Van itt a briteknél ez a Galaxy csoki, ami egyébként Dove, de az Egyesült Királyságban és a Közel-Keleten ezen a márkanéven forgalmazzák. Elég jófajta, viszonylag népszerű is, ahogy észrevettem. De az ízénél sokkal inkább érdekes az, hogy milyen márkává is próbálja építeni magát. Minden tábla csomagolópapírján belül egy regényrészlet található meg egy-egy aktuális bestsellerből. "Loose yourself in a book with Galaxy", azaz "Mélyedj el egy könyvben a Galaxy-val", mondja a szlogen.
De, itt nem álltak meg, hanem tavaly létrehozták a Galaxy British Book Awards-ot, amin minden évben kiosztanak pár díjat. Az idei április 3-án lesz.
Igen okos ötlet, hiszen tényleg jó dolog az, ha az ember könyvolvasás közben csokit majszol, miért ne lehetne ez pont a Galaxy? Ügyesen ráéreztek a jó insight-ra, és igyekeznek erre fölépíteni a kommunikációt, ráadásul úgy, hogy közben még együttműködő partnert is találtak hozzá a HarperCollins kiadóvállalat személyében. Jó a Galaxy-nak, mert olvasás közben ezt a márkát fogom fogyasztani (optimális esetben), és jó a kiadónak, mert kiválóan tudja promózni a könyveit a csomagolás belsején. Tökéletes szimbiózis.
Pluszpont, hogy van Facebook oldal, szóval lehet szociálisan rajongani.
Utolsó kommentek