs egy méteres dog az ajtón belül/ távfelügyeltre bekötött riasztóm/ jó szomszédom...stb.<br /><br />
De tényleg fő az óvatosság, kezelje mindenki saját belátása szerint. :)
https://sofokles.blog.hu/2010/06/08/breking_elso_hazai_promocio_a_foursquare_en/full_commentlist/1#c10239636
Válasz erre: Bréking: első hazai promóció a Foursquare-en
2010-06-22T11:35:18+02:00
2010-06-22T11:35:18+02:00
ad-renalin
http://blog.hu/user/12337
Nagyon jó. :)<br />
Nemsokára én is írni fogok erről az új csodáról. Rengeteg lehetőség lakozik még benne.
https://sofokles.blog.hu/2010/06/03/kozossegi_jatek_egy_stadionnyi_emberrel/full_commentlist/1#c10096177
Válasz erre: Közösségi játék egy stadionnyi emberrel
2010-06-08T22:01:31+02:00
2010-06-08T22:01:31+02:00
kezq1988
http://blog.hu/user/255012
vááá, mekkora lehet :)<br />
én is szeretnék egyszer ilyenben részt venni :)
https://sofokles.blog.hu/2010/06/03/kozossegi_jatek_egy_stadionnyi_emberrel/full_commentlist/1#c10037695
Válasz erre: Közösségi játék egy stadionnyi emberrel
2010-06-03T13:52:49+02:00
2010-06-03T13:52:49+02:00
sinkovits
http://blog.hu/user/388673
gyááá :D<br />
ez bazi jó, reklámértéke pedig kimagasló, jó nagyon jó! :)
https://sofokles.blog.hu/2010/06/01/bizniszem_van_mit_kezdjek_a_foursquare_rel/full_commentlist/1#c10011521
Válasz erre: Bizniszem van, mit kezdjek a Foursquare-rel?
2010-06-01T12:24:46+02:00
2010-06-01T12:24:46+02:00
Sofokles
http://blog.hu/user/82199
<a href="http://sofokles.blog.hu/2010/06/01/bizniszem_van_mit_kezdjek_a_foursquare_rel?fullcommentlist=1#c10009174" class="reply_nick_47900" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10009174 );">@Hammer</a>: Igen, van egy ilyen hátránya is. Kezelje mindenki saját belátása szerint. :)
https://sofokles.blog.hu/2010/06/01/bizniszem_van_mit_kezdjek_a_foursquare_rel/full_commentlist/1#c10009189
Válasz erre: Bizniszem van, mit kezdjek a Foursquare-rel?
2010-06-01T09:34:54+02:00
2010-06-01T09:34:54+02:00
Hammer
http://blog.hu/user/47900
betörtel=betörtek<br /><br />
plusz ez lemaradt: <a rel="nofollow" href="http://pleaserobme.com/">pleaserobme.com/</a>
https://sofokles.blog.hu/2010/06/01/bizniszem_van_mit_kezdjek_a_foursquare_rel/full_commentlist/1#c10009174
Válasz erre: Bizniszem van, mit kezdjek a Foursquare-rel?
2010-06-01T09:34:16+02:00
2010-06-01T09:34:16+02:00
Hammer
http://blog.hu/user/47900
kíváncsi vagyok melyik early adopter fogja szétpublikálni a sirámait, hogy betörtel a lakásába és elvitték a kütyüit, mert a szétkürtölt lokációjából tudták, hogy mikor dolgozhatnak kényelmesen
https://sofokles.blog.hu/2010/02/05/platformok_a_kozossegi_mediaban/full_commentlist/1#c9233427
Válasz erre: Platformok a közösségi médiában
2010-03-27T12:03:37+01:00
2010-03-27T12:03:37+01:00
lvnte (törölt)
http://blog.hu/user/48730
Köszi, ezek hasznos ötletek voltak a szakdogámhoz és még épp időben. :)
https://sofokles.blog.hu/2010/02/07/igazan_megindito_kosd_be_magad_tcr/full_commentlist/1#c9057067
Válasz erre: Igazán megindító "kösd be magad" TCR
2010-03-13T00:02:06+01:00
2010-03-13T00:02:06+01:00
ad-renalin
http://blog.hu/user/12337
Ne csak Reklámbuzid olvasd! ;)<br /><br /><a rel="nofollow" href="http://adrenalin.blog.hu/2010/01/29/elmenyhajsza_az_oleles_ereje">adrenalin.blog.hu/2010/01/29/elmenyhajsza_az_oleles_ereje</a>
https://sofokles.blog.hu/2009/04/27/most_akkor_tenyleg_mire_jo_a_twitter/full_commentlist/1#c8655925
Válasz erre: Most akkor tényleg: mire jó a Twitter?
2010-02-10T15:42:04+01:00
2010-02-10T15:42:04+01:00
<a href="http://sofokles.blog.hu/2009/04/27/most_akkor_tenyleg_mire_jo_a_twitter?fullcommentlist=1#c8136445" class="reply_nick_108666" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8136445 );">@Teddyke</a>: ABSZOLÚT EGYETÉRTEK!<br /><br />
Mi a jó büdös francnak írjam be a nagyvilágnak, hogy most fáj a hasam, szarnom kell vagy éppen kiverem.. Hát kit érdekel?<br /><br />
Nekem ez az egész közösségi szolgáltatás egy olyan fúrumnak tünik ahol csupa önértékelési problémával küzdő, magamutogató, elfojtott és ebben kibuggyanó indulatokkal rendelkező arc van.<br /><br />
Mert normális ember ragaszkodik a privát életéhez, nem köt minden szart mindenki orrára, ezt csak a magamutogatós, magukkal nem bíró idióták teszik. (lásd iwiw, fészbúk és társait).<br /><br />
Nem vitatom hogy pl. üzleti célból nem hasznos dolog, de magánszempontból? <br /><br />
Persze ezek az emberek egyben azok is, akiket ha jól megszivatnak felhasználva a "kipofázott" információkat, elsőnek lesznek felháborodva a személyiségi jogukra való hivatkozásokkal.<br /><br />
Alapvetőleg online ember vagyok amióta ez a szó létezik, de ezek a fajta közösségi szolgáltatások sohasem vonzottak. Az iwiw volt az első és az utolsó, arról is már több mint 3 éve leiratkoztam.
https://sofokles.blog.hu/2010/02/07/igazan_megindito_kosd_be_magad_tcr/full_commentlist/1#c8617499
Válasz erre: Igazán megindító "kösd be magad" TCR
2010-02-07T17:00:20+01:00
2010-02-07T17:00:20+01:00
Rabbit
http://blog.hu/user/132288
Ez tényleg nagyon klassz!
https://sofokles.blog.hu/2010/01/24/kozossegi_media_te_mostohagyerek/full_commentlist/1#c8439067
Válasz erre: Közösségi média, te mostohagyerek
2010-01-25T09:11:01+01:00
2010-01-25T09:11:01+01:00
sensimilla
http://blog.hu/user/22880
Na itt keveredek én is sűrű önellentmondásba, mikor ügynökségi oldalon közösségi média kampányokat tervezek. Rendszerint oda lyukadok ki én is, ahova te, hogy talán mégiscsak jobb lenne ezt az egészet az ügyfélnél tartani. De akkor meg miből élnék? Sztem az ideális helyzet az lenne, ha egy külsős tanácsadó foglalkozna a kérdéssel, aki azért nem ott tart, hogy "csináljunk valami fészbukkot mi is", hanem érdemi tanácsokkal látja el az ügyfelet, de a tartalom előállítás nem az ő hatásköre, csak a koordinációért felel. Avagy az ő hatásköre, de akkor napi kapcsolatban áll a pr ügynökséggel, és a marketingosztállyal.
https://sofokles.blog.hu/2009/04/27/most_akkor_tenyleg_mire_jo_a_twitter/full_commentlist/1#c8136445
Válasz erre: Most akkor tényleg: mire jó a Twitter?
2009-12-30T00:00:18+01:00
2009-12-30T00:00:18+01:00
Hát Gyerekek!<br /><br />
Megnéztem, amit írtatok. Magyar viszonylatban "geek" vagyok, de most se értem, hogy miért írjam le, hogy éppen havat lapátolok. Nem értem. Kit érdekel ez? Anyámat? Ő felhív. Sőt szól, hogy lapátold el a havat! :-)<br />
Eleve nem világos, hogy mit is keresek rajta. Kulcsszavakat? Beütöttem a feleségem hobbiját (női dolog), kaptam vagy 100000 tweetet. Semmit nem lehet belőle kihámozni.<br />
Akkor fogtam és kattintom emberekre. Megtudtam, hogy a micimackós szaloncukor mézes és egy hete nem hívta anyukája (biztos nem esett a hó :-)) XY-t. Nevezett embert 50-en követik, összesen 5 bejegyzése volt kb. 3 hónap alatt.<br /><br />
Se füle, se farka nem volt a szövegnek. Aki azt mondja, hogy információ áradat van, az nagyon tehetséges olvasó, mert itt egy árva hasznos információt nem sikerült szereznem, semmiről.<br /><br />
Beüthetek akármit, egy hatalmas szemétkupacot kapok a google-hoz képest.<br /><br />
Előttem szólótol kérdezem: miért a twittert bámulod, az időjárás jelentés helyett, hogy ne ázz meg?<br /><br />
Kipróbáltuk még egy dologra. Beütöttük, hogy Lachtal (aki még nem találkozott a névvel, egy viszonylag népszerű síelésre alkalmas hely). Kaptam 2 angol és egy német találatot. Infót semmit róla. Se azt van-e hó. Se azt, hogy valaki odamegy. Ráadásul úgy látom, hogy itt ömlesztve vannak a nyelvek. Vagyis, ha beütöm, hogy Beijing, jó eséllyel kapok a világ összes nyelvén bejegyzést.<br /><br />
Még egyet megnéztem. Hátha kapok infó özönt! Beütöttem egy általam várt játék címét. Starcraft II. Az első 10 találatban ZÉRÓ infót kaptam. Bocs, pontosítok. Megtudtam tutira, amit már eddig is sejtettem: más is várja a játékot. Legalább nem vagyok magányos.<br /><br />
Miért nincs ranking ebben? Amit sokan követnek elsőnek jön fel. Vagy van? Béna vagyok? Hol egy tutorial.<br /><br />
De addig is: ennek mi értelme van? 33 évesen, nyitott fejjel, nem látom át. Öreg vagyok hozzá?
https://sofokles.blog.hu/2009/11/19/atmeneti_idoszak_2/full_commentlist/1#c7908266
Válasz erre: Átmeneti időszak
2009-12-07T12:37:52+01:00
2009-12-07T12:37:52+01:00
bys
http://blog.hu/user/184643
Abszolute egyetértek, ezzel, meg az előző posztod tartalmával is. Talán azzal egészíteném ki, hogy ezt a fajta új marketinget nem mindig lehet ráhúzni a nagy klasszikus tömegtermékekre, hanem inkább szűkebben targetált, határozottabban pozícionált termékeknél lehet releváns. Ott is akkor, ha az egész kommunikáció fókusza, jellemzően a usp alá rendeződik be az egész szervezet, s annak a felépítése is, tehát az egész szervezeti struktúra, s nemcsak a kommunikáció szintjén létezik. Gondolok itt kábé arra, hogy azt ígérjük mondjuk, hogy a mi háztartási eszközeink, csak szelektíven összegyűjtött műanyagok újrafelhasználásával készül.<br />
Így megvan egyből a usp-nk, a szűkebb targetünk, az erős pozícionálás, egy megfelelően involv vevő kör, aki nyitott a kommunikációnkra hosszú távon.
https://sofokles.blog.hu/2009/04/27/hello_you/full_commentlist/1#c7787179
Válasz erre: Hello you!
2009-11-25T21:25:17+01:00
2009-11-25T21:25:17+01:00
Kontárblog
http://blog.hu/user/164480
énis pont úgy voltam vele mint te, foggalmam nem volt, ki ez a csaj, és miért ilyen repedtfazék.<br /><br />
rettenetes szerintem az egész...nekem nem jön át belőle az "életérzés"
https://sofokles.blog.hu/2009/01/21/felreertelmezett_gerillamarketing/full_commentlist/1#c7786146
Válasz erre: Félreértelmezett gerillamarketing
2009-11-25T20:09:28+01:00
2009-11-25T20:09:28+01:00
Kontárblog
http://blog.hu/user/164480
tök jó írás, gratula!
https://sofokles.blog.hu/2009/10/15/mire_valo_a_facebook/full_commentlist/1#c7516167
Válasz erre: Mire való a Facebook?
2009-10-30T14:32:13+01:00
2009-10-30T14:32:13+01:00
ad-renalin
http://blog.hu/user/12337
Ez hatalmas nagy arc. :D Imádom
https://sofokles.blog.hu/2009/10/13/interaktiv_fenykepezos_probafulkek/full_commentlist/1#c7360436
Válasz erre: Interaktív, fényképezős próbafülkék
2009-10-14T14:02:32+02:00
2009-10-14T14:02:32+02:00
Critmiss
http://blog.hu/user/68808
Kiegészítésképpen: <a rel="nofollow" href="http://criticalmiss.blog.hu/2008/07/28/mar_a_ruhaproba_is_elmeny_lesz">criticalmiss.blog.hu/2008/07/28/mar_a_ruhaproba_is_elmeny_lesz</a>
https://sofokles.blog.hu/2009/10/04/az_elso_twitter_per_az_egyesult_kiralysagban/full_commentlist/1#c7274440
Válasz erre: Az első Twitter-per az Egyesült Királyságban
2009-10-05T19:21:13+02:00
2009-10-05T19:21:13+02:00
Sofokles
http://blog.hu/user/82199
<a href="http://sofokles.blog.hu/2009/10/04/az_elso_twitter_per_az_egyesult_kiralysagban?fullcommentlist=1#c7272779" class="reply_nick_18224" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7272779 );">@bishop_a_szintetikus</a>:<br /><br />
A hírt pár napja olvastam a Metro-ban, ott meg ezt nem írták. Tegnap megírtam a bejegyzést, és ma futottam bele a bővebb hírbe: <a rel="nofollow" href="http://tumblr.com/x0u3e0k2t">tumblr.com/x0u3e0k2t</a>. Ez van. :)
https://sofokles.blog.hu/2009/10/04/az_elso_twitter_per_az_egyesult_kiralysagban/full_commentlist/1#c7272779
Válasz erre: Az első Twitter-per az Egyesült Királyságban
2009-10-05T16:20:18+02:00
2009-10-05T16:20:18+02:00
bishop_a_szintetikus
http://blog.hu/user/18224
Szofikám, a legviccesebb részt kifelejtetted: mivel a bíróság sem tudta hirtelenjében beazonosítani az elkövetőt, twitteren küldték ki neki az ítéletet is.
https://sofokles.blog.hu/2009/09/15/rappelo_legiutaskisero/full_commentlist/1#c7181908
Válasz erre: Rappelő légiutaskísérő
2009-09-25T13:51:59+02:00
2009-09-25T13:51:59+02:00
ardeacinerea
http://blog.hu/user/273408
Ez NAGYON ott van!<br />
This is South West Airlines welcome on board!
https://sofokles.blog.hu/2009/09/08/jelen_legyunk_e_a_kozossegi_mediaban/full_commentlist/1#c7028267
Válasz erre: Jelen legyünk-e a közösségi médiában?
2009-09-09T23:28:11+02:00
2009-09-09T23:28:11+02:00
L.J. Barna
http://blog.hu/user/318548
a vége üt.
https://sofokles.blog.hu/2009/08/10/arcot_a_markanak/full_commentlist/1#c6815925
Válasz erre: Arcot a márkának!
2009-08-18T23:33:31+02:00
2009-08-18T23:33:31+02:00
kommentdante
http://blog.hu/user/314477
Magyarországon ez majd elfajul és az arc egy celeb lesz, a postokat meg majd a cég informatikusa nyomja mindenfelé :) Klassz a blog!
https://sofokles.blog.hu/2009/08/10/arcot_a_markanak/full_commentlist/1#c6757536
Válasz erre: Arcot a márkának!
2009-08-12T12:30:54+02:00
2009-08-12T12:30:54+02:00
Sofokles
http://blog.hu/user/82199
<a href="http://sofokles.blog.hu/2009/08/10/arcot_a_markanak?fullcommentlist=1#c6755855" class="reply_nick_286971" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 6755855 );">@KZsuzsa</a>: <br /><br />
Legyen előtte egy senior is, úgy még szebb: Senior Social Community Media Manager.
https://sofokles.blog.hu/2009/08/10/arcot_a_markanak/full_commentlist/1#c6755855
Válasz erre: Arcot a márkának!
2009-08-12T10:24:51+02:00
2009-08-12T10:24:51+02:00
KZsuzsa
http://blog.hu/user/286971
social community media manager :D
https://sofokles.blog.hu/2009/08/10/arcot_a_markanak/full_commentlist/1#c6753692
Válasz erre: Arcot a márkának!
2009-08-12T00:19:11+02:00
2009-08-12T00:19:11+02:00
gored
http://blog.hu/user/42895
Erre azért én is kiváncsi lennék. <br />
Community manager vagy social media manager? :)
https://sofokles.blog.hu/2009/07/18/amikor_a_kozossegi_media_visszaut/full_commentlist/1#c6741270
Válasz erre: Amikor a közösségi média visszaüt...
2009-08-10T23:43:53+02:00
2009-08-10T23:43:53+02:00
Diódejó
http://blog.hu/user/285091
Hát igen sajnos ez a negatív reklám. Csak ritka az a negatív reklám amelyik eredményt is hoz. Viszont azért ha más közösségi portálok reklámjait tekintjük, pl wiw akkor ők azt csinálják, hogy a bejelentkezési oldalon, alapból nincs lehetőséged arra hogy hozzászólhass mikor a jobb szélem megjelenik a banner és kész. És az üzenőfal csak arrébb van, ahol már kommentelni is lehetne. Na ezt nem szeretném átélni a közösségi oldalammal a <a rel="nofollow" href="http://www.infoka.hu">www.infoka.hu</a> val mivel ezen nem hagyok a reklámokhoz hozzászólási lehetőséget. Ha valakinek véleménye van a reklámról vagy mondja el annak aki mellette ül, vagy tartsa magában. Ezt a húzást a facebook szerintem még ki fogja küszöbölni valahogy. Mert különben csappannak a reklám megrendelései is! Üdv: Királyfee a <a rel="nofollow" href="http://www.infoka.hu">www.infoka.hu</a> ról.
https://sofokles.blog.hu/2009/08/10/arcot_a_markanak/full_commentlist/1#c6733998
Válasz erre: Arcot a márkának!
2009-08-10T12:06:27+02:00
2009-08-10T12:06:27+02:00
Critmiss
http://blog.hu/user/68808
Na, akkor asszem maradok az általam használt community managernél. :)
https://sofokles.blog.hu/2009/08/10/arcot_a_markanak/full_commentlist/1#c6732541
Válasz erre: Arcot a márkának!
2009-08-10T09:43:43+02:00
2009-08-10T09:43:43+02:00
kohana
http://blog.hu/user/17373
jól megfogalmaztad, bennem is valami hasonló körvonalazódott a Karmás cikksorozat után.<br />
Persze itt is az van, hogy nem feltétlen kell minden márkának saját arc, illetve hogy egy kisebbnél talán jobban el tud sülni.<br />
Nagyobb cégeknél meg talán az lehet megoldás, hogy nem egyetlen ember van - akár mögötte álló csoporttal, hanem esetleg divíziónként, termékcsoportonként kapna 1-1 arcot.
https://sofokles.blog.hu/2009/08/10/arcot_a_markanak/full_commentlist/1#c6732394
Válasz erre: Arcot a márkának!
2009-08-10T09:23:19+02:00
2009-08-10T09:23:19+02:00
Karma
http://blog.hu/user/18494
Egyetértek veled: a legszerencsésebb, ha egy létező, hús-vér ember csinálja az online community managementet. Csak ezt áttolni a szervezeten szerintem még nehezebb, annál, mint amit az ebookban javasoltam.<br /><br />
De egyébként jogos a gondolat, jó poszt!
https://sofokles.blog.hu/2007/12/23/csopoges/full_commentlist/1#c6585441
Válasz erre: Csöpögés
2009-07-24T19:50:35+02:00
2009-07-24T19:50:35+02:00
RaszP.
http://blog.hu/user/22955
ha hiszel benne, akkor a kapa is elsül :]<br /><br />
olvasd el ezt, itt lehull a lepel a lámpáról:<br /><a rel="nofollow" href="http://jezusszive.crpl.hu/a-bioptron-lampa/">jezusszive.crpl.hu/a-bioptron-lampa/</a>
https://sofokles.blog.hu/2009/07/18/amikor_a_kozossegi_media_visszaut/full_commentlist/1#c6525187
Válasz erre: Amikor a közösségi média visszaüt...
2009-07-18T22:46:59+02:00
2009-07-18T22:46:59+02:00
Rabbit
http://blog.hu/user/132288
Ez az a közeg, ahol baromira nem érdemes versenyképtelen ajánlattal jelen lenni. Ennyi eszük azért lehetett volna :)
https://sofokles.blog.hu/2009/07/13/marketing_interakcio_tervezes/full_commentlist/1#c6481250
Válasz erre: Marketing interakció tervezés
2009-07-14T12:18:31+02:00
2009-07-14T12:18:31+02:00
Sofokles
http://blog.hu/user/82199
<a href="http://sofokles.blog.hu/2009/07/13/marketing_interakcio_tervezes?fullcommentlist=1#c6479464" class="reply_nick_184643" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 6479464 );">@bys</a>:<br /><br />
Igen, a 3 pont valóban nem új, azt eddig is sokan elmondták, viszont nekem az az érzésem, hogy gyakorlatban nem agy működnek a dolgok. Ami igazán "új", az maga az interakció tervezés, az a szemlélet, ahogy a különféle csatornákat kezeljük, legyen az régi vagy új, online vagy offline. És persze mindez a mágikus _párbeszéden_ alapszik.
https://sofokles.blog.hu/2009/07/13/marketing_interakcio_tervezes/full_commentlist/1#c6479464
Válasz erre: Marketing interakció tervezés
2009-07-14T09:42:07+02:00
2009-07-14T09:42:07+02:00
bys
http://blog.hu/user/184643
Azért ezek a gondolatok nem újak a nap alatt, a mellett persze, hogy teljesen logikusak. A fenti 3 pont meg simán ráhúzható az eddigi gyakorlatra is, nem értem az miért lenne az "új marketing" specifikuma? Seth Godin-nak vannak ez irányú írásai, ő azzal példálozik, hogy egy vállalatnak, aki a modern kommunikációs trendeknek megfelelően jár el, az egész struktúráját kell a kommunikációjának megfelelően radikalizálnia. Persze kíváncsi vagyok a Mányai Csaba féle könyvre, meg is fogom venni. Remélem az elmondottakon túl is van benne kraft.
https://sofokles.blog.hu/2009/06/01/google_wave_online_kommunikacios_forradalom/full_commentlist/1#c6177524
Válasz erre: Google Wave - online kommunikációs forradalom?
2009-06-14T13:37:46+02:00
2009-06-14T13:37:46+02:00
Ecsedy Áron
http://blog.hu/user/173244
Már nem azért, de én csak elmagyaráztam a cuccot egy nő újságíró ismerősnek és átkozottul jól levette, hogy ez éppen csak mennyire agyament kúl. A funkciók "bonyolultsága" (szerintem kábé ezerszer egyszerűbb és átláthatóbb, mint a Facebook, vagy pláne az iwiw) csak annak fog feltűnni, aki mindent használni akar, viszont aki csak ímélezni szeretne, annak egy jól kezelhető fényképes kliense lesz threadekbe szedett "e-mailekkel" először. Aztán rájön, hogy lehet cuccot csatolni hozzá, meg elküldeni valakinek elég csak úgy, hogy hozzáteszi a képét. Aztán leesik, hogy lehet más levelet csatolni natúr úgy, hogy behúzza a wavet és nem fogja szétk**ni az eredeti wave kinézetét. Aztán leesik, hogy kollaboratív szerkesztés is, mert nem csak ő tud belejavítani. Aztán látja, hogy a főgíkrendszergizda szövegét végre érti, mert valaki gyártott egy geek-magyar fordító extensiont és ő is akar egy magyar-angolt, hogy végre tudjon írni angolul is doksit és ne kelljen Patricket az exét megkérni hogy segítsen fordítani. Aztán valaki felhomályosítja, hogy a töknek ír az Indexre, meg a blog.hu-ra, meg a Twitterre és a X fórumra külön belépve, amikor waveként is kezelheti a kommenteket, postokat és mindent lát a wave klienséből. Ilyesmi. Szerintem a wave úgy fogja beborítani a webet (sőt a fél IT szakmát) ahogyan ma ismerjük, ahogyan a web tette anno minden mással. A wave a következő technikai szingularitás.
https://sofokles.blog.hu/2009/06/01/google_wave_online_kommunikacios_forradalom/full_commentlist/1#c6043039
Válasz erre: Google Wave - online kommunikációs forradalom?
2009-06-02T11:41:11+02:00
2009-06-02T11:41:11+02:00
kohana
http://blog.hu/user/17373
minden hasonló szolgáltatás a geekek játszótereként kezdi, főleg itthon. Aztán előbb-utóbb, valahogy mégis kiszivárog.<br />
Lehet, hogy itt lassabb, nehézkesebb a folyamat, de én nem gondolom azt, hogy akár ez, akár más webes témák, amire jelenleg a geekjátszótér van rásütve (pl twitter vagy facebook) ne válnának majd széles körben elterjedté.<br />
hiszen valahol el kell kezdeni :)
https://sofokles.blog.hu/2009/06/01/google_wave_online_kommunikacios_forradalom/full_commentlist/1#c6039149
Válasz erre: Google Wave - online kommunikációs forradalom?
2009-06-01T22:34:40+02:00
2009-06-01T22:34:40+02:00
Konrad
http://blog.hu/user/3
Iszonyúan bonyolultnak tűnik ahhoz képest, hogy az átlag felhasználó az e-mail helyett is az iwiw-et használja :(<br /><br />
Nem hiszem, hogy a közeljövő a wave-é a nagy tömegek felé, bár ne legyen igazam. Mindenesetre jó kis geek játszótér lesz ez is, én meg majd villoghatok egy újabb olyan szolgáltatással az ügyfeleim felé, amiről még semmit nem hallottak :)))
https://sofokles.blog.hu/2009/06/01/google_wave_online_kommunikacios_forradalom/full_commentlist/1#c6036407
Válasz erre: Google Wave - online kommunikációs forradalom?
2009-06-01T18:14:11+02:00
2009-06-01T18:14:11+02:00
Sofokles
http://blog.hu/user/82199
<a href="http://sofokles.blog.hu/2009/06/01/google_wave_online_kommunikacios_forradalom?fullcommentlist=1#c6035276" class="reply_nick_172162" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 6035276 );">@agyvihar</a>:<br /><br />
Szerintem a play gomb az pont jó erre. Belépsz, látod, hogy történés volt az adott hullámban, végigpörgeted a playt és akkor képben leszel. Az viszont para, hogyha egy hullámnak az elején meg a végén is létrejön egy beszélgetés, és ha a play gombot nyomod, akkor felváltva ugrál az elejére és a végére került új bejegyzések között, mert azok olyan időrendben kerültek föl. Vagy erre lehet megoldás, hogy külön play gom egy elágazásra, viszont az meg már szétdarabolná a hullámot. Szóval ja, van itt még kérdés. :)
https://sofokles.blog.hu/2009/06/01/google_wave_online_kommunikacios_forradalom/full_commentlist/1#c6035276
Válasz erre: Google Wave - online kommunikációs forradalom?
2009-06-01T16:03:47+02:00
2009-06-01T16:03:47+02:00
agyvihar
http://blog.hu/user/172162
<a href="http://sofokles.blog.hu/2009/06/01/google_wave_online_kommunikacios_forradalom?fullcommentlist=1#c6032481" class="reply_nick_82199" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 6032481 );">@Sofokles</a>: majd kiderül, ha kézbe kapjuk<br /><br />
Az pl. még nem világos teljesen, hogy ha például valaki beleír egy hosszú beszélgetés elejébe, mások pedig a végébe, akkor mennyire lesz követhető a folyamat, hogy éppen hol és mi történik. Folyton a play gombot kell majd nyomogatni, hogy játssza le a történéseket? Vagy valahonnan tudni fogom, hogy az elején is beszélgetnek valamiről, meg a végén is?<br /><br />
Persze ez a kliensen múlik. Lehet, hogy össze lehet dobni jobbat a referenciaimplementációnál.<br />
https://sofokles.blog.hu/2009/06/01/google_wave_online_kommunikacios_forradalom/full_commentlist/1#c6032481
Válasz erre: Google Wave - online kommunikációs forradalom?
2009-06-01T11:42:53+02:00
2009-06-01T11:42:53+02:00
Sofokles
http://blog.hu/user/82199
<a href="http://sofokles.blog.hu/2009/06/01/google_wave_online_kommunikacios_forradalom?fullcommentlist=1#c6031010" class="reply_nick_172162" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 6031010 );">@agyvihar</a>:<br /><br />
Szerintem pont az benne a jó, hogy semennyire nem bonyolult. Írsz egy üzenetet, aztán a többiek elolvassák és válaszolnak rá. Vagy valós időben, vagy később, esetleg beledobnak pár képet, videót, hozzáragasztanak egy-két kommentet. Baromi egyszerű technika. Úgy indul mint egy ímél, aztán lesz belőle valami ímél, wiki, cset keverék. Ahogy jön. Ez benne a nagyszerű.
https://sofokles.blog.hu/2009/06/01/google_wave_online_kommunikacios_forradalom/full_commentlist/1#c6031010
Válasz erre: Google Wave - online kommunikációs forradalom?
2009-06-01T09:03:17+02:00
2009-06-01T09:03:17+02:00
agyvihar
http://blog.hu/user/172162
Nekem is bejött a Wave, de azt azért kétlem, hogy a videón ábrázolt formában bejönne a tömegeknek, mert így elég komplexnek tűnt az átlagfelhasználónak.<br /><br />
A sikere azon fog múlni, hogy milyen klienseket csinálnak hozzá. Valószínűleg érdemes lenne egy nagyon lebutított klienst csinálni beetetésnek, és amikor az emberek kezdenek rákapni az ízére, csak akkor rájuk engedni a kinifomultabb funkciókat.<br />
https://sofokles.blog.hu/2009/05/28/social_media_manager/full_commentlist/1#c6020641
Válasz erre: Social Media Manager
2009-05-30T20:28:39+02:00
2009-05-30T20:28:39+02:00
Sofokles
http://blog.hu/user/82199
<a href="http://sofokles.blog.hu/2009/05/28/social_media_manager?fullcommentlist=1#c6019000" class="reply_nick_3" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 6019000 );">@Konrad</a>:<br /><br />
Oké, hogy a Blogternél volt, hiszen mégiscsak egy olyan cég, ami nemhogy a közösségi médiából él, hanem a platformját adja. Én elsősorban a "hagyományos" cégekre gondoltam, akik ugye szokás szerint csak ATL-ben nyomulnak, a közösségi médiát meg maximum csak kóstolgatják.
https://sofokles.blog.hu/2009/05/28/social_media_manager/full_commentlist/1#c6019000
Válasz erre: Social Media Manager
2009-05-30T16:56:40+02:00
2009-05-30T16:56:40+02:00
Konrad
http://blog.hu/user/3
A Blogternél induláskor, vagyis lassan 4 éve volt ilyen pozíció és ember :)
https://sofokles.blog.hu/2009/05/22/twitter_mint_marketingkommunikacios_eszkoz/full_commentlist/1#c6015159
Válasz erre: Twitter mint marketingkommunikációs eszköz
2009-05-29T23:07:52+02:00
2009-05-29T23:07:52+02:00
thing
http://blog.hu/user/209816
Lazításnak:<br />
Csináltam 1 twiteer logót... :-)<br />
jela.hu/?p=330
https://sofokles.blog.hu/2009/05/24/we_buy_any_car/full_commentlist/1#c5976336
Válasz erre: We buy any car
2009-05-26T16:13:45+02:00
2009-05-26T16:13:45+02:00
haveavoice
http://blog.hu/user/191776
jo ez a reklám nagyon, főleg a zene, de azért van egy kis agymosás érzésem:)
https://sofokles.blog.hu/2009/05/22/twitter_mint_marketingkommunikacios_eszkoz/full_commentlist/1#c5976307
Válasz erre: Twitter mint marketingkommunikációs eszköz
2009-05-26T16:12:05+02:00
2009-05-26T16:12:05+02:00
haveavoice
http://blog.hu/user/191776
<a href="http://sofokles.blog.hu/2009/05/22/twitter_mint_marketingkommunikacios_eszkoz?fullcommentlist=1#c5966611" class="reply_nick_82199" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5966611 );">@Sofokles</a>: <br />
persze, igazad van, én is így gondolom, de azért én sajnálom, mert annyi, de annyi új dolog van a világhálón, ami hihetetlen utakat nyit meg, annyi mindent ki lehetne próbálni, be lehetne újítani, és ezekre nálunk nincs mód. egy teljesen más világban élünk globálisan, most forradalom van, én legalább is így érzem, és én fürdök az élményekben, ámulok-bámulok, és mégis elkeseredek, mikor rá kell, hogy jöjjek, hogy nálunk ezekről jó ha vagy pár száz ember tud. mi is egy teljesen más világban élünk, csak épp más szemszögből nézve. persze tudom én, hogy ez van, el kell fogadni, de azért sajnálom. mert én érzem magam behatárolva, azt meg nagyon nem szeretem:)
https://sofokles.blog.hu/2009/05/22/twitter_mint_marketingkommunikacios_eszkoz/full_commentlist/1#c5966611
Válasz erre: Twitter mint marketingkommunikációs eszköz
2009-05-25T22:07:48+02:00
2009-05-25T22:07:48+02:00
Sofokles
http://blog.hu/user/82199
<a href="http://sofokles.blog.hu/2009/05/22/twitter_mint_marketingkommunikacios_eszkoz?fullcommentlist=1#c5966420" class="reply_nick_191776" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5966420 );">@haveavoice</a>:<br /><br />
Most lehet, hülyén fog hangzani amit mondok, de szerintem ez nem baj. Egy kommunikációs szakembernek az a dolga, hogy tudja, mit lehet használni az adott helyzetben a fogyasztók elérésére. És ha a Twitter itthon nincs benne, akkor az nem jó vagy rossz, hanem egy állapot, amit el kell fogadni, és megtalálni a másik működő megoldást. Részemről tökmindegy, hogy a Twitter a jövőben befut-e itthon vagy nem. Ha nem, mást kell helyette használni. Viszont ha igen, azzal tisztában kell lenni, és úgy és arra használni, amire és ahogyan lehet.
https://sofokles.blog.hu/2009/05/22/twitter_mint_marketingkommunikacios_eszkoz/full_commentlist/1#c5966420
Válasz erre: Twitter mint marketingkommunikációs eszköz
2009-05-25T21:49:31+02:00
2009-05-25T21:49:31+02:00
haveavoice
http://blog.hu/user/191776
igen-igen tökéletesen lehet használni, erre elég sokan rájöttek és rá fognak jönni a cégek közül, ez mind szép és jó de nálunk, kisországunkban ezt ez elkövetkezendő tíz évben nem fogjuk érezni. és ez a baj.
https://sofokles.blog.hu/2009/05/24/we_buy_any_car/full_commentlist/1#c5951138
Válasz erre: We buy any car
2009-05-24T11:29:50+02:00
2009-05-24T11:29:50+02:00
atomvillanas
http://blog.hu/user/134788
mondjuk engem epp a "fagolyo bonyolultsagu" zene huzott be :) itthon biztos vmi dallamos es rimre vegzedo szovege lenne :)
https://sofokles.blog.hu/2009/05/22/twitter_mint_marketingkommunikacios_eszkoz/full_commentlist/1#c5946102
Válasz erre: Twitter mint marketingkommunikációs eszköz
2009-05-23T13:03:35+02:00
2009-05-23T13:03:35+02:00
Sofokles
http://blog.hu/user/82199
<a href="http://sofokles.blog.hu/2009/05/22/twitter_mint_marketingkommunikacios_eszkoz?fullcommentlist=1#c5944231" class="reply_nick_196408" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5944231 );">@danteraktív</a>:<br />
@rroderik:<br /><br />
Ok. Elindul a levesbiznisz a sofokleves.tumblr.com-on, és akkor küldöm a tumblelogokat, ahogy rroderik példája mutatja, hogy "kész a finom gyümilevi, fél óra múlva kellemesen hűvösen, gyöngyöző csészéből fogyasztható a teraszunkon, a napernyők árnyékában ezen a forró nyári délutánon." :)
https://sofokles.blog.hu/2009/05/22/twitter_mint_marketingkommunikacios_eszkoz/full_commentlist/1#c5944231
Válasz erre: Twitter mint marketingkommunikációs eszköz
2009-05-23T00:09:35+02:00
2009-05-23T00:09:35+02:00
danteraktív
http://blog.hu/user/196408
jó poszt, kapsz buksisimit!<br /><br />
egyébként nem gondolkozol a viceverza lehetőségen, és brandre terméket pakolni? a Naked Pizza sikereiből ítélve elindíthatnád a magad levesbizniszét a Twitter segítségével;)
https://sofokles.blog.hu/2009/05/22/twitter_mint_marketingkommunikacios_eszkoz/full_commentlist/1#c5933867
Válasz erre: Twitter mint marketingkommunikációs eszköz
2009-05-22T09:23:15+02:00
2009-05-22T09:23:15+02:00
rroderik
http://blog.hu/user/133747
jó poszt, fontos! az albion kávézó londonban - ha úgyis ott vagy - pedig mindig tweeteli, mikor elkészült egy adag péksütemény. a környékbeliek imádják. ez sem rossz példa egy lokális kommunikációra (@bakertweet)
https://sofokles.blog.hu/2009/04/02/az_olasz_bbdo_ms_dos_weboldala/full_commentlist/1#c5807144
Válasz erre: Az olasz BBDO MS-DOS weboldala
2009-05-09T22:26:10+02:00
2009-05-09T22:26:10+02:00
haveavoice
http://blog.hu/user/191776
miért ne lenne használható? szerintem tökéletesen működik, minden olyat tud, amit tudnia kell. amúgy egyetértek.<br />
ennek fényében is, meg úgy amúgy is vicces viszont, hogy a magyar ügynökségek legalább ötvenszázaléka mennyire szarik a honlapjára.
https://sofokles.blog.hu/2009/03/10/aggodom_hogy_anyukam_meghal_a_dohanyzas_miatt/full_commentlist/1#c5807097
Válasz erre: "Aggódom, hogy anyukám meghal a dohányzás miatt"
2009-05-09T22:19:52+02:00
2009-05-09T22:19:52+02:00
haveavoice
http://blog.hu/user/191776
nagyon jó a koncepció. kár, hogy nincs kutatás, hogy van-e/volt-e eredménye.
https://sofokles.blog.hu/2009/03/20/david_lynch_a_termekelhelyezesrol/full_commentlist/1#c5807067
Válasz erre: David Lynch a termékelhelyezésről
2009-05-09T22:15:19+02:00
2009-05-09T22:15:19+02:00
haveavoice
http://blog.hu/user/191776
elég nagy oltás az egész:) de ettől még Lynch bekaphatja.
https://sofokles.blog.hu/2009/04/25/folyt_kov_heineken_walking_fridge/full_commentlist/1#c5807004
Válasz erre: Folyt. köv.: Heineken walking fridge
2009-05-09T22:07:09+02:00
2009-05-09T22:07:09+02:00
haveavoice
http://blog.hu/user/191776
hát ez szétbasz XD
https://sofokles.blog.hu/2009/05/04/a_t_mobile_megertett_valamit/full_commentlist/1#c5778383
Válasz erre: A T-Mobile megértett valamit
2009-05-06T21:52:28+02:00
2009-05-06T21:52:28+02:00
haveavoice
http://blog.hu/user/191776
bizony. ez most itt márkaépítés, imagekampány. és annak eszetlen jó. igazából az első olyan cég a T, aki tényleg észrevette, hogy ez már a XXI. század, az internet és a webkettő világa, ahol eszetlen sok lehetőség van arra, hogy az emberek tartalmat oszthassanak meg egymással. erre épít a kampány, tökéletesen felhasznál minden lehetséges eszközt, és mindezt tényleg rendkívül okosan, diszkréten teszi.<br />
az, hogy milyen a szolgáltatásuk már más kérdés, és az is, hogy hol milyen. lehet nem véletlen, hogy ezzel nem elsősorban nálunk nyomulnak hanem külföldön, hiszen az, hogy leadták a spotot a tévében nem jelent semmit. mondjuk nekem a spot nem is tetszik, amekkora ötletnek tartom, és amennyire jó volt a táncos, annyira mesterkélt valahogy most nekem az éneklős.
https://sofokles.blog.hu/2009/05/04/a_t_mobile_megertett_valamit/full_commentlist/1#c5752693
Válasz erre: A T-Mobile megértett valamit
2009-05-04T23:07:50+02:00
2009-05-04T23:07:50+02:00
Sofokles
http://blog.hu/user/82199
<a href="http://sofokles.blog.hu/2009/05/04/a_t_mobile_megertett_valamit?fullcommentlist=1#c5752627" class="reply_nick_17373" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5752627 );">@kohana</a>:<br /><br />
Ez elsősorban angoloknak készült, itt mondjuk nemtom milyen a szolgáltatás (O2-s vagyok, mint az emberek 80%-a kb. :)), de tény, hogy az alapoktól kéne kezdeni. Ez a post most csak markom szempontjából vizsgálja a nagy T-t.
https://sofokles.blog.hu/2009/05/04/a_t_mobile_megertett_valamit/full_commentlist/1#c5752627
Válasz erre: A T-Mobile megértett valamit
2009-05-04T22:59:43+02:00
2009-05-04T22:59:43+02:00
kohana
http://blog.hu/user/17373
ezzel az egésszel csak az a bajom, hogy hiába karaokiztam egy kúlt e tével, ha továbbra is kritikán aluli a kiszolgálás meg a szolgáltatás... <br />
de igazad van, valahol el kell kezdeni.<br />
azért remélem, rájönnek majd arra is,hogy ha már mamutok, akkor nem ártana tudni az egyik lábnak, mit csinál a másik, nehogy eltapossák a potenciális vacsorát, izé, akarom mondani, ügyfelet.<br />
(mondom mindezt azért, mert másfél hónapig tartott bekötni a netem, mivel 4! alkalommal sem voltak képesek megfelelő tájékoztatás adni, csak 5.jére, mikor az eldugott t-kábeles irodába voltam szíves befáradni, derült ki, hogy "jajsajnáljuk, félretájékoztatták"... 4x! beszéltem előtte velük, egyik se volt képes mondani, hogy mi kéne, pedig nyíltan vázoltam, mi a helyzet...)
https://sofokles.blog.hu/2009/04/27/most_akkor_tenyleg_mire_jo_a_twitter/full_commentlist/1#c5718059
Válasz erre: Most akkor tényleg: mire jó a Twitter?
2009-04-30T22:23:56+02:00
2009-04-30T22:23:56+02:00
Pikszi
http://blog.hu/user/95453
Instant információaratás, igen.(Nem kell readert meg kilencmillió oldalt nyitogatnom, hogy lássam a világom pillanatnyi állását.)<br /><br />
Szubjektíve meg: alkatilag és szakmailag egyaránt a kurta megszólalásokra vagyok trenírozva, a "klasszikus" blogot tematikus fejtegetésekre és nem autobiográf bejegyzésekre használom.<br /><br />
(Jó volt a reklám, Sofokles...)
https://sofokles.blog.hu/2009/04/27/most_akkor_tenyleg_mire_jo_a_twitter/full_commentlist/1#c5702334
Válasz erre: Most akkor tényleg: mire jó a Twitter?
2009-04-29T14:36:46+02:00
2009-04-29T14:36:46+02:00
Sofokles
http://blog.hu/user/82199
<a href="http://sofokles.blog.hu/2009/04/27/most_akkor_tenyleg_mire_jo_a_twitter?fullcommentlist=1#c5700510" class="reply_nick_133747" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5700510 );">@rroderik</a>:<br /><br />
Kösz rroderik, ez a blogspotos link frankó. Az meg durva, hogy lehet Twitterből diplomázni. :)
https://sofokles.blog.hu/2009/02/28/bavaria_vs_heineken/full_commentlist/1#c5701185
Válasz erre: Bavaria vs. Heineken
2009-04-29T13:26:00+02:00
2009-04-29T13:26:00+02:00
fuck_man
http://blog.hu/user/266945
én amugy a nézd együtt funkcióját szeretem az oldalnak...csinálhatna a googli is ilyen márkára leosztott kucsmakereső térképalkalmazász, elég zsir
https://sofokles.blog.hu/2009/04/27/most_akkor_tenyleg_mire_jo_a_twitter/full_commentlist/1#c5700510
Válasz erre: Most akkor tényleg: mire jó a Twitter?
2009-04-29T12:41:14+02:00
2009-04-29T12:41:14+02:00
rroderik
http://blog.hu/user/133747
írok egy cikket a twitterről egy hazai marketkommos lapba. lassan egy éve fent vagyok, de aktív kb. csak egy hete. eddig leginkább a cikk megírásában és a twitterrel kapcsolatos alapvető tapasztalatok megszerzésében segített. tehát egyelőre elég l'art pour l'art a dolog, de most permanensen esélyt adok neki. a twitternek ti.<br /><br />
bennem is felmerültek ezek a gondolatok, amiket írtok. <br /><br />
még néhány észrevétel:<br /><br />
a mainstream hírcsatornákon érkező "fajsúlyos hírek" ugyanúgy megtalálhatók a twitterezők által megosztott linkek alatt. a többi hír, legyen az akár az index, akár a nyt, annyira esetlegesnek tűnik, hogy akárhonnan jöhet, akár egy kelet-texasi nővértől (@nursewendy) a twitteren. a lényeg, hogy k. sok a hír/információ, és egyre kevésbé van olyan authoritás, ami eldöntheti nekem mit kéne olvasni - illetve ez az autoritás talán a klasszik tömegmédiától (tv, rádió) egy méginkább a tömegek által irányított tömegmédiumba helyeződik át (twitter). persze, ez nem feltétlenül jó.<br /><br />
lehet, hogy ez egy evolúciós dolog, hogy az elképesztő mennyiségű info-val, amit előállítunk megpróbálunk valamit kezdeni. <br /><br />
van akit az info maga, valakit a keresése tesz boldoggá. <br /><br />
azt hiszem nagyon sokan a generációnkból a keresők közé tartozunk.<br /><br />
még néhány dolog:<br /><br />
twitter konferencia: <a rel="nofollow" href="http://www.140conf.com/">www.140conf.com/</a><br /><br />
egy barátom a columbián twitterből vizsgázik, egy fél tanszék foglalkozik azzal, hogy lehet a twitter segítségével megreformálni az újságírást:<br /><br /><a rel="nofollow" href="http://columbianm.blogspot.com/2009/01/webcast-twitter-for-journalists.html">columbianm.blogspot.com/2009/01/webcast-twitter-for-journalists.html</a> <br /><br />
egyelőre ennyi.
https://sofokles.blog.hu/2009/04/25/folyt_kov_heineken_walking_fridge/full_commentlist/1#c5700119
Válasz erre: Folyt. köv.: Heineken walking fridge
2009-04-29T12:12:09+02:00
2009-04-29T12:12:09+02:00
Csiszar123
http://blog.hu/user/266955
Ez kész. Ahogy elmagyarázza a munkásnak az meg egyből vágja :DD
https://sofokles.blog.hu/2009/02/28/bavaria_vs_heineken/full_commentlist/1#c5700060
Válasz erre: Bavaria vs. Heineken
2009-04-29T12:08:01+02:00
2009-04-29T12:08:01+02:00
Csiszar123
http://blog.hu/user/266955
Az eredeti jobban bejön valahogy nekem se szimpi ez a figura. A kvíz meg nekem, "egyszeri focidrukkernek" túl nehéz de a sörszállítós minijáték jópofa :)
https://sofokles.blog.hu/2009/04/27/most_akkor_tenyleg_mire_jo_a_twitter/full_commentlist/1#c5695631
Válasz erre: Most akkor tényleg: mire jó a Twitter?
2009-04-28T22:59:50+02:00
2009-04-28T22:59:50+02:00
Sofokles
http://blog.hu/user/82199
<a href="http://sofokles.blog.hu/2009/04/27/most_akkor_tenyleg_mire_jo_a_twitter?fullcommentlist=1#c5692790" class="reply_nick_73995" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5692790 );">@Hutchington</a>:<br /><br />
Tudom, hogy a mindenféle kiegészítők tudják külön kezelni a válaszokat, viszont az nem azonosítható be, hogy adott válasz melyik twitre érkezett konkrétan. Nem mondom azt, hogy nem található ki, de nem egyértelmű. És ez néha okozhat nehézséget.<br /><br />
Én is csak mostanában kezdtem el beleásni magamat jobban a Twitterbe, és rendszeresen használni. Kétségtelenül vannak jó oldalai, de még a helyére kell kerülnie, úgy érzem.
https://sofokles.blog.hu/2009/04/27/most_akkor_tenyleg_mire_jo_a_twitter/full_commentlist/1#c5692790
Válasz erre: Most akkor tényleg: mire jó a Twitter?
2009-04-28T19:07:47+02:00
2009-04-28T19:07:47+02:00
Hutchington
http://blog.hu/user/73995
"...viszont ha valaki azonnal küldd egy választ, viszont nekem le kell válnom a Twitterről, mert dolgom van mással, máshol, és nem tudok egész nap online lenni, vagy a Twitterel foglalkozni, akkor az a reakció elvész örökre."<br /><br />
Ez ebben a formában nem igaz. Erre van pl TwitterFox Firefox kiegészítőben a Replies fül, ahol ha valaki nekem küld üzenetet azonnal megjelenik mögötte zárójelben hogy (1) vagy (3) vagy akárhány válasz érkezett.<br /><a rel="nofollow" href="https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/5081">addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/5081</a><br /><br />
A twitter nem kényszer, az használja aki akarja. Kollégám sem tudja elképzelni, mire jó, de azt mondta hogy amíg nem kóstolta meg a csokit, addig nem is alkothat róla véleményt.
https://sofokles.blog.hu/2009/04/27/most_akkor_tenyleg_mire_jo_a_twitter/full_commentlist/1#c5687729
Válasz erre: Most akkor tényleg: mire jó a Twitter?
2009-04-28T13:53:04+02:00
2009-04-28T13:53:04+02:00
Sofokles
http://blog.hu/user/82199
<a href="http://sofokles.blog.hu/2009/04/27/most_akkor_tenyleg_mire_jo_a_twitter?fullcommentlist=1#c5683143" class="reply_nick_73995" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5683143 );">@Hutchington</a>:<br /><br />
Te egy geek vagy és ezt nem sértésnek szánom. Webbel foglalkozol, online vagy egész nap, valószínűleg az ismerőseid is hozzád hasonlóak. Neked és az ismerőseidnek tök jó a Twitter mert a munkád során szépen elfutogat és lehet követni "az adott pillanat szülte információk áradatát", ahogy írtad. És nincs szükséged a visszakövethetőségre, mert benne vagy a folyamatban, jelen időben.<br /><br />
"Ezer éves postodra nem fog senki válaszolni, ergo nincs is szükség arra hogy visszakövesd." Ez igaz, viszont ha valaki azonnal küldd egy választ, viszont nekem le kell válnom a Twitterről, mert dolgom van mással, máshol, és nem tudok egész nap online lenni, vagy a Twitterel foglalkozni, akkor az a reakció elvész örökre.<br /><br />
Gyakorlatilag te csetként használod a Twittert. Mert neked és az ismerőseidnek ez így kényelmes és működik. Azonban téves megközelítés azt mondani, hogy a Twitter erre való, és ez a lényege. A lényege a rövid üzenetek azonnali és egyszerű küldése. Ami ezután jön, az mind egyéni adaptáció. Ki erre, ki arra fogja használni. De az emberek nagy része nincs egész nap online. És pontosan emiatt nem jó a Twitter arra, amire te is használod. Nincs visszakövethetőség, kimaradnak részletek, ergo széttöredezik a többoldalú kommunikáció. Ezért jobb rajta broadcastolni, és nem csetelni és közösségi életet élni. Mert arra vanna ksokkal jobb megoldások. Szerintem.
https://sofokles.blog.hu/2009/04/27/most_akkor_tenyleg_mire_jo_a_twitter/full_commentlist/1#c5687516
Válasz erre: Most akkor tényleg: mire jó a Twitter?
2009-04-28T13:38:40+02:00
2009-04-28T13:38:40+02:00
Sofokles
http://blog.hu/user/82199
<a href="http://sofokles.blog.hu/2009/04/27/most_akkor_tenyleg_mire_jo_a_twitter?fullcommentlist=1#c5682185" class="reply_nick_17373" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5682185 );">@kohana</a>:<br /><br />
- Ismerkedés: aláírom, talán kicsit könnyeb, gyorsabb lehet, de aki ismerkedni akart a magyar elitgeekekkel, eddig is megoldotta. Persze ez hülye hozzáállás, mert akkor ennyi erővel még mindig lovakkal közlekednénk. :)<br />
- Eseményekről (szervezett vagy véletlen) élő közvetítés: igen, erre jó. Instant tömegkommunikáció, ahogy írtam.<br />
- Azonnali infoszerzés: ja.<br />
- Önmagunk promotálása: ja. Én például a blogom "kiegészítéseként" használom. Olyan twiteket írok , amiket a blogon nem akarok kifejteni, de érdekesnek tartom.
https://sofokles.blog.hu/2009/04/27/most_akkor_tenyleg_mire_jo_a_twitter/full_commentlist/1#c5685395
Válasz erre: Most akkor tényleg: mire jó a Twitter?
2009-04-28T10:50:03+02:00
2009-04-28T10:50:03+02:00
agyvihar
http://blog.hu/user/172162
A twiiter tömeges sikere odakint szerintem összefoglalható annyiban, hogy ez egy annyira primitív, leegyszerűsített blogszolgáltatás, hogy még a leghülyébbek is használni tudják. Pl. a politikusok, és a celebek is. :)<br />
https://sofokles.blog.hu/2009/04/27/most_akkor_tenyleg_mire_jo_a_twitter/full_commentlist/1#c5683143
Válasz erre: Most akkor tényleg: mire jó a Twitter?
2009-04-28T06:28:29+02:00
2009-04-28T06:28:29+02:00
Hutchington
http://blog.hu/user/73995
Duplikált tartalom? Facebook-on van 5 ismerősöm, akik nem szoktak ott írni, twitteren meg vagy 30 embert követek. Tessék!<br /><br />
A leírtak alapján nem érted a twitter lényegét!<br /><br />
Facebook-on soha nem írok, Twitteren 360 írásom van, év eleje óta.<br /><br />
A twitternek nem a visszakövethetőség a lényege, hanem az adott pillanat szülte információk áradata. Ezer éves postodra nem fog senki válaszolni, ergo nincs is szükség arra hogy visszakövesd!<br /><br />
Most majd bitos jól leoszt mindenki, hogy menjek a fenébe, meg hogy ez nem így van, de akik még soha nem próbálták, nem is tudja milyen a twitter!
https://sofokles.blog.hu/2009/04/27/most_akkor_tenyleg_mire_jo_a_twitter/full_commentlist/1#c5682270
Válasz erre: Most akkor tényleg: mire jó a Twitter?
2009-04-27T22:53:21+02:00
2009-04-27T22:53:21+02:00
kohana
http://blog.hu/user/17373
ja, és tök jó aranyköpéseket/beszólásokat lehet ott látni néha :)
https://sofokles.blog.hu/2009/04/27/most_akkor_tenyleg_mire_jo_a_twitter/full_commentlist/1#c5682185
Válasz erre: Most akkor tényleg: mire jó a Twitter?
2009-04-27T22:45:10+02:00
2009-04-27T22:45:10+02:00
kohana
http://blog.hu/user/17373
szerintem a twitter mire jó:<br />
ismerkedni, azt nem állítom hogy barátkozni. Ha az ember a magyar geek (webbuherátor) szférát szeretné megismerni, itt megteheti.<br />
Emellett élő közvetítésekre (már ha minket érdeklő helyszínről/eseményről van aki közvetítsen)<br />
itt nem csak előre tervezett eseményekről, hanem akár váratlanokról is, baleset, tragédia stb.<br />
illetve bizonyos témákban azonnali info szerzésre. <br />
Közlekedési hírekre. Rövidtávú időjárásjelentésre.<br />
Én pl egy megázást úsztam meg a twitternek köszönhetően, mert becsiripelték az emberek, hogy itt meg itt már esik. <br />
Persze önmagunk promótálására, blogunk, oldalunk hirdetésére is lehet használni. <br />
https://sofokles.blog.hu/2009/04/27/hello_you/full_commentlist/1#c5682065
Válasz erre: Hello you!
2009-04-27T22:33:10+02:00
2009-04-27T22:33:10+02:00
Sofokles
http://blog.hu/user/82199
<a href="http://sofokles.blog.hu/2009/04/27/hello_you?fullcommentlist=1#c5680943" class="reply_nick_17373" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5680943 );">@kohana</a>:<br /><br />
Rendben, úgy fest, Duffy nálam valahogy kimaradt. Post frissítve, elnézést a tájékozatlanságért.
https://sofokles.blog.hu/2009/04/27/hello_you/full_commentlist/1#c5680943
Válasz erre: Hello you!
2009-04-27T20:53:33+02:00
2009-04-27T20:53:33+02:00
kohana
http://blog.hu/user/17373
A Mercy tavaly februári szám, tehát tavaly tavasszal/nyáron ment nagyon. 3x volt az Eurochart élén, és a magyar toplistákat is több mint egy hétig vezette (sajnos nem tudom pontosan, meddig).<br />
platinalemez lett az UK-ban és az US-ben, és nem egy országban szintén listavezető hosszabb-rövidebb ideig.<br />
A szám tényleg nagyot ütött, nekem akkoriban kedvencem volt. (titka talán, hogy a 60-as éveket idézte, ötvözve a modern hangzással)<br />
Amire én tudok gondolni, hogy a folytatás már nem szólt akkorát, és valamivel a köztudatban kell tartani a hölgyet, mert nem akar az egyslágeres énekesek sorsára jutni. (pedig szerintem oda fog)<br />
részletek: <a rel="nofollow" href="http://en.wikipedia.org/wiki/Mercy_(song)">en.wikipedia.org/wiki/Mercy_(song)</a><br />
https://sofokles.blog.hu/2009/04/27/hello_you/full_commentlist/1#c5679482
Válasz erre: Hello you!
2009-04-27T18:56:40+02:00
2009-04-27T18:56:40+02:00
Sofokles
http://blog.hu/user/82199
<a href="http://sofokles.blog.hu/2009/04/27/hello_you?fullcommentlist=1#c5672698" class="reply_nick_17373" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5672698 );">@kohana</a>: <br /><br />
Hát nemtom, most átböngésztem a VIVA chartokat és nem találtam rajta Duffy-t. De ha te mondod, hogy nyomták ezerrel, akkor elhiszem és megkövetem magam.
https://sofokles.blog.hu/2009/02/28/bavaria_vs_heineken/full_commentlist/1#c5676242
Válasz erre: Bavaria vs. Heineken
2009-04-27T14:07:13+02:00
2009-04-27T14:07:13+02:00
moosner
http://blog.hu/user/266057
Elég nehéz ez a játék! Nagy fannak kell lenni, hogy az ember jó pontszámot érjen el!
https://sofokles.blog.hu/2009/04/27/hello_you/full_commentlist/1#c5672698
Válasz erre: Hello you!
2009-04-27T08:56:41+02:00
2009-04-27T08:56:41+02:00
kohana
http://blog.hu/user/17373
nem mondanám azt, hogy Duffy abszolút ismeretlen lenne.<br />
A Mercy című slágere mikor kijött itthon is a "csapból is ez folyik" (csap=kereskedelmi rádiók) státuszban volt, és még ma is azért 1-2 naponta előkerül.<br />
Tehát aki rendszeresen hallgat rádiót, annak Duffy neve ismerős lehet. Az arca már nem biztos.<br />
Ettől persze még hülyeség ezt magyarítani, de hát, ha csak erre futja
https://sofokles.blog.hu/2009/02/28/bavaria_vs_heineken/full_commentlist/1#c5653730
Válasz erre: Bavaria vs. Heineken
2009-04-24T16:26:48+02:00
2009-04-24T16:26:48+02:00
Derben
http://blog.hu/user/221659
antipatikus a csávója
https://sofokles.blog.hu/2009/02/28/bavaria_vs_heineken/full_commentlist/1#c5650510
Válasz erre: Bavaria vs. Heineken
2009-04-24T12:22:09+02:00
2009-04-24T12:22:09+02:00
ZöldFásLáma
http://blog.hu/user/260863
sztem poénnak a bavariás is jo, bár anno először a heinekenesen jobbat vidultam<br />
apropo, ha má ugyis belikelted, nem akar vaki beszálni a csapatomba, jó cucc az egész
https://sofokles.blog.hu/2009/02/28/bavaria_vs_heineken/full_commentlist/1#c5650048
Válasz erre: Bavaria vs. Heineken
2009-04-24T11:51:53+02:00
2009-04-24T11:51:53+02:00
ZöldFásLáma
http://blog.hu/user/260863
Heinekenes reklám sokkal jobb,és ugye azt lemásolta más....hát nem szeretem az ilyet.<br />
Most a heinekennel ráadásul tudsz nyerni egy csomó mindent......<br /><a rel="nofollow" href="http://greattogether.heineken.hu/promociok.html">greattogether.heineken.hu/promociok.html</a> <br />
https://sofokles.blog.hu/2009/02/28/bavaria_vs_heineken/full_commentlist/1#c5628668
Válasz erre: Bavaria vs. Heineken
2009-04-22T16:17:39+02:00
2009-04-22T16:17:39+02:00
serrov
http://blog.hu/user/202786
...én a Heineken helyében ezt nem hagynám! :D<br />
Bár mindkét reklám tetszik, de azért mégis csak a Heineken találta ki.
https://sofokles.blog.hu/2009/02/28/bavaria_vs_heineken/full_commentlist/1#c5625789
Válasz erre: Bavaria vs. Heineken
2009-04-22T13:13:36+02:00
2009-04-22T13:13:36+02:00
Kecskemekk
http://blog.hu/user/247204
:D:D<br />
Kitalál a Heineken egy tökjó reklámot, erre jön a Bavaria, és behúzza az egész ötletet, és még rátesz egy lapáttal.<br /><br />
Szerintem ha Bavariát (vagy akár Heinekent, vagy bármit...) iszol, max csak a besörözött férfi érzi úgy hogy jobban "kamázzák a nők" :D
https://sofokles.blog.hu/2009/04/18/amir_kassei_nek_igaza_van/full_commentlist/1#c5614497
Válasz erre: Amir Kassei-nek igaza van
2009-04-21T14:39:52+02:00
2009-04-21T14:39:52+02:00
Sofokles
http://blog.hu/user/82199
<a href="http://sofokles.blog.hu/2009/04/18/amir_kassei_nek_igaza_van?fullcommentlist=1#c5612573" class="reply_nick_3" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5612573 );">@Konrad</a>: <br /><br />
Akkor szurkolunk Konrád megmentőjének. :) Egyébként döbbenet, hogy a nálam 2-3 évvel fiatalabbak közül sokan aktívabban használják a közösségi oldalakat meg az instant messengereket. Egyszer voltunk egy gimiben egy kis riportfilmet készíteni a tinik nethasználati szokásairól, és csak néztem, hogy mondtak olyan közösségi oldalakat, amiket akkor hallottam először. Szóval kaparni kell, mert lemaradunk. :)
https://sofokles.blog.hu/2009/04/18/amir_kassei_nek_igaza_van/full_commentlist/1#c5612573
Válasz erre: Amir Kassei-nek igaza van
2009-04-21T12:28:05+02:00
2009-04-21T12:28:05+02:00
Konrad
http://blog.hu/user/3
<a href="http://sofokles.blog.hu/2009/04/18/amir_kassei_nek_igaza_van?fullcommentlist=1#c5603448" class="reply_nick_82199" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5603448 );">@Sofokles</a>: én sajnos a 38 évemmel nagyon nem vagyok bennszülött, de a lányaim azok (már most...), és hátha időben felnő a nagyobb, hogy tanítsa az apját :)
https://sofokles.blog.hu/2009/04/20/a_twitter_felnott/full_commentlist/1#c5604442
Válasz erre: A Twitter felnőtt
2009-04-20T16:38:31+02:00
2009-04-20T16:38:31+02:00
kohana
http://blog.hu/user/17373
a szűrés és rendszerezés valóban fontos, de eddig is az volt. <br />
Annyiban fontosabb most, hogy már nem csak a nagy médiumoktól, hanem közvetlen a "kisemerektől" is lehet infót szerezni, és mivel a közvetlen információk még csak egy adott ember egyéni, ráadásul erősen szubjektív szűrőrendszerén mentek át, nehezebb bánni velük.<br />
de ahogy megjelennek ezek az új csatornák, rövid időn belül megjelennek hozzá a megfelelő szűrési technikák is, szerintem. <br />
Igazából, én annyiban örülök ennek, mert végre az, számít, hogy tudd, honnan lehet gyorsan és hatékonyan információhoz jutni. (és sok helyen még mindig nem ezt tanítják, csak nyomják beléd a tankönyveket)<br />
Ami miatt ez nehéz a kommunikációs embereknek, mert ez a technológiák ismeretét tolja előtérbe.
https://sofokles.blog.hu/2009/04/20/a_twitter_felnott/full_commentlist/1#c5603549
Válasz erre: A Twitter felnőtt
2009-04-20T15:37:05+02:00
2009-04-20T15:37:05+02:00
Sofokles
http://blog.hu/user/82199
<a href="http://sofokles.blog.hu/2009/04/20/a_twitter_felnott?fullcommentlist=1#c5598171" class="reply_nick_17373" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5598171 );">@kohana</a>:<br /><a href="http://sofokles.blog.hu/2009/04/20/a_twitter_felnott?fullcommentlist=1#c5601725" class="reply_nick_76294" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5601725 );">@kerekesjani</a>:<br /><br />
Igen, talán a magánembert nem kell félteni, mert ha akarja megtalálja az egyensúlyt az online és offline élete között. Kap egy új eszközt a kezébe, amit vagy használ, vagy nem.<br /><br />
Viszont azok, akik a kommunikációs szakmában dolgoznak, nagyon durva információs túlterheléssel kell hogy szembenézzenek. Mert ott nem arról szól a dolog, hogy vagy használom az adott eszközt, vagy nem. Ott követni kell mindent, vagy lemaradsz: blogokat, közösségi hálózatokat, ismerősökön keresztül befutó információkat, Twittert, és ki tudja mit találnak még föl később. Szóval ahogy Doransky írogatja mostanában, az információk szűrése és rendszerezése sokkal nagyobb hangsúlyt kell hogy kapjon a jövőben, különben belefulladunk.
https://sofokles.blog.hu/2009/04/18/amir_kassei_nek_igaza_van/full_commentlist/1#c5603448
Válasz erre: Amir Kassei-nek igaza van
2009-04-20T15:32:05+02:00
2009-04-20T15:32:05+02:00
Sofokles
http://blog.hu/user/82199
<a href="http://sofokles.blog.hu/2009/04/18/amir_kassei_nek_igaza_van?fullcommentlist=1#c5601917" class="reply_nick_3" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5601917 );">@Konrad</a>:<br /><br />
Igen, nyilván minél több bennszülött kerül be a szakmába ellentétes oldalakra (ügyfél-ügynökség), akkor ők jobban meg fogják érteni egymást. Bízzunk benne, hogy felgyorsul a változás. Nekem az lehet a mákom, hogy a bennszülöttség és a "kinnszülöttség" határán mozgok, szóval még talán beférek. :)
https://sofokles.blog.hu/2009/04/18/amir_kassei_nek_igaza_van/full_commentlist/1#c5603414
Válasz erre: Amir Kassei-nek igaza van
2009-04-20T15:29:34+02:00
2009-04-20T15:29:34+02:00
Sofokles
http://blog.hu/user/82199
<a href="http://sofokles.blog.hu/2009/04/18/amir_kassei_nek_igaza_van?fullcommentlist=1#c5601506" class="reply_nick_33376" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5601506 );">@t3Ch</a>: <br /><br />
Amit írsz, az oké: a 360-as integrált kommunikáció elméletben egy nagyon szép dolog és költséghatékony, meg jobban is működhetne. A bökkenő ott van, hogy ugyanúgy van a cégen belül külön marketing és pr-osztály, ugyanúgy van külön ATL ügynökség, digitális ügynökség és pr-ügynökség. Ezek pedig külön-külön, 360 fokban körbeüvöltik az embert.
https://sofokles.blog.hu/2009/04/18/amir_kassei_nek_igaza_van/full_commentlist/1#c5601917
Válasz erre: Amir Kassei-nek igaza van
2009-04-20T13:46:55+02:00
2009-04-20T13:46:55+02:00
Konrad
http://blog.hu/user/3
<a href="http://sofokles.blog.hu/2009/04/18/amir_kassei_nek_igaza_van?fullcommentlist=1#c5594118" class="reply_nick_82199" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5594118 );">@Sofokles</a>: pedig arra gondoltam, hogy amikor ők elkezdenek a szakmában dolgozni. És fognak tudni változást generálni, mert nagyon könnyen meg lehet érteni, miért kell rájuk hallgatni. Elég az, ha egy-két ügynökségnél hallgatnak rájuk, máris változást generálnak.<br /><br />
Az onlineban a bennszülöttek nagyon hamar le fogják iskolázni a bevándorlókat, vagyis bennünket. De ez talán normális is.
https://sofokles.blog.hu/2009/04/20/a_twitter_felnott/full_commentlist/1#c5601725
Válasz erre: A Twitter felnőtt
2009-04-20T13:36:10+02:00
2009-04-20T13:36:10+02:00
kerekesjani
http://blog.hu/user/76294
Egy kicsit demagóg a kérdés. Csatlakozom #kohana véleményéhez, nettel vagy anélkül, aki szereti az embereket annak vannak barátai online és offline, aki nem annak nincsenek.
https://sofokles.blog.hu/2009/04/18/amir_kassei_nek_igaza_van/full_commentlist/1#c5601506
Válasz erre: Amir Kassei-nek igaza van
2009-04-20T13:21:02+02:00
2009-04-20T13:21:02+02:00
t3Ch
http://blog.hu/user/33376
A 360-as, integrált kommuikáció megoldást jelent. Pénzcsükkenés, mert kevesebb embert kell a cégnek eltarani, ha összevonnak pár osztályt. Hatékonyságnövelés, mert az üzenetek és a csatornák egymást erősítik. A probléma csak azzal van, hogy ezt vagy egy ügynökségnek kell csinálnia (ilyen szintű munkára alkalmas ügynökség kevés van) vagy egy jól felépített kommunikációs osztályra amelynek a vezetője tudja koordinálni az egyes szakterületeket.<br /><br />
A fogyasztói kommunikáció és az interaktivitás eg ymásik része ennek. Van az a fogyasztó aki nem igényli a kommunikációt, hanem a klasszikus módszerekkel lehet elérni. A web 2 nem megoldás mindenre, a mozi se halt ki a tévé megjelenésével.
https://sofokles.blog.hu/2009/04/20/a_twitter_felnott/full_commentlist/1#c5598171
Válasz erre: A Twitter felnőtt
2009-04-20T08:58:11+02:00
2009-04-20T08:58:11+02:00
kohana
http://blog.hu/user/17373
az 1-es kérdésre egyszerű a válasz, ez már lassan 20 éves kérdés, azóta létezik, amióta van IRC meg internet :)<br />
Szerintem ez egy olyan kérdés, amin felesleges rágódni. <br />
Akiben megvan a szükséges szociális érték, ezek után is fog találkozni hús-vér emberekkel, csak épp az iwiwen fészbúkon twitteren szervezi meg, nem telefonon, emailban, chaten.<br />
Aki meg egyébként se az a szociális típus, az akkor se találkozgatna többet, ha nem lenne az internet.
https://sofokles.blog.hu/2009/04/18/amir_kassei_nek_igaza_van/full_commentlist/1#c5594118
Válasz erre: Amir Kassei-nek igaza van
2009-04-19T17:44:04+02:00
2009-04-19T17:44:04+02:00
Sofokles
http://blog.hu/user/82199
<a href="http://sofokles.blog.hu/2009/04/18/amir_kassei_nek_igaza_van?fullcommentlist=1#c5591021" class="reply_nick_3" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5591021 );">@Konrad</a>: <br /><br />
1.: A legkönnyebben úgy kerülhető el a konkrét válasz, hogy azt mondom: nincsen univerzális recept. :) Egyébként meg senki, vagy csak nagyon kevesen dolgoznak eszerint, szóval maximum sötétben tapogatózni meg utat törni lehet előre az ismeretlenbe. A lényeg, hogy nagyon sokat kell gondolkozni, mivel nincs bejáratott rendszer és rutin az ilyesfajta kommunikációra.<br />
2.: A felhasználók csak egy kis része hülye. Aki online van, az az értelmesebbik fele. Egyelőre.<br />
3.: Ki? :)<br /><br />
Azt hogy érted, hogy a 14-16 évesek megjelennek? Pénzkereső fogyasztókként, vagy szakmabeli munkásként? Mert ha előbbi, akkor igen, ők készségszinten használják az online-t alkalmazkodni kell a komunikációnak is. Ha munkásként való megjelenésre gondolsz, akkor ebben nem vagyok annyira biztos, hogy miattuk lesz a változás, lévén, hogy a meglévő rendszert nehéz kimozdítani a helyéből, azt pedig a fölöttük lévő, előző generáció uralja egyelőre. De nyilván gyorsít majd a dolgon.
https://sofokles.blog.hu/2009/04/18/amir_kassei_nek_igaza_van/full_commentlist/1#c5591021
Válasz erre: Amir Kassei-nek igaza van
2009-04-19T01:10:27+02:00
2009-04-19T01:10:27+02:00
Konrad
http://blog.hu/user/3
Igen, egyetértek. Megint egy olyan felvetés, amire három válasz lehet:<br />
1.: tök jó, tetszik, de hogyan kell csinálni?<br />
2.: ez hülyeség, a felhasználó úgyis hülye<br />
3.: mi is ezt csináljuk<br />
:)<br /><br />
Azt gondolom egyébként, hogy amint a mai 14-16 évesek megjelennek majd a reklámiparban, rögtön alapvető változások lesznek. Kérdés, mi lesz addig.
https://sofokles.blog.hu/2009/02/28/bavaria_vs_heineken/full_commentlist/1#c5485004
Válasz erre: Bavaria vs. Heineken
2009-04-08T13:10:53+02:00
2009-04-08T13:10:53+02:00
zotykop
http://blog.hu/user/258084
Mekkora oltás :D:D:D<br />
De nekem azért még a Heineken jobban bejön
https://sofokles.blog.hu/2009/04/05/ropke_gondolatebreszto/full_commentlist/1#c5483620
Válasz erre: Röpke gondolatébresztő...
2009-04-08T11:47:21+02:00
2009-04-08T11:47:21+02:00
lvnte (törölt)
http://blog.hu/user/48730
a hvg pl a g20 megbeszélést londonból twitter alapján 'közvetítette' -itthon is próbálkoznak azért, de tényleg nem vagyunk sehol. <br /><br />
A kedvenc brit dj/producerem pl saját koncertjeit is végig twitterezi. :D
https://sofokles.blog.hu/2009/04/05/ropke_gondolatebreszto/full_commentlist/1#c5456432
Válasz erre: Röpke gondolatébresztő...
2009-04-06T09:10:26+02:00
2009-04-06T09:10:26+02:00
kohana
http://blog.hu/user/17373
alapvetően tudja az ember, hogy Magyarország sehol sincs.<br />
Csak ilyenkor még élesebben beléhasít...<br />
De sebaj, 2-3 év, és mi is ott tartunk majd, ahol ők most. :)
https://sofokles.blog.hu/2009/03/31/mr_t_szetlovi_a_segged_snickers_szel/full_commentlist/1#c5406704
Válasz erre: Mr. T szétlövi a segged Snickers-szel!
2009-04-01T01:11:28+02:00
2009-04-01T01:11:28+02:00
vallalkozasiotletek.com
http://blog.hu/user/112838
Szerintem nagyon gáz, viszont, hogy ütős és figyelemfelkeltő az tuti. <br /><br />
István<br /><br />
ui: @kohana, kiváló koncepciónak tűnik az oldalad! ;)