Bujtás Attila postolta be a blogjába ezt az eBay vírusvideót:
Az egy dolog, hogy vicces, és működik (eddig 20.717.576 néző, 35.540 db, zömében pozitív komment jelen pillanatban), de ami fontosabb ennél (és amit Attila is említ), hogy ez egy koros videó. Eredetileg 2006. június 28-án került föl. És azóta folyamatosan növeli a nézettségét több hullámban. És talán ez is alátámasztja azt a már korábban is kifejtett gondolatomat, hogy nem érdemes minden esetben rövidtávú kampányokban gondolkozni. Mert a fogyasztó sem abban gondolkodik. Neki nincs olyan, hogy kampány. Állandó, folyamatos párbeszéd van a fogyasztóiddal, nem pedig hónapról-hónapra cserélődő üzenetek a tévében. Egy jól sikerült vírusvideó - ahogy azt a példa is mutatja - nem csupán egy kampány részeként állja meg a helyét, hanem jóval túlmutathat azon, önálló életre kelhet, és új utakat járhat be. Hosszútávon is képest hatást kifejteni és építeni a márkát. Mert ha egyszer fölkerült az internetre, akkor ott is marad az idők végezetéig. És innentől kezdve már csak a minőségén, tartalmán múlik, meg a közönségen, hogy kialakul-e a hosszan tartó vírushatás. Ha szerencsénk van, igen.
Utolsó kommentek