HTML

Sofoblog

A reklám vergődése - magvas gondolatok az átalakuló marketingkommunikációról.

Iratkozz fel RSS-re:

Kövess Tumblrön:

  • Hibás feed URL.

Kövess Twitteren:

Kövess Twitteren:

    Kattints ide a követéshez!

    Kövess Facebookon:

    Utolsó kommentek

    Címkék

    2007 (1) adósságrendező hitel (1) adschool (1) adwords (2) ad contrarian (1) android (1) apple (1) ashton kutcher (1) atl (1) badár (1) bavaria (1) bbdo (1) bee cool (1) bicikli (1) bioptron (1) blog (5) bluetooth (3) bob hoffmann (1) boci boci tarka (1) bogusky (1) bp (1) budapest bank (2) bullshit (1) cadbury (1) cannes (1) célzás (1) cenzúra (1) chrispin porter (1) citylight (3) clear channel interact (1) clp (1) cnn (1) coca cola (1) coca cola light (1) dairy milk (1) david holmes (1) demokrácia (1) dízel (1) duffy (1) dugnám blog (1) ebay (1) electricity (1) emese (1) facebook (1) fairtrade (1) fesztivál (2) flashmob (1) fogyasztó (10) fogyasztói társadalom (1) g1 (1) galaxy (2) gerillamarketing (4) ginger (1) google (5) gyakornok (1) heineken (2) hello you (1) hibrid (1) hitel expressz (1) honda (1) iga (1) image váltás (1) imázs (1) im a mac (1) im a pc (1) influenzakommandó (1) inside adwords (1) insight (1) internet (4) iphone (2) kampány (1) karácsony (1) karaoke (1) kommunikáció (7) könyvtár (1) konzol (1) környezetvédelem (1) közösségi kommunikáció (2) közösségi közlemény (1) közösségi média (14) kreatív (1) laboratory ideas (1) let it shine (1) mac (1) made (1) márka (1) marketing (16) marketingkommunikáció (14) marketing interakció tervezés (1) matchbox (1) matrica (1) média (18) metál (1) mézes vilmos (1) microsoft (1) mobil (10) mobilmarketing (6) mobil marketing (3) mr t (1) mszp (1) mtv (1) nátha (1) népszavazás (1) netvibes (1) nhs (1) nivea (1) nordstrom (1) no thanx (1) ogilvy (1) online (15) online videó (4) on demand (1) óriásplakát (2) pc (2) philips (1) pioneer (1) pirate tv (1) platform (1) podcast (2) pos (1) pr (9) press release (1) prius (1) qr kód (1) recesszió (1) red bull (1) reform (1) reklám (38) reklámkonferencia (1) rosszfiú (1) sajtóközlemény (2) scam (1) smokefree (1) smr (1) snickers (1) social media (7) social media manager (2) social media release (1) social network (5) sofokleves (1) sör (1) southwest airline (1) szabadság (1) szakmai brekkek (1) szépség (1) sziget (2) szilvee (1) szőke (1) tcr (1) terminator (1) tömegkommunikáció (10) tömegmédia (1) törzsek (1) toyota (1) trysumer (1) tryvertising (1) tumblr (1) tv (2) twitter (9) t mobile (1) ügyfél (1) ügynökség (1) uk (2) upc (1) vállalat (2) válság (1) veeple (1) videó (5) video (1) videojáték (1) videomegosztó (1) vilmos (1) vírus (1) vlog (1) vlogging (1) vod (1) vodafone (1) vodcast (2) vodcasting (1) wave (1) web 2.0 (2) we buy any car (1) wom (1)

    A T-Mobile megértett valamit

    2009.05.04. 22:38 Sofokles

    Úgy fest, a T-Mobile - esetünkben a tipikusan nehézkes, multinacionális mammut megtestesítője - megértette milyen lesz a hatékony marketingkommunikáció a közeljövőben, és mozdul a változó világgal. Legalábbis bele-belekóstol egy olyasfajta kommunikációba, ami nem a tévében sugárzott buta vagy végletekig langyos szpotokról híres, nem üzenetet próbál meg átadni mindenáron valami vélt célcsoportnak, hanem valódi közösségi élményt teremt.

    Kezdődött az egész a Liverpool Streetre szervezett táncos flashmobbal, és folytatódott a Trafalgar téren tartott többezer fős karaoke-val, ahol a hétköznapi ember beállhatott énekelni. Részt vehetett egy eseményben, amit egy nagyvállalat szervezett neki, hogy ő és még rengeteg társa együtt létrehozzon valamit: egy óriási, közös éneklést. Nem akar ez nekünk eladni, nem tolja az arcunkba az akciós telefont akciós előfizetéssel, csak halkan, diszkréten azt üzeni, hogy mi vagyunk az a jófej vállalat, akinek a jóvoltából együtt karaoke-ztál a barátaiddal és többezer embertársaddal együtt a Trafalgar téren. És ezt megnézheted, vagy mutogathatod a YouTube-on, írhatsz róla a Twitteren, embedelheted a blogodba, láthatod a tévében, megnézheted a résztvevőkkel forgatott rövid videót a hivatalos T-Mobile Life's for Sharing csatornán, kommentelheted, megoszthatod a fotóidat a Flickr-en,  beszélgethetsz róla a kocsmában, a munkahelyeden, a buszon vagy a fodrásznál ülve, vagy megvitathatod a Facebookon az összes ismerődöddel: "Te láttad a T-Mobile-os karaoke-t?"

    Így csinál az okos nagyvállalat, és így lesz a T-Mobile-ból egy kúl márka, ha ezt a vonalat ügyesen viszi tovább.

    3 komment

    Címkék: reklám t mobile karaoke flashmob

    A bejegyzés trackback címe:

    https://sofokles.blog.hu/api/trackback/id/tr71103285

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    kohana · http://kisviraginitaly.freeblog.hu 2009.05.04. 22:59:43

    ezzel az egésszel csak az a bajom, hogy hiába karaokiztam egy kúlt e tével, ha továbbra is kritikán aluli a kiszolgálás meg a szolgáltatás...
    de igazad van, valahol el kell kezdeni.
    azért remélem, rájönnek majd arra is,hogy ha már mamutok, akkor nem ártana tudni az egyik lábnak, mit csinál a másik, nehogy eltapossák a potenciális vacsorát, izé, akarom mondani, ügyfelet.
    (mondom mindezt azért, mert másfél hónapig tartott bekötni a netem, mivel 4! alkalommal sem voltak képesek megfelelő tájékoztatás adni, csak 5.jére, mikor az eldugott t-kábeles irodába voltam szíves befáradni, derült ki, hogy "jajsajnáljuk, félretájékoztatták"... 4x! beszéltem előtte velük, egyik se volt képes mondani, hogy mi kéne, pedig nyíltan vázoltam, mi a helyzet...)

    Sofokles · http://sofokles.blog.hu 2009.05.04. 23:07:50

    @kohana:

    Ez elsősorban angoloknak készült, itt mondjuk nemtom milyen a szolgáltatás (O2-s vagyok, mint az emberek 80%-a kb. :)), de tény, hogy az alapoktól kéne kezdeni. Ez a post most csak markom szempontjából vizsgálja a nagy T-t.

    haveavoice · http://www.haveavoice.blog.hu 2009.05.06. 21:52:28

    bizony. ez most itt márkaépítés, imagekampány. és annak eszetlen jó. igazából az első olyan cég a T, aki tényleg észrevette, hogy ez már a XXI. század, az internet és a webkettő világa, ahol eszetlen sok lehetőség van arra, hogy az emberek tartalmat oszthassanak meg egymással. erre épít a kampány, tökéletesen felhasznál minden lehetséges eszközt, és mindezt tényleg rendkívül okosan, diszkréten teszi.
    az, hogy milyen a szolgáltatásuk már más kérdés, és az is, hogy hol milyen. lehet nem véletlen, hogy ezzel nem elsősorban nálunk nyomulnak hanem külföldön, hiszen az, hogy leadták a spotot a tévében nem jelent semmit. mondjuk nekem a spot nem is tetszik, amekkora ötletnek tartom, és amennyire jó volt a táncos, annyira mesterkélt valahogy most nekem az éneklős.