HTML

Sofoblog

A reklám vergődése - magvas gondolatok az átalakuló marketingkommunikációról.

Iratkozz fel RSS-re:

Kövess Tumblrön:

  • Hibás feed URL.

Kövess Twitteren:

Kövess Twitteren:

    Kattints ide a követéshez!

    Kövess Facebookon:

    Utolsó kommentek

    Címkék

    2007 (1) adósságrendező hitel (1) adschool (1) adwords (2) ad contrarian (1) android (1) apple (1) ashton kutcher (1) atl (1) badár (1) bavaria (1) bbdo (1) bee cool (1) bicikli (1) bioptron (1) blog (5) bluetooth (3) bob hoffmann (1) boci boci tarka (1) bogusky (1) bp (1) budapest bank (2) bullshit (1) cadbury (1) cannes (1) célzás (1) cenzúra (1) chrispin porter (1) citylight (3) clear channel interact (1) clp (1) cnn (1) coca cola (1) coca cola light (1) dairy milk (1) david holmes (1) demokrácia (1) dízel (1) duffy (1) dugnám blog (1) ebay (1) electricity (1) emese (1) facebook (1) fairtrade (1) fesztivál (2) flashmob (1) fogyasztó (10) fogyasztói társadalom (1) g1 (1) galaxy (2) gerillamarketing (4) ginger (1) google (5) gyakornok (1) heineken (2) hello you (1) hibrid (1) hitel expressz (1) honda (1) iga (1) image váltás (1) imázs (1) im a mac (1) im a pc (1) influenzakommandó (1) inside adwords (1) insight (1) internet (4) iphone (2) kampány (1) karácsony (1) karaoke (1) kommunikáció (7) könyvtár (1) konzol (1) környezetvédelem (1) közösségi kommunikáció (2) közösségi közlemény (1) közösségi média (14) kreatív (1) laboratory ideas (1) let it shine (1) mac (1) made (1) márka (1) marketing (16) marketingkommunikáció (14) marketing interakció tervezés (1) matchbox (1) matrica (1) média (18) metál (1) mézes vilmos (1) microsoft (1) mobil (10) mobilmarketing (6) mobil marketing (3) mr t (1) mszp (1) mtv (1) nátha (1) népszavazás (1) netvibes (1) nhs (1) nivea (1) nordstrom (1) no thanx (1) ogilvy (1) online (15) online videó (4) on demand (1) óriásplakát (2) pc (2) philips (1) pioneer (1) pirate tv (1) platform (1) podcast (2) pos (1) pr (9) press release (1) prius (1) qr kód (1) recesszió (1) red bull (1) reform (1) reklám (38) reklámkonferencia (1) rosszfiú (1) sajtóközlemény (2) scam (1) smokefree (1) smr (1) snickers (1) social media (7) social media manager (2) social media release (1) social network (5) sofokleves (1) sör (1) southwest airline (1) szabadság (1) szakmai brekkek (1) szépség (1) sziget (2) szilvee (1) szőke (1) tcr (1) terminator (1) tömegkommunikáció (10) tömegmédia (1) törzsek (1) toyota (1) trysumer (1) tryvertising (1) tumblr (1) tv (2) twitter (9) t mobile (1) ügyfél (1) ügynökség (1) uk (2) upc (1) vállalat (2) válság (1) veeple (1) videó (5) video (1) videojáték (1) videomegosztó (1) vilmos (1) vírus (1) vlog (1) vlogging (1) vod (1) vodafone (1) vodcast (2) vodcasting (1) wave (1) web 2.0 (2) we buy any car (1) wom (1)

    Szabó Ervin Könyvtár - ennyi?!

    2007.12.24. 00:04 Sofokles

    Pár napja voltam könyekért a "csodás" Fővárosi Szabó Ervin Könyvtárban. Persze az épület nagyon szép meg minden, a személyzet is kedves, teszi a dolgát, azonban.

    1. Miért van az, hogy egy jelzet alatt több könyv is megtalálható? (A könyvtáros elkezdett magyarázni mindenféle rendszereket meg ilyen matematikai izéket, de korántsem erre voltam kíváncsi.) Valaki magyarázza már meg, miért nem megy az a rendszer, hogy egy jelzet=egy könyv.

    2. Miért van az, hogy az Online Marketing c. könyvet a Böngészde CSALÁD részlegében találom meg. Ja, ezt is csak a gép szerint, mivel az egész polcot átnézve nem leltem sehol.


    Ha egy hozzászólás is érkezik, sikernek értékelem, lévén, hogy a blogom tartalma eddig közelít a nullához, és még mindig ronda. :)

    2 komment

    Címkék: könyvtár

    A bejegyzés trackback címe:

    https://sofokles.blog.hu/api/trackback/id/tr70273757

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    jattila · http://infkvt.try.hu 2007.12.24. 02:26:35

    1."egy jelzet=egy könyv"?
    Ezt meg honnan vetted? Csak a leltári szám egyedi, a raktári jelzet nem.
    Egy szerző művei egy jelzetnél vannak, de néha még a hasonló nevű szerzők művei is. Lényeg, hogy egyértelmű legyen, a polcon meg keresd a címet.
    2. A gép nem írta ki, ki van-e kölcsönözve?

    Lásd még:
    www.iif.hu/db/huni/etolista.htm
    www.bibl.u-szeged.hu/bibl/feld/cutter/cutter.htm

    Sofokles · http://sofokles.blog.hu 2007.12.25. 23:07:27

    Jattila! Az a baj, hogy az "egy jelzet=egy könyv" nem működik. Pont, hogy ezt szeretném, sokkal egyszerűbb lenne. Volt olyan, hogy egy jelzet alatt kerestem egy könyvet, ott ahol lennie kéne a gép szerint is, és megtaláltam egy tök másikat.

    A könyvtáros is mondta, hogy csupán a jelzet nem elég információ ahhoz, hogy megtaláljon egy könyvet. Kellenek még hozzá az utána lévő adatok is (melyik részleg, cím asszem). Miért nem lehet azt megcsinálni, hogy a 101.62 B45 az egyedül egy könyvcímet jelentsen? Én komolyan nem értem, bár nem vagyok képben a könyvtáros szakmában.