A BBDO olasz helytartósága, a D'Adda Lorenzini Vigorelli BBDO (DLV BBDO) nemrég update-elte weboldalát, bár a helyes kifejezés inkább a downgrade lenne. Így 2009 környékén minden kreatívügynökség igyekszik minél fantáziadúsabb honlappal csillogtatni kreativitását, a DLV BBDO viszont az árral szemben úszva, egy fricskával bizonyította, hogy képesek a dobozon kívül is gondolkodni: előálltak egy MS-DOS weboldallal.
A linkre kattintva egy sötét monitor fogad, majd felcsendül a borzalmas 56K-s modemmuzsika egyenesen 1996-ból, intro gyanánt. Így jutunk a főmenübe, ahol a prompt után szavakat gépelve tudunk navigálni az oldal tartalma között. Van itt portfolió szépen, pedánsan mappákba rendezve, contact, és about is, csak győzzön az ember parancsokat osztogatni.
Használhatónak nem igazán nevezném, érdekesnek vagy kreatívnak viszont mindenképpen. Arra biztosan jó, hogy megmutassa a világnak, hogy "nesztek, mi tudunk olyat is csinálni, ami senki másnak nem jut az eszébe". És igaz, hogy öncélú, de egy kreatív ügynökség esetében cool.
Utolsó kommentek