HTML

Sofoblog

A reklám vergődése - magvas gondolatok az átalakuló marketingkommunikációról.

Iratkozz fel RSS-re:

Kövess Tumblrön:

Nincs megjeleníthető elem

Kövess Twitteren:

Kövess Twitteren:

    Kattints ide a követéshez!

    Kövess Facebookon:

    Utolsó kommentek

    Címkék

    2007 (1) adósságrendező hitel (1) adschool (1) adwords (2) ad contrarian (1) android (1) apple (1) ashton kutcher (1) atl (1) badár (1) bavaria (1) bbdo (1) bee cool (1) bicikli (1) bioptron (1) blog (5) bluetooth (3) bob hoffmann (1) boci boci tarka (1) bogusky (1) bp (1) budapest bank (2) bullshit (1) cadbury (1) cannes (1) célzás (1) cenzúra (1) chrispin porter (1) citylight (3) clear channel interact (1) clp (1) cnn (1) coca cola (1) coca cola light (1) dairy milk (1) david holmes (1) demokrácia (1) dízel (1) duffy (1) dugnám blog (1) ebay (1) electricity (1) emese (1) facebook (1) fairtrade (1) fesztivál (2) flashmob (1) fogyasztó (10) fogyasztói társadalom (1) g1 (1) galaxy (2) gerillamarketing (4) ginger (1) google (5) gyakornok (1) heineken (2) hello you (1) hibrid (1) hitel expressz (1) honda (1) iga (1) image váltás (1) imázs (1) im a mac (1) im a pc (1) influenzakommandó (1) inside adwords (1) insight (1) internet (4) iphone (2) kampány (1) karácsony (1) karaoke (1) kommunikáció (7) könyvtár (1) konzol (1) környezetvédelem (1) közösségi kommunikáció (2) közösségi közlemény (1) közösségi média (14) kreatív (1) laboratory ideas (1) let it shine (1) mac (1) made (1) márka (1) marketing (16) marketingkommunikáció (14) marketing interakció tervezés (1) matchbox (1) matrica (1) média (18) metál (1) mézes vilmos (1) microsoft (1) mobil (10) mobilmarketing (6) mobil marketing (3) mr t (1) mszp (1) mtv (1) nátha (1) népszavazás (1) netvibes (1) nhs (1) nivea (1) nordstrom (1) no thanx (1) ogilvy (1) online (15) online videó (4) on demand (1) óriásplakát (2) pc (2) philips (1) pioneer (1) pirate tv (1) platform (1) podcast (2) pos (1) pr (9) press release (1) prius (1) qr kód (1) recesszió (1) red bull (1) reform (1) reklám (38) reklámkonferencia (1) rosszfiú (1) sajtóközlemény (2) scam (1) smokefree (1) smr (1) snickers (1) social media (7) social media manager (2) social media release (1) social network (5) sofokleves (1) sör (1) southwest airline (1) szabadság (1) szakmai brekkek (1) szépség (1) sziget (2) szilvee (1) szőke (1) tcr (1) terminator (1) tömegkommunikáció (10) tömegmédia (1) törzsek (1) toyota (1) trysumer (1) tryvertising (1) tumblr (1) tv (2) twitter (9) t mobile (1) ügyfél (1) ügynökség (1) uk (2) upc (1) vállalat (2) válság (1) veeple (1) videó (5) video (1) videojáték (1) videomegosztó (1) vilmos (1) vírus (1) vlog (1) vlogging (1) vod (1) vodafone (1) vodcast (2) vodcasting (1) wave (1) web 2.0 (2) we buy any car (1) wom (1)

    Nivea szépség spot

    2008.01.08. 23:48 Sofokles

    Kb. karácsony után kezdték el játszani a csatornák az alábbi Nivea spotot.



    Elmondom miért jó ez a reklám. Egyrészt, mert egyszerű üzenetet fogalmaz meg, és nem bonyolítja semmivel: Nivea=szépség. Nem ígér faszságokat, hogy szexi leszel, meg kívánatos, hogy elsimulnak a ráncaid, és hogy hidratál meg ápol és vitalizál. Nem puffogtat ezerszer elhasznált mennyiségi és tudományos meg mindenféle heurisztikákat. Emocionálisan hat, és a lényeget ragadja meg. Azért vesz valaki kozmetikumot, hogy szép legyen. És Nivea ezt adja, a _lényeget_.

    Ez egy imázsfilm a javából, mely képben is hozza azt, amit a rendkívül egyszerű monológ elénk varázsol verbális szinten. Olyan nők és férfiak jelennek meg, akik sokfélék, nem kirívóak, inkább átlagosak, de harmonikusak, és sugárzik belőlük az a bizonyos szépség. És ez a fontos. Lassan bekúszik a jellegzetes félkörív, amelyről nekem egyből a Nivea kék kézkrémes doboza ugrik be, és a logo diszkréten megbújik mindvégig a sarokban. A zene szintén kiváló választás.

    A végére biggyesztett toldalék, miszerint "oszd meg velünk, számodra mit jelent a szépség... " Hát szóval maga a gondolat, hogy vonjuk be a fogyasztót az oké, de a megvalósítás elég gyér. Egy weboldal, ahová feltöltheted a fotóidat, képaláírással, hogy mi a szépség, és csókolom. Hát ebből nem lesz közösség. De arra mondjuk jó, hogy valamilyen szinten mérjük a reklám hatékonyságát. Mindenesetre érdemes lett volna tovább izmozni a webes megvalósításon.

    1 komment

    Címkék: szépség nivea

    A bejegyzés trackback címe:

    https://sofokles.blog.hu/api/trackback/id/tr67290244

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    agocsadam · http://ujrend.blog.hu 2008.06.20. 12:39:03

    szerintem ez hosszu egy kicsit, a webes insert mer rövid (ahogy irtad :)
    süti beállítások módosítása