Úgy fest, a T-Mobile - esetünkben a tipikusan nehézkes, multinacionális mammut megtestesítője - megértette milyen lesz a hatékony marketingkommunikáció a közeljövőben, és mozdul a változó világgal. Legalábbis bele-belekóstol egy olyasfajta kommunikációba, ami nem a tévében sugárzott buta vagy végletekig langyos szpotokról híres, nem üzenetet próbál meg átadni mindenáron valami vélt célcsoportnak, hanem valódi közösségi élményt teremt.
Kezdődött az egész a Liverpool Streetre szervezett táncos flashmobbal, és folytatódott a Trafalgar téren tartott többezer fős karaoke-val, ahol a hétköznapi ember beállhatott énekelni. Részt vehetett egy eseményben, amit egy nagyvállalat szervezett neki, hogy ő és még rengeteg társa együtt létrehozzon valamit: egy óriási, közös éneklést. Nem akar ez nekünk eladni, nem tolja az arcunkba az akciós telefont akciós előfizetéssel, csak halkan, diszkréten azt üzeni, hogy mi vagyunk az a jófej vállalat, akinek a jóvoltából együtt karaoke-ztál a barátaiddal és többezer embertársaddal együtt a Trafalgar téren. És ezt megnézheted, vagy mutogathatod a YouTube-on, írhatsz róla a Twitteren, embedelheted a blogodba, láthatod a tévében, megnézheted a résztvevőkkel forgatott rövid videót a hivatalos T-Mobile Life's for Sharing csatornán, kommentelheted, megoszthatod a fotóidat a Flickr-en, beszélgethetsz róla a kocsmában, a munkahelyeden, a buszon vagy a fodrásznál ülve, vagy megvitathatod a Facebookon az összes ismerődöddel: "Te láttad a T-Mobile-os karaoke-t?"
Így csinál az okos nagyvállalat, és így lesz a T-Mobile-ból egy kúl márka, ha ezt a vonalat ügyesen viszi tovább.
Utolsó kommentek