HTML

Sofoblog

A reklám vergődése - magvas gondolatok az átalakuló marketingkommunikációról.

Iratkozz fel RSS-re:

Kövess Tumblrön:

  • Hibás feed URL.

Kövess Twitteren:

Kövess Twitteren:

    Kattints ide a követéshez!

    Kövess Facebookon:

    Utolsó kommentek

    Címkék

    2007 (1) adósságrendező hitel (1) adschool (1) adwords (2) ad contrarian (1) android (1) apple (1) ashton kutcher (1) atl (1) badár (1) bavaria (1) bbdo (1) bee cool (1) bicikli (1) bioptron (1) blog (5) bluetooth (3) bob hoffmann (1) boci boci tarka (1) bogusky (1) bp (1) budapest bank (2) bullshit (1) cadbury (1) cannes (1) célzás (1) cenzúra (1) chrispin porter (1) citylight (3) clear channel interact (1) clp (1) cnn (1) coca cola (1) coca cola light (1) dairy milk (1) david holmes (1) demokrácia (1) dízel (1) duffy (1) dugnám blog (1) ebay (1) electricity (1) emese (1) facebook (1) fairtrade (1) fesztivál (2) flashmob (1) fogyasztó (10) fogyasztói társadalom (1) g1 (1) galaxy (2) gerillamarketing (4) ginger (1) google (5) gyakornok (1) heineken (2) hello you (1) hibrid (1) hitel expressz (1) honda (1) iga (1) image váltás (1) imázs (1) im a mac (1) im a pc (1) influenzakommandó (1) inside adwords (1) insight (1) internet (4) iphone (2) kampány (1) karácsony (1) karaoke (1) kommunikáció (7) könyvtár (1) konzol (1) környezetvédelem (1) közösségi kommunikáció (2) közösségi közlemény (1) közösségi média (14) kreatív (1) laboratory ideas (1) let it shine (1) mac (1) made (1) márka (1) marketing (16) marketingkommunikáció (14) marketing interakció tervezés (1) matchbox (1) matrica (1) média (18) metál (1) mézes vilmos (1) microsoft (1) mobil (10) mobilmarketing (6) mobil marketing (3) mr t (1) mszp (1) mtv (1) nátha (1) népszavazás (1) netvibes (1) nhs (1) nivea (1) nordstrom (1) no thanx (1) ogilvy (1) online (15) online videó (4) on demand (1) óriásplakát (2) pc (2) philips (1) pioneer (1) pirate tv (1) platform (1) podcast (2) pos (1) pr (9) press release (1) prius (1) qr kód (1) recesszió (1) red bull (1) reform (1) reklám (38) reklámkonferencia (1) rosszfiú (1) sajtóközlemény (2) scam (1) smokefree (1) smr (1) snickers (1) social media (7) social media manager (2) social media release (1) social network (5) sofokleves (1) sör (1) southwest airline (1) szabadság (1) szakmai brekkek (1) szépség (1) sziget (2) szilvee (1) szőke (1) tcr (1) terminator (1) tömegkommunikáció (10) tömegmédia (1) törzsek (1) toyota (1) trysumer (1) tryvertising (1) tumblr (1) tv (2) twitter (9) t mobile (1) ügyfél (1) ügynökség (1) uk (2) upc (1) vállalat (2) válság (1) veeple (1) videó (5) video (1) videojáték (1) videomegosztó (1) vilmos (1) vírus (1) vlog (1) vlogging (1) vod (1) vodafone (1) vodcast (2) vodcasting (1) wave (1) web 2.0 (2) we buy any car (1) wom (1)

    Megint az "olvasócsoki"

    2009.03.11. 17:35 Sofokles

    Korábban írtam már a brit Galaxy csoki törekvéséről, miszerint "olvasócsokivá" próbálja brandingelni magát. Megérkezett az egyik új húzásuk, ami egy tök egyszerű nyereményjáték: bepötyögöd a csomagolás belsején található kódot a Galaxy Book Club weboldalán, és kiderül, hogy tiéd lehet-e az egymillió nyereménykönyv egyike. Valószínűleg a marketinges srácok annyira nem erőltették meg magukat a meetingen, mikor kipattant a fejükből az atombiztos nyereményjáték ötlete, de tény, hogy ez így teljesen működőképes és egyszerű. Internethozzáférése nagyjából minden britnek van, csekkolod a honlapon a kódot és kész.

    Pluszban az egész nyereményakciót megtoldották még annyival, hogy bátorítják a lelkes Galaxy fanokat, hogy hozzák létre a saját olvasóklubjukat, és a jelentkezők közül 20 darabot megjutalmaznak egyenként 24 tábla Galaxy csokival.

    Ennek az egész bejegyzésnek talán annyi a tanulsága (nem a nyereményakció ismertetése miatt írtam), hogy látható, hogy ezt a "mélyedj el egy jó könyvben a Galaxy-val" dolgot nem egyszeri húzásnak, hanem folyamatos kommunikációnak szánják. Kezdve ugye a már említett, tavaly alapított Galaxy British Book Awards-tól, a könyrészleteket rejtő csomagoláson keresztül most a nyereményakcióig és a saját könyvklub alapításának támogatásáig, látható, hogy ők most ebbe az irányba szeretnék hosszútávon bebetonozni magukat. És jó látni, hogy egyszerű, agyonhasznált eszközökkel (rendezvények létrehozása és szponzorálása, nyereményakciók) is lehet koherens, hosszútávú, értelmes kommunikációt folytatni, és el lehet szakadni a "küldd be a csomagolást, és nyersz iPodot" akcióktól.

    Szólj hozzá!

    Címkék: marketing galaxy

    A bejegyzés trackback címe:

    https://sofokles.blog.hu/api/trackback/id/tr88996280

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.