HTML

Sofoblog

A reklám vergődése - magvas gondolatok az átalakuló marketingkommunikációról.

Iratkozz fel RSS-re:

Kövess Tumblrön:

Nincs megjeleníthető elem

Kövess Twitteren:

Kövess Twitteren:

    Kattints ide a követéshez!

    Kövess Facebookon:

    Utolsó kommentek

    Címkék

    2007 (1) adósságrendező hitel (1) adschool (1) adwords (2) ad contrarian (1) android (1) apple (1) ashton kutcher (1) atl (1) badár (1) bavaria (1) bbdo (1) bee cool (1) bicikli (1) bioptron (1) blog (5) bluetooth (3) bob hoffmann (1) boci boci tarka (1) bogusky (1) bp (1) budapest bank (2) bullshit (1) cadbury (1) cannes (1) célzás (1) cenzúra (1) chrispin porter (1) citylight (3) clear channel interact (1) clp (1) cnn (1) coca cola (1) coca cola light (1) dairy milk (1) david holmes (1) demokrácia (1) dízel (1) duffy (1) dugnám blog (1) ebay (1) electricity (1) emese (1) facebook (1) fairtrade (1) fesztivál (2) flashmob (1) fogyasztó (10) fogyasztói társadalom (1) g1 (1) galaxy (2) gerillamarketing (4) ginger (1) google (5) gyakornok (1) heineken (2) hello you (1) hibrid (1) hitel expressz (1) honda (1) iga (1) image váltás (1) imázs (1) im a mac (1) im a pc (1) influenzakommandó (1) inside adwords (1) insight (1) internet (4) iphone (2) kampány (1) karácsony (1) karaoke (1) kommunikáció (7) könyvtár (1) konzol (1) környezetvédelem (1) közösségi kommunikáció (2) közösségi közlemény (1) közösségi média (14) kreatív (1) laboratory ideas (1) let it shine (1) mac (1) made (1) márka (1) marketing (16) marketingkommunikáció (14) marketing interakció tervezés (1) matchbox (1) matrica (1) média (18) metál (1) mézes vilmos (1) microsoft (1) mobil (10) mobilmarketing (6) mobil marketing (3) mr t (1) mszp (1) mtv (1) nátha (1) népszavazás (1) netvibes (1) nhs (1) nivea (1) nordstrom (1) no thanx (1) ogilvy (1) online (15) online videó (4) on demand (1) óriásplakát (2) pc (2) philips (1) pioneer (1) pirate tv (1) platform (1) podcast (2) pos (1) pr (9) press release (1) prius (1) qr kód (1) recesszió (1) red bull (1) reform (1) reklám (38) reklámkonferencia (1) rosszfiú (1) sajtóközlemény (2) scam (1) smokefree (1) smr (1) snickers (1) social media (7) social media manager (2) social media release (1) social network (5) sofokleves (1) sör (1) southwest airline (1) szabadság (1) szakmai brekkek (1) szépség (1) sziget (2) szilvee (1) szőke (1) tcr (1) terminator (1) tömegkommunikáció (10) tömegmédia (1) törzsek (1) toyota (1) trysumer (1) tryvertising (1) tumblr (1) tv (2) twitter (9) t mobile (1) ügyfél (1) ügynökség (1) uk (2) upc (1) vállalat (2) válság (1) veeple (1) videó (5) video (1) videojáték (1) videomegosztó (1) vilmos (1) vírus (1) vlog (1) vlogging (1) vod (1) vodafone (1) vodcast (2) vodcasting (1) wave (1) web 2.0 (2) we buy any car (1) wom (1)

    Népszavazás, reform és demokrácia a metróban

    2008.03.11. 16:08 Sofokles

    Sajnos csak mostanra sikerült fellelnem digitálisan ezt a zseniális CityLightot, amit körülbelül két héten keresztül kellett bámulnom a Ferenciek terén. Szóval kissé már aktualitását veztette az MSZP népszavazási kampányának inditó kis szösszenete, ábár mindenképpen megér egy misét kommunikációs szempontból.

    Először is: mi a szar ez itt? Egy darab kurva nagy papír, rajta egy halom szöveg, ami a headline ígérete szerint egyszerre három különböző dolgot fog tisztázni (reform, demokrácia, népszavazás), hogy lehetőleg teljesen összezavarodjunk. Kinek jutott eszébe, hogy három ilyen fontos fogalmat egy darab CityLighton próbáljon elmagyarázni, mikor külön-külön is több oldalon keresztül lehetne értekezni róla. Ezt vajon komyolan gondolták az MSZP-nél, hogy lesz olyan ember, aki a reformról, a népszavazásról és a demokráciáról egy rém unalmas, teljesen ötlettelen CityLighton próbál meg tájékozódni, azután, hogy leszállt a metróról, és rohan a piros hetes felé?

    2 komment

    Címkék: mszp reform demokrácia népszavazás citylight

    A bejegyzés trackback címe:

    https://sofokles.blog.hu/api/trackback/id/tr78376359

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    misizoli 2008.03.17. 13:22:21

    pártállástól függetlenül: valaki ilyet kiíír a plakátra, hogy figyi készülj fel, mert a másik hazudni fog. kb. mintha a piroska és a farkas lenne.

    az is lehet egy stratégiai kommunikációs cél, hogy összezavarni az embereket. akkor meg a megvalósítás szar.

    salvation 2008.06.20. 13:21:31

    vagy a következőt gondolták: "kirakjuk ezt a szart hogy senki ne mondja hogy nem csinaltunk semmit"
    süti beállítások módosítása