HTML

Sofoblog

A reklám vergődése - magvas gondolatok az átalakuló marketingkommunikációról.

Iratkozz fel RSS-re:

Kövess Tumblrön:

  • Hibás feed URL.

Kövess Twitteren:

Kövess Twitteren:

    Kattints ide a követéshez!

    Kövess Facebookon:

    Utolsó kommentek

    Címkék

    2007 (1) adósságrendező hitel (1) adschool (1) adwords (2) ad contrarian (1) android (1) apple (1) ashton kutcher (1) atl (1) badár (1) bavaria (1) bbdo (1) bee cool (1) bicikli (1) bioptron (1) blog (5) bluetooth (3) bob hoffmann (1) boci boci tarka (1) bogusky (1) bp (1) budapest bank (2) bullshit (1) cadbury (1) cannes (1) célzás (1) cenzúra (1) chrispin porter (1) citylight (3) clear channel interact (1) clp (1) cnn (1) coca cola (1) coca cola light (1) dairy milk (1) david holmes (1) demokrácia (1) dízel (1) duffy (1) dugnám blog (1) ebay (1) electricity (1) emese (1) facebook (1) fairtrade (1) fesztivál (2) flashmob (1) fogyasztó (10) fogyasztói társadalom (1) g1 (1) galaxy (2) gerillamarketing (4) ginger (1) google (5) gyakornok (1) heineken (2) hello you (1) hibrid (1) hitel expressz (1) honda (1) iga (1) image váltás (1) imázs (1) im a mac (1) im a pc (1) influenzakommandó (1) inside adwords (1) insight (1) internet (4) iphone (2) kampány (1) karácsony (1) karaoke (1) kommunikáció (7) könyvtár (1) konzol (1) környezetvédelem (1) közösségi kommunikáció (2) közösségi közlemény (1) közösségi média (14) kreatív (1) laboratory ideas (1) let it shine (1) mac (1) made (1) márka (1) marketing (16) marketingkommunikáció (14) marketing interakció tervezés (1) matchbox (1) matrica (1) média (18) metál (1) mézes vilmos (1) microsoft (1) mobil (10) mobilmarketing (6) mobil marketing (3) mr t (1) mszp (1) mtv (1) nátha (1) népszavazás (1) netvibes (1) nhs (1) nivea (1) nordstrom (1) no thanx (1) ogilvy (1) online (15) online videó (4) on demand (1) óriásplakát (2) pc (2) philips (1) pioneer (1) pirate tv (1) platform (1) podcast (2) pos (1) pr (9) press release (1) prius (1) qr kód (1) recesszió (1) red bull (1) reform (1) reklám (38) reklámkonferencia (1) rosszfiú (1) sajtóközlemény (2) scam (1) smokefree (1) smr (1) snickers (1) social media (7) social media manager (2) social media release (1) social network (5) sofokleves (1) sör (1) southwest airline (1) szabadság (1) szakmai brekkek (1) szépség (1) sziget (2) szilvee (1) szőke (1) tcr (1) terminator (1) tömegkommunikáció (10) tömegmédia (1) törzsek (1) toyota (1) trysumer (1) tryvertising (1) tumblr (1) tv (2) twitter (9) t mobile (1) ügyfél (1) ügynökség (1) uk (2) upc (1) vállalat (2) válság (1) veeple (1) videó (5) video (1) videojáték (1) videomegosztó (1) vilmos (1) vírus (1) vlog (1) vlogging (1) vod (1) vodafone (1) vodcast (2) vodcasting (1) wave (1) web 2.0 (2) we buy any car (1) wom (1)

    Az olasz BBDO MS-DOS weboldala

    2009.04.02. 16:00 Sofokles

    A BBDO olasz helytartósága, a D'Adda Lorenzini Vigorelli BBDO (DLV BBDO) nemrég update-elte weboldalát, bár a helyes kifejezés inkább a downgrade lenne. Így 2009 környékén minden kreatívügynökség igyekszik minél fantáziadúsabb honlappal csillogtatni kreativitását, a DLV BBDO viszont az árral szemben úszva, egy fricskával bizonyította, hogy képesek a dobozon kívül is gondolkodni: előálltak egy MS-DOS weboldallal.

    A linkre kattintva egy sötét monitor fogad, majd felcsendül a borzalmas 56K-s modemmuzsika egyenesen 1996-ból, intro gyanánt. Így jutunk a főmenübe, ahol a prompt után szavakat gépelve tudunk navigálni az oldal tartalma között. Van itt portfolió szépen, pedánsan mappákba rendezve, contact, és about is, csak győzzön az ember parancsokat osztogatni.

    Használhatónak nem igazán nevezném, érdekesnek vagy kreatívnak viszont mindenképpen. Arra biztosan jó, hogy megmutassa a világnak, hogy "nesztek, mi tudunk olyat is csinálni, ami senki másnak nem jut az eszébe". És igaz, hogy öncélú, de egy kreatív ügynökség esetében cool.

    1 komment

    Címkék: online bbdo

    A bejegyzés trackback címe:

    https://sofokles.blog.hu/api/trackback/id/tr41042037

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    haveavoice · http://www.haveavoice.blog.hu 2009.05.09. 22:26:10

    miért ne lenne használható? szerintem tökéletesen működik, minden olyat tud, amit tudnia kell. amúgy egyetértek.
    ennek fényében is, meg úgy amúgy is vicces viszont, hogy a magyar ügynökségek legalább ötvenszázaléka mennyire szarik a honlapjára.