HTML

Sofoblog

A reklám vergődése - magvas gondolatok az átalakuló marketingkommunikációról.

Iratkozz fel RSS-re:

Kövess Tumblrön:

Nincs megjeleníthető elem

Kövess Twitteren:

Kövess Twitteren:

    Kattints ide a követéshez!

    Kövess Facebookon:

    Utolsó kommentek

    Címkék

    2007 (1) adósságrendező hitel (1) adschool (1) adwords (2) ad contrarian (1) android (1) apple (1) ashton kutcher (1) atl (1) badár (1) bavaria (1) bbdo (1) bee cool (1) bicikli (1) bioptron (1) blog (5) bluetooth (3) bob hoffmann (1) boci boci tarka (1) bogusky (1) bp (1) budapest bank (2) bullshit (1) cadbury (1) cannes (1) célzás (1) cenzúra (1) chrispin porter (1) citylight (3) clear channel interact (1) clp (1) cnn (1) coca cola (1) coca cola light (1) dairy milk (1) david holmes (1) demokrácia (1) dízel (1) duffy (1) dugnám blog (1) ebay (1) electricity (1) emese (1) facebook (1) fairtrade (1) fesztivál (2) flashmob (1) fogyasztó (10) fogyasztói társadalom (1) g1 (1) galaxy (2) gerillamarketing (4) ginger (1) google (5) gyakornok (1) heineken (2) hello you (1) hibrid (1) hitel expressz (1) honda (1) iga (1) image váltás (1) imázs (1) im a mac (1) im a pc (1) influenzakommandó (1) inside adwords (1) insight (1) internet (4) iphone (2) kampány (1) karácsony (1) karaoke (1) kommunikáció (7) könyvtár (1) konzol (1) környezetvédelem (1) közösségi kommunikáció (2) közösségi közlemény (1) közösségi média (14) kreatív (1) laboratory ideas (1) let it shine (1) mac (1) made (1) márka (1) marketing (16) marketingkommunikáció (14) marketing interakció tervezés (1) matchbox (1) matrica (1) média (18) metál (1) mézes vilmos (1) microsoft (1) mobil (10) mobilmarketing (6) mobil marketing (3) mr t (1) mszp (1) mtv (1) nátha (1) népszavazás (1) netvibes (1) nhs (1) nivea (1) nordstrom (1) no thanx (1) ogilvy (1) online (15) online videó (4) on demand (1) óriásplakát (2) pc (2) philips (1) pioneer (1) pirate tv (1) platform (1) podcast (2) pos (1) pr (9) press release (1) prius (1) qr kód (1) recesszió (1) red bull (1) reform (1) reklám (38) reklámkonferencia (1) rosszfiú (1) sajtóközlemény (2) scam (1) smokefree (1) smr (1) snickers (1) social media (7) social media manager (2) social media release (1) social network (5) sofokleves (1) sör (1) southwest airline (1) szabadság (1) szakmai brekkek (1) szépség (1) sziget (2) szilvee (1) szőke (1) tcr (1) terminator (1) tömegkommunikáció (10) tömegmédia (1) törzsek (1) toyota (1) trysumer (1) tryvertising (1) tumblr (1) tv (2) twitter (9) t mobile (1) ügyfél (1) ügynökség (1) uk (2) upc (1) vállalat (2) válság (1) veeple (1) videó (5) video (1) videojáték (1) videomegosztó (1) vilmos (1) vírus (1) vlog (1) vlogging (1) vod (1) vodafone (1) vodcast (2) vodcasting (1) wave (1) web 2.0 (2) we buy any car (1) wom (1)

    Írja a blogodat a célcsoportod!

    2009.09.16. 09:44 Sofokles

    Ha azon a kérdésen tújutottunk, hogy kell-e egy vállalatnak közösségi médiáznia, és a válasz igen, fölmerül a következő, hogy hogyan? Millió lehetséges megoldás létezhet, minden a vállalat üzleti és kommunikációs céljaitól függ. Az egyik ilyen, ha mondjuk blogot indítunk. Azonban ezt is lehet nagyon rosszul csinálni, és nagyon jól is.

    A nagyon jóra remek példa a Graco cipőmárka esete, amit Mack Collier írt meg a blogjában. A lényeg az, hogy mielőtt a cég csakúgy belerondított volna az online közösségi terekbe, leültek és elkezdtek gondolkodni hónapokon keresztül. Végül a blog mellett döntöttek, és mivel fiatal szülőket akartak megcélozni, ezért kézenfekvő volt, hogy írják fiatal szülők a blogot valami nyakkendős pr-es, marketinges, közösségi méda menedzser, vagy akárki helyett. Nyilvánvalóan ha olyanok írnak az adott témákról adott célcsoportnak, akik maguk is a témák szakértői és egyben a célcsoport tagjai is, sokkal olajozottabban, empatikusabban fog menni a kommunikáció.

    És így is lett. 2007-ben a Graco márka online említései közül 68% volt pozitív, 2008-ban ez a szám 83%-ra emelkedett. És mióta a blog beindult, azóta az online visszhang majdnem minden esetben pozitív volt.

    Azt hiszem ez egy remek példa arra, hogy hogyan lehet jó vállalati blogot csinálni. Köszönjük Mack Collier-nek a beszámolót.

    Szólj hozzá!

    Címkék: blog közösségi média marketingkommunikáció

    A bejegyzés trackback címe:

    https://sofokles.blog.hu/api/trackback/id/tr891385075

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása