HTML

Sofoblog

A reklám vergődése - magvas gondolatok az átalakuló marketingkommunikációról.

Iratkozz fel RSS-re:

Kövess Tumblrön:

Nincs megjeleníthető elem

Kövess Twitteren:

Kövess Twitteren:

    Kattints ide a követéshez!

    Kövess Facebookon:

    Utolsó kommentek

    Címkék

    2007 (1) adósságrendező hitel (1) adschool (1) adwords (2) ad contrarian (1) android (1) apple (1) ashton kutcher (1) atl (1) badár (1) bavaria (1) bbdo (1) bee cool (1) bicikli (1) bioptron (1) blog (5) bluetooth (3) bob hoffmann (1) boci boci tarka (1) bogusky (1) bp (1) budapest bank (2) bullshit (1) cadbury (1) cannes (1) célzás (1) cenzúra (1) chrispin porter (1) citylight (3) clear channel interact (1) clp (1) cnn (1) coca cola (1) coca cola light (1) dairy milk (1) david holmes (1) demokrácia (1) dízel (1) duffy (1) dugnám blog (1) ebay (1) electricity (1) emese (1) facebook (1) fairtrade (1) fesztivál (2) flashmob (1) fogyasztó (10) fogyasztói társadalom (1) g1 (1) galaxy (2) gerillamarketing (4) ginger (1) google (5) gyakornok (1) heineken (2) hello you (1) hibrid (1) hitel expressz (1) honda (1) iga (1) image váltás (1) imázs (1) im a mac (1) im a pc (1) influenzakommandó (1) inside adwords (1) insight (1) internet (4) iphone (2) kampány (1) karácsony (1) karaoke (1) kommunikáció (7) könyvtár (1) konzol (1) környezetvédelem (1) közösségi kommunikáció (2) közösségi közlemény (1) közösségi média (14) kreatív (1) laboratory ideas (1) let it shine (1) mac (1) made (1) márka (1) marketing (16) marketingkommunikáció (14) marketing interakció tervezés (1) matchbox (1) matrica (1) média (18) metál (1) mézes vilmos (1) microsoft (1) mobil (10) mobilmarketing (6) mobil marketing (3) mr t (1) mszp (1) mtv (1) nátha (1) népszavazás (1) netvibes (1) nhs (1) nivea (1) nordstrom (1) no thanx (1) ogilvy (1) online (15) online videó (4) on demand (1) óriásplakát (2) pc (2) philips (1) pioneer (1) pirate tv (1) platform (1) podcast (2) pos (1) pr (9) press release (1) prius (1) qr kód (1) recesszió (1) red bull (1) reform (1) reklám (38) reklámkonferencia (1) rosszfiú (1) sajtóközlemény (2) scam (1) smokefree (1) smr (1) snickers (1) social media (7) social media manager (2) social media release (1) social network (5) sofokleves (1) sör (1) southwest airline (1) szabadság (1) szakmai brekkek (1) szépség (1) sziget (2) szilvee (1) szőke (1) tcr (1) terminator (1) tömegkommunikáció (10) tömegmédia (1) törzsek (1) toyota (1) trysumer (1) tryvertising (1) tumblr (1) tv (2) twitter (9) t mobile (1) ügyfél (1) ügynökség (1) uk (2) upc (1) vállalat (2) válság (1) veeple (1) videó (5) video (1) videojáték (1) videomegosztó (1) vilmos (1) vírus (1) vlog (1) vlogging (1) vod (1) vodafone (1) vodcast (2) vodcasting (1) wave (1) web 2.0 (2) we buy any car (1) wom (1)

    Bavaria vs. Heineken

    2009.02.28. 12:33 Sofokles

    Volt ugye ez a Heineken reklám, amikor a párocska lakásavatóra hívja a barátokat. Női szakasz a hatalmas ruhás-cipős gardróbszobának örül, a srácok meg a walk in fridge-nek, ami dugig van gyöngyöző üvegű Heinekennel:

    Na ezt fejelte meg most a Bavaria az alábbi szpottal:

    Nem annyira profin kivitelezett, mint a Heineken videó, és igaz, hogy egy elcsépelt klisére épít, miszerint, ha Bavariát iszol, akkor majd kamáznak a csajok, de attól még simán jó.

    9 komment

    Címkék: reklám heineken bavaria

    A bejegyzés trackback címe:

    https://sofokles.blog.hu/api/trackback/id/tr76971404

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    zotykop 2009.04.08. 13:10:53

    Mekkora oltás :D:D:D
    De nekem azért még a Heineken jobban bejön

    Kecskemekk 2009.04.22. 13:13:36

    :D:D
    Kitalál a Heineken egy tökjó reklámot, erre jön a Bavaria, és behúzza az egész ötletet, és még rátesz egy lapáttal.

    Szerintem ha Bavariát (vagy akár Heinekent, vagy bármit...) iszol, max csak a besörözött férfi érzi úgy hogy jobban "kamázzák a nők" :D

    serrov 2009.04.22. 16:17:39

    ...én a Heineken helyében ezt nem hagynám! :D
    Bár mindkét reklám tetszik, de azért mégis csak a Heineken találta ki.

    ZöldFásLáma 2009.04.24. 11:51:53

    Heinekenes reklám sokkal jobb,és ugye azt lemásolta más....hát nem szeretem az ilyet.
    Most a heinekennel ráadásul tudsz nyerni egy csomó mindent......
    greattogether.heineken.hu/promociok.html

    ZöldFásLáma 2009.04.24. 12:22:09

    sztem poénnak a bavariás is jo, bár anno először a heinekenesen jobbat vidultam
    apropo, ha má ugyis belikelted, nem akar vaki beszálni a csapatomba, jó cucc az egész

    Derben 2009.04.24. 16:26:48

    antipatikus a csávója

    moosner 2009.04.27. 14:07:13

    Elég nehéz ez a játék! Nagy fannak kell lenni, hogy az ember jó pontszámot érjen el!

    Csiszar123 2009.04.29. 12:08:01

    Az eredeti jobban bejön valahogy nekem se szimpi ez a figura. A kvíz meg nekem, "egyszeri focidrukkernek" túl nehéz de a sörszállítós minijáték jópofa :)

    fuck_man 2009.04.29. 13:26:00

    én amugy a nézd együtt funkcióját szeretem az oldalnak...csinálhatna a googli is ilyen márkára leosztott kucsmakereső térképalkalmazász, elég zsir
    süti beállítások módosítása