A We Love Mobile mobilmarketing ügynökség blogja ma számolt be róla, hogy a Google keresője ezentúl megjeleníthetővé teszi az asztali számítógépek platformjára készült AdWords hirdetéseket a teljes értékű HTML böngészővel rendelkező mobil készülékeken, mint például az iPhone és az androidos T-Mobile G1. A PPC kampányt futtatóknak természetesen lehetőségük van arra, hogy eldöntsék: csak az asztali számítógépeken és laptopokon, vagy a fent említett mobil eszközökön is szeretnék futtatni AdWords hirdetéseiket. A már futó kampányok alapértelmezésben mindkét platformon megjelennek. Az alábi videón Alexandra Kenin, A Google Mobile Ads Team Product Marketing Managere ismerteti az új rendszert bővebben:
Hogy mit jelent mindez? Ahhoz, hogy mobilra a Google keresőjében futó PPC kampányt készítsünk, most már két lehetőségünk van:
- Vagy normál AdWords hirdetést készítünk, és ezekkel csak a teljesértékű HTML böngészővel rendelkező mobillokat érjük el.
- Vagy pedig használjuk az eddigi, mobil böngészőkre optimalizált szöveges hirdetéseket, amikhez külön készíthetünk mobilos érkezőoldalt is saját magunk által vagy AdWords Business Page-ként.
Utolsó kommentek