HTML

Sofoblog

A reklám vergődése - magvas gondolatok az átalakuló marketingkommunikációról.

Iratkozz fel RSS-re:

Kövess Tumblrön:

  • Hibás feed URL.

Kövess Twitteren:

Kövess Twitteren:

    Kattints ide a követéshez!

    Kövess Facebookon:

    Utolsó kommentek

    Címkék

    2007 (1) adósságrendező hitel (1) adschool (1) adwords (2) ad contrarian (1) android (1) apple (1) ashton kutcher (1) atl (1) badár (1) bavaria (1) bbdo (1) bee cool (1) bicikli (1) bioptron (1) blog (5) bluetooth (3) bob hoffmann (1) boci boci tarka (1) bogusky (1) bp (1) budapest bank (2) bullshit (1) cadbury (1) cannes (1) célzás (1) cenzúra (1) chrispin porter (1) citylight (3) clear channel interact (1) clp (1) cnn (1) coca cola (1) coca cola light (1) dairy milk (1) david holmes (1) demokrácia (1) dízel (1) duffy (1) dugnám blog (1) ebay (1) electricity (1) emese (1) facebook (1) fairtrade (1) fesztivál (2) flashmob (1) fogyasztó (10) fogyasztói társadalom (1) g1 (1) galaxy (2) gerillamarketing (4) ginger (1) google (5) gyakornok (1) heineken (2) hello you (1) hibrid (1) hitel expressz (1) honda (1) iga (1) image váltás (1) imázs (1) im a mac (1) im a pc (1) influenzakommandó (1) inside adwords (1) insight (1) internet (4) iphone (2) kampány (1) karácsony (1) karaoke (1) kommunikáció (7) könyvtár (1) konzol (1) környezetvédelem (1) közösségi kommunikáció (2) közösségi közlemény (1) közösségi média (14) kreatív (1) laboratory ideas (1) let it shine (1) mac (1) made (1) márka (1) marketing (16) marketingkommunikáció (14) marketing interakció tervezés (1) matchbox (1) matrica (1) média (18) metál (1) mézes vilmos (1) microsoft (1) mobil (10) mobilmarketing (6) mobil marketing (3) mr t (1) mszp (1) mtv (1) nátha (1) népszavazás (1) netvibes (1) nhs (1) nivea (1) nordstrom (1) no thanx (1) ogilvy (1) online (15) online videó (4) on demand (1) óriásplakát (2) pc (2) philips (1) pioneer (1) pirate tv (1) platform (1) podcast (2) pos (1) pr (9) press release (1) prius (1) qr kód (1) recesszió (1) red bull (1) reform (1) reklám (38) reklámkonferencia (1) rosszfiú (1) sajtóközlemény (2) scam (1) smokefree (1) smr (1) snickers (1) social media (7) social media manager (2) social media release (1) social network (5) sofokleves (1) sör (1) southwest airline (1) szabadság (1) szakmai brekkek (1) szépség (1) sziget (2) szilvee (1) szőke (1) tcr (1) terminator (1) tömegkommunikáció (10) tömegmédia (1) törzsek (1) toyota (1) trysumer (1) tryvertising (1) tumblr (1) tv (2) twitter (9) t mobile (1) ügyfél (1) ügynökség (1) uk (2) upc (1) vállalat (2) válság (1) veeple (1) videó (5) video (1) videojáték (1) videomegosztó (1) vilmos (1) vírus (1) vlog (1) vlogging (1) vod (1) vodafone (1) vodcast (2) vodcasting (1) wave (1) web 2.0 (2) we buy any car (1) wom (1)

    Részvétel a közösségi médiában

    2008.10.05. 19:35 Sofokles

    Jay Cross Internet Time blogjában akadtam rá erre a remek kis létrára (ami mellesleg Jeremiah Owyang egy előadásából való az Online Market World konferenciáról), ami a közösségi médiát használókat osztályozza bevonódásuk mértéke szerint. Lássuk miről is van szó:

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Owyang hat kategóriát állít föl a közösségi médiát használók között.

    - Inaktívok: Akik nem használják a közösségi médiát.

    - Megfigyelők: Akik olvassák a blogokat és a különböző felhasználói véleményeket, értékeléseket; videomegosztó oldalakat látogatnak; podcastot hallgatnak; részt vesznek a fórumok és csetszobák társalgásaiban (?).

    - Csatlakozók: Kösségi oldalakat látogatnak és fenntartják a saját profiljukat.

    - Gyűjtők: RSS feedeket használnak és címkéket rendelnek a fotókhoz és weboldalakhoz.

    - Kritikusok: Termékeket értékelnek és véleményeznek, hozzászólnak az általuk olvasott blogokon, valamint részt vesznek a fórumok és csetszobák társalgásaiban.

    - Alkotók: Saját blogot vezetnek és honlapot tartanak fenn,  megosztják a saját készítésű videóikat, hangfelvételeiket, zenéiket.

    Alapvetően ez a létra nem rossz, azonban egy ellentmondás van benne. A "megfigyelőknél" azt írta Owyang, hogy részt vesznek a fórumok és csetszobák társalgásaiban, ami viszont már aktív részvételt jelent, nem csupán megfigyelői pozíciót. Lehet, hogy csak véletlenül került bele, mert a "kritikusoknál" is szerepel ugyanez, oda pedig illik.

    Szólj hozzá!

    Címkék: média social network online közösségi média

    A bejegyzés trackback címe:

    https://sofokles.blog.hu/api/trackback/id/tr17697680

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.