85%-a az online közegben aktív amerikaiaknak elvárja, hogy a cégek interakcióba lépjenek velük a közösségi médián keresztül. 43% gondolja azt, hogy a vállalatoknak a közösségi médián keresztül kellene orvosolni a fogyasztók problémáit, és 37% kifejezetten igényelné, hogy interaktív kapcsolat létesüljön közte és a márka között - írta Mitch Joel a Twistimage.com-on.
Itt pedig egy idézet Mike Hollywoodtól, a Cone újmédia divíziójának igazgatójától:
“All of this is great news for marketers. Men and younger consumers are traditionally the most challenging to reach, while the highest-income households are typically very desirable; here they are saying ‘come market to us and interact with us online.’ This is really a license to put more energy and resources into this medium and do it effectively.”
A felhasználók tehát igenis akarják, hogy a vállalatok és márkáik részt vegyenek az online szociális közösségekben, és aktív tagként, emberarcúan és interaktív módon lépjenek kapcsolatba velük, fogyasztókkal. Kedves döntéshozók, mire vártok?
Utolsó kommentek