HTML

Sofoblog

A reklám vergődése - magvas gondolatok az átalakuló marketingkommunikációról.

Iratkozz fel RSS-re:

Kövess Tumblrön:

  • Hibás feed URL.

Kövess Twitteren:

Kövess Twitteren:

    Kattints ide a követéshez!

    Kövess Facebookon:

    Utolsó kommentek

    Címkék

    2007 (1) adósságrendező hitel (1) adschool (1) adwords (2) ad contrarian (1) android (1) apple (1) ashton kutcher (1) atl (1) badár (1) bavaria (1) bbdo (1) bee cool (1) bicikli (1) bioptron (1) blog (5) bluetooth (3) bob hoffmann (1) boci boci tarka (1) bogusky (1) bp (1) budapest bank (2) bullshit (1) cadbury (1) cannes (1) célzás (1) cenzúra (1) chrispin porter (1) citylight (3) clear channel interact (1) clp (1) cnn (1) coca cola (1) coca cola light (1) dairy milk (1) david holmes (1) demokrácia (1) dízel (1) duffy (1) dugnám blog (1) ebay (1) electricity (1) emese (1) facebook (1) fairtrade (1) fesztivál (2) flashmob (1) fogyasztó (10) fogyasztói társadalom (1) g1 (1) galaxy (2) gerillamarketing (4) ginger (1) google (5) gyakornok (1) heineken (2) hello you (1) hibrid (1) hitel expressz (1) honda (1) iga (1) image váltás (1) imázs (1) im a mac (1) im a pc (1) influenzakommandó (1) inside adwords (1) insight (1) internet (4) iphone (2) kampány (1) karácsony (1) karaoke (1) kommunikáció (7) könyvtár (1) konzol (1) környezetvédelem (1) közösségi kommunikáció (2) közösségi közlemény (1) közösségi média (14) kreatív (1) laboratory ideas (1) let it shine (1) mac (1) made (1) márka (1) marketing (16) marketingkommunikáció (14) marketing interakció tervezés (1) matchbox (1) matrica (1) média (18) metál (1) mézes vilmos (1) microsoft (1) mobil (10) mobilmarketing (6) mobil marketing (3) mr t (1) mszp (1) mtv (1) nátha (1) népszavazás (1) netvibes (1) nhs (1) nivea (1) nordstrom (1) no thanx (1) ogilvy (1) online (15) online videó (4) on demand (1) óriásplakát (2) pc (2) philips (1) pioneer (1) pirate tv (1) platform (1) podcast (2) pos (1) pr (9) press release (1) prius (1) qr kód (1) recesszió (1) red bull (1) reform (1) reklám (38) reklámkonferencia (1) rosszfiú (1) sajtóközlemény (2) scam (1) smokefree (1) smr (1) snickers (1) social media (7) social media manager (2) social media release (1) social network (5) sofokleves (1) sör (1) southwest airline (1) szabadság (1) szakmai brekkek (1) szépség (1) sziget (2) szilvee (1) szőke (1) tcr (1) terminator (1) tömegkommunikáció (10) tömegmédia (1) törzsek (1) toyota (1) trysumer (1) tryvertising (1) tumblr (1) tv (2) twitter (9) t mobile (1) ügyfél (1) ügynökség (1) uk (2) upc (1) vállalat (2) válság (1) veeple (1) videó (5) video (1) videojáték (1) videomegosztó (1) vilmos (1) vírus (1) vlog (1) vlogging (1) vod (1) vodafone (1) vodcast (2) vodcasting (1) wave (1) web 2.0 (2) we buy any car (1) wom (1)

    Twitterminátor

    2009.05.12. 01:17 Sofokles

    Úgy tűnik, eljött az ideje annak, hogy egy böszmenagy kiadóvállalat (Sony) olyan új eszközökhöz nyúljon a marketinkommunikációjában mint a Twitter, és ezzel népszerűsítse az egyik legújabb, Terminator Salvation című PlayStationhöz kiadott játékát.

    Egyszerűen fogták a Twittert, és felhúztak rá egy nemzetközi multiplayer játékot. Az ötlet egészen zseniális, mert a Twitternél jobb eszközt erre nem is nagyon találhattak volna. A lényege (ahogy a hivatalos blogon is olvashatjuk), hogy a játékba beszálló twitterezők az Ellenállók (Resistance) csapatát erősítik. A @Resistance2018 csatornára feliratkozva különböző típusú üzeneteket kaphatnak az Ellenállók táborából, amikre megtalálva a helyes választ egy retwitben vissza kell azt küldeniük. De ugyanúgy elkaphatnak kódolt üzeneteket a SkyNettől is, amik az emberek és gépek közötti háború állásáról szólnak. A helyes válaszokért pontok járnak, a lényeg pedig, hogy aki több pontot szerez, az kerül a lista élére. Hogy ezen kívül van-e, és hogy ami a jutalom, az számomra nem derült ki.

    Ugyan elsőre kicsit bonyolultnak tűnik a játék, meg a sokféle típusú üzenet, a kötött kódok és kommunikációs formák, ám mindez talán hozzá is tesz az "elcsípett üzenetes, gép-ember háborús, földalatti mozgalmas" érzéshez. Egy rutinos twitterezőnek ezek várhatóan nem okoznak problémát. Rutinos twitterezők márpedig vannak a golyóbis másik oldalán, hiszen mostanában ettől hangos a média.

    A múltkor írtam, hogy a Twitter felnőtt: világsztárok kedvelt broadcastolós eszközévé vált. Most úgy tűnik, ennek megfelelően, a trendeket követve a marketingkommunikáció is kezdi magának felfedezni, nagyon helyesen. Várjuk a folytatást!

    U.I.: Bocs a címért, nem tudtam kihagyni... :)

    Szólj hozzá!

    Címkék: twitter terminator

    A bejegyzés trackback címe:

    https://sofokles.blog.hu/api/trackback/id/tr831116290

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.