HTML

Sofoblog

A reklám vergődése - magvas gondolatok az átalakuló marketingkommunikációról.

Iratkozz fel RSS-re:

Kövess Twitteren:

Kövess Twitteren:

    Kattints ide a követéshez!

    Kövess Facebookon:

    Utolsó kommentek

    Címkék

    2007 (1) adósságrendező hitel (1) adschool (1) adwords (2) ad contrarian (1) android (1) apple (1) ashton kutcher (1) atl (1) badár (1) bavaria (1) bbdo (1) bee cool (1) bicikli (1) bioptron (1) blog (5) bluetooth (3) bob hoffmann (1) boci boci tarka (1) bogusky (1) bp (1) budapest bank (2) bullshit (1) cadbury (1) cannes (1) célzás (1) cenzúra (1) chrispin porter (1) citylight (3) clear channel interact (1) clp (1) cnn (1) coca cola (1) coca cola light (1) dairy milk (1) david holmes (1) demokrácia (1) dízel (1) duffy (1) dugnám blog (1) ebay (1) electricity (1) emese (1) facebook (1) fairtrade (1) fesztivál (2) flashmob (1) fogyasztó (10) fogyasztói társadalom (1) g1 (1) galaxy (2) gerillamarketing (4) ginger (1) google (5) gyakornok (1) heineken (2) hello you (1) hibrid (1) hitel expressz (1) honda (1) iga (1) image váltás (1) imázs (1) im a mac (1) im a pc (1) influenzakommandó (1) inside adwords (1) insight (1) internet (4) iphone (2) kampány (1) karácsony (1) karaoke (1) kommunikáció (7) könyvtár (1) konzol (1) környezetvédelem (1) közösségi kommunikáció (2) közösségi közlemény (1) közösségi média (14) kreatív (1) laboratory ideas (1) let it shine (1) mac (1) made (1) márka (1) marketing (16) marketingkommunikáció (14) marketing interakció tervezés (1) matchbox (1) matrica (1) média (18) metál (1) mézes vilmos (1) microsoft (1) mobil (10) mobilmarketing (6) mobil marketing (3) mr t (1) mszp (1) mtv (1) nátha (1) népszavazás (1) netvibes (1) nhs (1) nivea (1) nordstrom (1) no thanx (1) ogilvy (1) online (15) online videó (4) on demand (1) óriásplakát (2) pc (2) philips (1) pioneer (1) pirate tv (1) platform (1) podcast (2) pos (1) pr (9) press release (1) prius (1) qr kód (1) recesszió (1) red bull (1) reform (1) reklám (38) reklámkonferencia (1) rosszfiú (1) sajtóközlemény (2) scam (1) smokefree (1) smr (1) snickers (1) social media (7) social media manager (2) social media release (1) social network (5) sofokleves (1) sör (1) southwest airline (1) szabadság (1) szakmai brekkek (1) szépség (1) sziget (2) szilvee (1) szőke (1) tcr (1) terminator (1) tömegkommunikáció (10) tömegmédia (1) törzsek (1) toyota (1) trysumer (1) tryvertising (1) tumblr (1) tv (2) twitter (9) t mobile (1) ügyfél (1) ügynökség (1) uk (2) upc (1) vállalat (2) válság (1) veeple (1) videó (5) video (1) videojáték (1) videomegosztó (1) vilmos (1) vírus (1) vlog (1) vlogging (1) vod (1) vodafone (1) vodcast (2) vodcasting (1) wave (1) web 2.0 (2) we buy any car (1) wom (1)

    Utolsó kommentek:

    Horváth James 2013.08.27. 12:10:46

    Kedves nemertõk!
    (Elnezest az ekezetek hianya miatt)

    Raultok egy motorra es keresitek a kormanykereket...
    Kerdezhetnetek hogy minek a radio ha van tv..?

    Alulrol epitkezo demokratikus hirFOLYAM, nem par politikus, szerkeszto dont arrol milyen hir jusson el hozzad, hanem forditva...
    (Hircsatornak sokszor innen tajekozodnak, mint leggyorsabb - ha sokan tweetelik ua.t egyszerre - leghitelesebb hirforrasok egyike)

    Bejegyzés: Most akkor tényleg: mire jó a Twitter?

    nikk rivers 2010.06.24. 13:12:03

    @Hammer: van egyszerűbb (hatékonyabb) módja az "alkalom" kiválasztására: Becsöngetni adományért, pohár vízért, kilesni a postaláda ürítetlenségét, esti fényeket nézegetni, autó parkolásra figyelni, függöny, redőny állása.., illetve ezek kombinációi.

    másrészt, ha becsekkolok valahol, nem biztos, hogy üres a házam/ nincs egy méteres dog az ajtón belül/ távfelügyeltre bekötött riasztóm/ jó szomszédom...stb.

    De tényleg fő az óvatosság, kezelje mindenki saját belátása szerint. :)

    Bejegyzés: Bizniszem van, mit kezdjek a Foursquare-rel?

    ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2010.06.22. 11:35:18

    Nagyon jó. :)
    Nemsokára én is írni fogok erről az új csodáról. Rengeteg lehetőség lakozik még benne.

    Bejegyzés: Bréking: első hazai promóció a Foursquare-en

    kezq1988 2010.06.08. 22:01:31

    vááá, mekkora lehet :)
    én is szeretnék egyszer ilyenben részt venni :)

    Bejegyzés: Közösségi játék egy stadionnyi emberrel

    sinkovits · http://thinkdigital.blog.hu/ 2010.06.03. 13:52:49

    gyááá :D
    ez bazi jó, reklámértéke pedig kimagasló, jó nagyon jó! :)

    Bejegyzés: Közösségi játék egy stadionnyi emberrel

    Sofokles · http://sofokles.blog.hu 2010.06.01. 12:24:46

    @Hammer: Igen, van egy ilyen hátránya is. Kezelje mindenki saját belátása szerint. :)

    Bejegyzés: Bizniszem van, mit kezdjek a Foursquare-rel?

    Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2010.06.01. 09:34:16

    kíváncsi vagyok melyik early adopter fogja szétpublikálni a sirámait, hogy betörtel a lakásába és elvitték a kütyüit, mert a szétkürtölt lokációjából tudták, hogy mikor dolgozhatnak kényelmesen

    Bejegyzés: Bizniszem van, mit kezdjek a Foursquare-rel?

    lvnte (törölt) · http://lvnte.blogspot.com 2010.03.27. 12:03:37

    Köszi, ezek hasznos ötletek voltak a szakdogámhoz és még épp időben. :)

    Bejegyzés: Platformok a közösségi médiában

    2010.02.10. 15:42:04

    @Teddyke: ABSZOLÚT EGYETÉRTEK!

    Mi a jó büdös francnak írjam be a nagyvilágnak, hogy most fáj a hasam, szarnom kell vagy éppen kiverem.. Hát kit érdekel?

    Nekem ez az egész közösségi szolgáltatás egy olyan fúrumnak tünik ahol csupa önértékelési problémával küzdő, magamutogató, elfojtott és ebben kibuggyanó indulatokkal rendelkező arc van.

    Mert normális ember ragaszkodik a privát életéhez, nem köt minden szart mindenki orrára, ezt csak a magamutogatós, magukkal nem bíró idióták teszik. (lásd iwiw, fészbúk és társait).

    Nem vitatom hogy pl. üzleti célból nem hasznos dolog, de magánszempontból?

    Persze ezek az emberek egyben azok is, akiket ha jól megszivatnak felhasználva a "kipofázott" információkat, elsőnek lesznek felháborodva a személyiségi jogukra való hivatkozásokkal.

    Alapvetőleg online ember vagyok amióta ez a szó létezik, de ezek a fajta közösségi szolgáltatások sohasem vonzottak. Az iwiw volt az első és az utolsó, arról is már több mint 3 éve leiratkoztam.

    Bejegyzés: Most akkor tényleg: mire jó a Twitter?

    sensimilla 2010.01.25. 09:11:01

    Na itt keveredek én is sűrű önellentmondásba, mikor ügynökségi oldalon közösségi média kampányokat tervezek. Rendszerint oda lyukadok ki én is, ahova te, hogy talán mégiscsak jobb lenne ezt az egészet az ügyfélnél tartani. De akkor meg miből élnék? Sztem az ideális helyzet az lenne, ha egy külsős tanácsadó foglalkozna a kérdéssel, aki azért nem ott tart, hogy "csináljunk valami fészbukkot mi is", hanem érdemi tanácsokkal látja el az ügyfelet, de a tartalom előállítás nem az ő hatásköre, csak a koordinációért felel. Avagy az ő hatásköre, de akkor napi kapcsolatban áll a pr ügynökséggel, és a marketingosztállyal.

    Bejegyzés: Közösségi média, te mostohagyerek

    Teddyke 2009.12.30. 00:00:18

    Hát Gyerekek!

    Megnéztem, amit írtatok. Magyar viszonylatban "geek" vagyok, de most se értem, hogy miért írjam le, hogy éppen havat lapátolok. Nem értem. Kit érdekel ez? Anyámat? Ő felhív. Sőt szól, hogy lapátold el a havat! :-)
    Eleve nem világos, hogy mit is keresek rajta. Kulcsszavakat? Beütöttem a feleségem hobbiját (női dolog), kaptam vagy 100000 tweetet. Semmit nem lehet belőle kihámozni.
    Akkor fogtam és kattintom emberekre. Megtudtam, hogy a micimackós szaloncukor mézes és egy hete nem hívta anyukája (biztos nem esett a hó :-)) XY-t. Nevezett embert 50-en követik, összesen 5 bejegyzése volt kb. 3 hónap alatt.

    Se füle, se farka nem volt a szövegnek. Aki azt mondja, hogy információ áradat van, az nagyon tehetséges olvasó, mert itt egy árva hasznos információt nem sikerült szereznem, semmiről.

    Beüthetek akármit, egy hatalmas szemétkupacot kapok a google-hoz képest.

    Előttem szólótol kérdezem: miért a twittert bámulod, az időjárás jelentés helyett, hogy ne ázz meg?

    Kipróbáltuk még egy dologra. Beütöttük, hogy Lachtal (aki még nem találkozott a névvel, egy viszonylag népszerű síelésre alkalmas hely). Kaptam 2 angol és egy német találatot. Infót semmit róla. Se azt van-e hó. Se azt, hogy valaki odamegy. Ráadásul úgy látom, hogy itt ömlesztve vannak a nyelvek. Vagyis, ha beütöm, hogy Beijing, jó eséllyel kapok a világ összes nyelvén bejegyzést.

    Még egyet megnéztem. Hátha kapok infó özönt! Beütöttem egy általam várt játék címét. Starcraft II. Az első 10 találatban ZÉRÓ infót kaptam. Bocs, pontosítok. Megtudtam tutira, amit már eddig is sejtettem: más is várja a játékot. Legalább nem vagyok magányos.

    Miért nincs ranking ebben? Amit sokan követnek elsőnek jön fel. Vagy van? Béna vagyok? Hol egy tutorial.

    De addig is: ennek mi értelme van? 33 évesen, nyitott fejjel, nem látom át. Öreg vagyok hozzá?

    Bejegyzés: Most akkor tényleg: mire jó a Twitter?

    bys · http://unhub.com/bysman 2009.12.07. 12:37:52

    Abszolute egyetértek, ezzel, meg az előző posztod tartalmával is. Talán azzal egészíteném ki, hogy ezt a fajta új marketinget nem mindig lehet ráhúzni a nagy klasszikus tömegtermékekre, hanem inkább szűkebben targetált, határozottabban pozícionált termékeknél lehet releváns. Ott is akkor, ha az egész kommunikáció fókusza, jellemzően a usp alá rendeződik be az egész szervezet, s annak a felépítése is, tehát az egész szervezeti struktúra, s nemcsak a kommunikáció szintjén létezik. Gondolok itt kábé arra, hogy azt ígérjük mondjuk, hogy a mi háztartási eszközeink, csak szelektíven összegyűjtött műanyagok újrafelhasználásával készül.
    Így megvan egyből a usp-nk, a szűkebb targetünk, az erős pozícionálás, egy megfelelően involv vevő kör, aki nyitott a kommunikációnkra hosszú távon.

    Bejegyzés: Átmeneti időszak

    Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.11.25. 21:25:17

    énis pont úgy voltam vele mint te, foggalmam nem volt, ki ez a csaj, és miért ilyen repedtfazék.

    rettenetes szerintem az egész...nekem nem jön át belőle az "életérzés"

    Bejegyzés: Hello you!

    ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2009.10.30. 14:32:13

    Ez hatalmas nagy arc. :D Imádom

    Bejegyzés: Mire való a Facebook?

    Sofokles · http://sofokles.blog.hu 2009.10.05. 19:21:13

    @bishop_a_szintetikus:

    A hírt pár napja olvastam a Metro-ban, ott meg ezt nem írták. Tegnap megírtam a bejegyzést, és ma futottam bele a bővebb hírbe: tumblr.com/x0u3e0k2t. Ez van. :)

    Bejegyzés: Az első Twitter-per az Egyesült Királyságban