HTML

Sofoblog

A reklám vergődése - magvas gondolatok az átalakuló marketingkommunikációról.

Iratkozz fel RSS-re:

Kövess Tumblrön:

Nincs megjeleníthető elem

Kövess Twitteren:

Kövess Twitteren:

    Kattints ide a követéshez!

    Kövess Facebookon:

    Utolsó kommentek

    Címkék

    2007 (1) adósságrendező hitel (1) adschool (1) adwords (2) ad contrarian (1) android (1) apple (1) ashton kutcher (1) atl (1) badár (1) bavaria (1) bbdo (1) bee cool (1) bicikli (1) bioptron (1) blog (5) bluetooth (3) bob hoffmann (1) boci boci tarka (1) bogusky (1) bp (1) budapest bank (2) bullshit (1) cadbury (1) cannes (1) célzás (1) cenzúra (1) chrispin porter (1) citylight (3) clear channel interact (1) clp (1) cnn (1) coca cola (1) coca cola light (1) dairy milk (1) david holmes (1) demokrácia (1) dízel (1) duffy (1) dugnám blog (1) ebay (1) electricity (1) emese (1) facebook (1) fairtrade (1) fesztivál (2) flashmob (1) fogyasztó (10) fogyasztói társadalom (1) g1 (1) galaxy (2) gerillamarketing (4) ginger (1) google (5) gyakornok (1) heineken (2) hello you (1) hibrid (1) hitel expressz (1) honda (1) iga (1) image váltás (1) imázs (1) im a mac (1) im a pc (1) influenzakommandó (1) inside adwords (1) insight (1) internet (4) iphone (2) kampány (1) karácsony (1) karaoke (1) kommunikáció (7) könyvtár (1) konzol (1) környezetvédelem (1) közösségi kommunikáció (2) közösségi közlemény (1) közösségi média (14) kreatív (1) laboratory ideas (1) let it shine (1) mac (1) made (1) márka (1) marketing (16) marketingkommunikáció (14) marketing interakció tervezés (1) matchbox (1) matrica (1) média (18) metál (1) mézes vilmos (1) microsoft (1) mobil (10) mobilmarketing (6) mobil marketing (3) mr t (1) mszp (1) mtv (1) nátha (1) népszavazás (1) netvibes (1) nhs (1) nivea (1) nordstrom (1) no thanx (1) ogilvy (1) online (15) online videó (4) on demand (1) óriásplakát (2) pc (2) philips (1) pioneer (1) pirate tv (1) platform (1) podcast (2) pos (1) pr (9) press release (1) prius (1) qr kód (1) recesszió (1) red bull (1) reform (1) reklám (38) reklámkonferencia (1) rosszfiú (1) sajtóközlemény (2) scam (1) smokefree (1) smr (1) snickers (1) social media (7) social media manager (2) social media release (1) social network (5) sofokleves (1) sör (1) southwest airline (1) szabadság (1) szakmai brekkek (1) szépség (1) sziget (2) szilvee (1) szőke (1) tcr (1) terminator (1) tömegkommunikáció (10) tömegmédia (1) törzsek (1) toyota (1) trysumer (1) tryvertising (1) tumblr (1) tv (2) twitter (9) t mobile (1) ügyfél (1) ügynökség (1) uk (2) upc (1) vállalat (2) válság (1) veeple (1) videó (5) video (1) videojáték (1) videomegosztó (1) vilmos (1) vírus (1) vlog (1) vlogging (1) vod (1) vodafone (1) vodcast (2) vodcasting (1) wave (1) web 2.0 (2) we buy any car (1) wom (1)

    Mr. T szétlövi a segged Snickers-szel!

    2009.03.31. 18:37 Sofokles

    Igaz, hogy az Addict blog kenyere, hogy reklámokról írjon, de a Snickers tavaly nyári Mr. T-s kampányáról úgy éreztem muszáj értekeznem.

    Filmszereplő köré rizikós kampányt kreálni, általában elég gyenge dolgok szoktak kisülni belőle, legalábbis most hirtelen nem emlékszem semmi maradandóra. A Snickers viszont úgy vette elő az egyik legjobb amerikai filmsorozat, az A-Team (Szupercsapat) őrült figuráját, Mr. T-t (Rosszfiú), hogy a karakter jellemvonásainak megtartásával párhuzamosan nem féltek egyúttal viccet is csinálni önmagukból. Merthogy ki lenne képes komolyan venni azt, hogy Mr. T - ez a nagydarab, őrült feka - jön tankkal, helikopterrel, bokorugrató terepjáróval mindenen átgázolva, és Snickers-ágyújával rendet rak a puhapöcsök között, hogy tudják mi fán terem az igazi, kemény férfi.

    Rittyentettek is az egész megmentős koncepció köré egy angolnyelvű mikroszájtot, van egy beharangozó, teaser szpotunk is, amit három különböző reklámfilm követ. Lehet őket megtekinteni szépen sorban: 

     

     

     

    A kamapány most érkezett meg hozzánk, az előbb linkelt szpotok közül egyelőre az elsőt vetítik itthon, és kaptunk mi is egy mikroszájtot, amiről nagy bánatomra lemaradtak az angol weboldal zseniális csengőhangjai egy-egy igazán cool mondattal Mr. T szájából. (Zárójelesen megjegyezném, hogy soha az életben nem vetemedtem még csengőhangletöltésre, de most először nagyon gondolkodóba estem.) Nem rossz, nem rossz, epekedve várom a maradék két filmet is magyar szinkronnal.

    5 komment

    Címkék: reklám snickers rosszfiú mr t

    A bejegyzés trackback címe:

    https://sofokles.blog.hu/api/trackback/id/tr441037980

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    kohana · http://kisviraginitaly.freeblog.hu 2009.03.31. 19:49:42

    a második reklámban az a bazi nagy FAIL, hogy mr. T rettegett a repüléstől, mindig úgy kellett elaltatni meg leütni meg hasonló, ha repülővel kellett valahova menniük :)

    agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.03.31. 22:20:10

    Az utolsó videó ellen tiltakozások voltak, mert egyes emberek úgy értelmezték, hogy a homokosok ellen szól a reklám (gyorsgyalogló fickó mozgása).

    vallalkozasiotletek.com · http://vallalkozasiotletek.com/ 2009.04.01. 01:11:28

    Szerintem nagyon gáz, viszont, hogy ütős és figyelemfelkeltő az tuti.

    István

    ui: @kohana, kiváló koncepciónak tűnik az oldalad! ;)
    süti beállítások módosítása