HTML

Sofoblog

A reklám vergődése - magvas gondolatok az átalakuló marketingkommunikációról.

Iratkozz fel RSS-re:

Kövess Tumblrön:

  • Hibás feed URL.

Kövess Twitteren:

Kövess Twitteren:

    Kattints ide a követéshez!

    Kövess Facebookon:

    Utolsó kommentek

    Címkék

    2007 (1) adósságrendező hitel (1) adschool (1) adwords (2) ad contrarian (1) android (1) apple (1) ashton kutcher (1) atl (1) badár (1) bavaria (1) bbdo (1) bee cool (1) bicikli (1) bioptron (1) blog (5) bluetooth (3) bob hoffmann (1) boci boci tarka (1) bogusky (1) bp (1) budapest bank (2) bullshit (1) cadbury (1) cannes (1) célzás (1) cenzúra (1) chrispin porter (1) citylight (3) clear channel interact (1) clp (1) cnn (1) coca cola (1) coca cola light (1) dairy milk (1) david holmes (1) demokrácia (1) dízel (1) duffy (1) dugnám blog (1) ebay (1) electricity (1) emese (1) facebook (1) fairtrade (1) fesztivál (2) flashmob (1) fogyasztó (10) fogyasztói társadalom (1) g1 (1) galaxy (2) gerillamarketing (4) ginger (1) google (5) gyakornok (1) heineken (2) hello you (1) hibrid (1) hitel expressz (1) honda (1) iga (1) image váltás (1) imázs (1) im a mac (1) im a pc (1) influenzakommandó (1) inside adwords (1) insight (1) internet (4) iphone (2) kampány (1) karácsony (1) karaoke (1) kommunikáció (7) könyvtár (1) konzol (1) környezetvédelem (1) közösségi kommunikáció (2) közösségi közlemény (1) közösségi média (14) kreatív (1) laboratory ideas (1) let it shine (1) mac (1) made (1) márka (1) marketing (16) marketingkommunikáció (14) marketing interakció tervezés (1) matchbox (1) matrica (1) média (18) metál (1) mézes vilmos (1) microsoft (1) mobil (10) mobilmarketing (6) mobil marketing (3) mr t (1) mszp (1) mtv (1) nátha (1) népszavazás (1) netvibes (1) nhs (1) nivea (1) nordstrom (1) no thanx (1) ogilvy (1) online (15) online videó (4) on demand (1) óriásplakát (2) pc (2) philips (1) pioneer (1) pirate tv (1) platform (1) podcast (2) pos (1) pr (9) press release (1) prius (1) qr kód (1) recesszió (1) red bull (1) reform (1) reklám (38) reklámkonferencia (1) rosszfiú (1) sajtóközlemény (2) scam (1) smokefree (1) smr (1) snickers (1) social media (7) social media manager (2) social media release (1) social network (5) sofokleves (1) sör (1) southwest airline (1) szabadság (1) szakmai brekkek (1) szépség (1) sziget (2) szilvee (1) szőke (1) tcr (1) terminator (1) tömegkommunikáció (10) tömegmédia (1) törzsek (1) toyota (1) trysumer (1) tryvertising (1) tumblr (1) tv (2) twitter (9) t mobile (1) ügyfél (1) ügynökség (1) uk (2) upc (1) vállalat (2) válság (1) veeple (1) videó (5) video (1) videojáték (1) videomegosztó (1) vilmos (1) vírus (1) vlog (1) vlogging (1) vod (1) vodafone (1) vodcast (2) vodcasting (1) wave (1) web 2.0 (2) we buy any car (1) wom (1)

    Közösségi média mint párbeszéd

    2009.01.19. 20:12 Sofokles

    Megtörve hosszúra sikerült hallgatásomat, első körben boldog új évet mindenkinek, második körben pedig szeretnék kicsit értekezni arról, hogy valójában mire is NEM kellene használni az új varázseszközt, a szociális médiát (direkt volt, ezt így láttam leírva a Kreatívban). Aztán meg egy kicsit arról is, hogy mire kellene és hogyan.

    Szóval pont egy hete jelent meg két gondolatébresztő poszt az Interactive Marketing Blogon és a Viral Gardenen.

    Kezdjük az elsővel, ami arról mesél nekünk, hogy hogyan csúszik félre a vállalatok felől a közösségi média értelmezése. A post tanúsága szerint a legáltalánosabban elkövetett hiba, hogy a cégek egy új marketingcsatornaként tekintenek ezekre az újfajta közösségi terekre, ahová betolhatják a push üzeneteiket.

    Finally the easiest way to fail at ’social media marketing’ is to use social media as a way to broadcast your marketing messages with a goal to sell more stuff!

    Holott valójában a közösségi média nem is valódi médium, inkább tekinthető egy kommunikációs "csatornanyalábnak", ahogy a Viral Garden szerzője fogalmaz a korábban említett második postban:

    [...] social media are communication tools that allow us to connect with one another. Companies should realize this, and leverage these tools as a way to start building relationships with their customers.

    A hangsúly tehát a kommunikáción van. A közösségi média arra való, hogy a közönségünket a saját terükben érjük el, csatlakozzunk hozzájuk, mi is a közösség részévé váljunk, és aktívan részt vegyünk a csoport kommunikációjában. Ha kérdeznek válaszolunk, ha kérdezünk válaszolnak. Ilyen egyszerű.

    Szólj hozzá!

    Címkék: média marketing social media

    A bejegyzés trackback címe:

    https://sofokles.blog.hu/api/trackback/id/tr82889458

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.